Ogłoszenie z dnia 2020-09-29
Ogłoszenie nr 560188135-N-2020 z dnia 29-09-2020 r.
Zegrze Południowe: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Remont korytarzy i pomieszczeń sekretariatu - budynek nr 28 - WIŁ"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621687-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540261140-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510019458-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojskowy Instytut Łączności, Krajowy numer identyfikacyjny 10099060000000,
ul. Warszawska
22A,
05-130
Zegrze Południowe, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
261 885 543, e-mail
k.juras@wil.waw.pl, faks
227 822 134.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wil.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Remont korytarzy i pomieszczeń sekretariatu - budynek nr 28 - WIŁ"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-27-19-DTO
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie korytarzy oraz pomieszczeń sekretariatu głównego w budynku nr 28 na terenie Wojskowego Instytutu Łączności w Zegrzu Południowym tj: Główny zakres prac na korytarzach i klatkach schodowych: wymiana wskazanej stolarki drzwiowej (Uwaga: wszystkie drzwi przeznaczone do montażu kontroli dostępu muszą być, już w chwili montażu na obiekcie, wyposażone w elektrozaczep rewersyjny) wraz z likwidacją naświetli, wymiana sufitów podwieszanych wraz z montażem nowego oświetlenia podstawowego oraz ppoż i ewakuacyjnego, wymiana posadzek, remont ścian, remont schodów wraz z wymianą balustrad, remont logo instytutu, wykonanie okablowania drzwi (rygla elektromagnetycznego) pod czytnik kontroli dostępu (montowany w innym etapie). Główny zakres prac w pomieszczeniu sekretariatu: wymiana posadzek, wymiana drzwi w gabinecie Dyrektora i Zastępcy, wymiana sufitów podwieszanych wraz z montażem nowego oświetlenia, remont ścian. UWAGA: W trakcie robót w budynku 28 mogą być wykonywane prace przez innego Wykonawcę, związane ze zmianą pokrycia dachowego. Przed przystąpieniem do prac, Zamawiający wymaga przedstawienia harmonogramu robót z podziałem na etapy wykonania robót budowlanych do akceptacji. Prace budowlane wykonywane będą w obiekcie w którym obowiązują przepisy dot. dostępu do stref ochronnych określonych w ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. ( Dz. U. z 2019 r. poz. 742). Szczególnie uciążliwe prace remontowe (m. in. roboty rozbiórkowe, wylewka posadzek) muszą być wykonywane co do zasady poza godzinami pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku po godzinie 17.00 do godz. 6.00 rano następnego dnia lub w soboty i niedziele w godzinach 6.00 - 22.00, w dniach uzgodnionych uprzednio z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca może prowadzić prace w godzinach nocnych tylko po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Wymiana stolarki drzwiowej odbywać się będzie w obecności pracowników Zamawiającego. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają Załączniki nr 4 i 4a do SIWZ - Przedmiary (branża budowlana i branża elektryczna), Załącznik nr 7 i 7a do SIWZ - Projekty (branża budowlana i branża elektryczna), Załącznik nr 8 i 8a do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) (branża budowlana i branża elektryczna). Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia materiały muszą być nowe, nieużywane, niebędące elementami powystawowymi, muszą mieć atesty, aprobaty techniczne z terminami ważności lub inne dokumenty potwierdzające jakość, które Wykonawca będzie musiał przedstawić przed spisaniem protokołu odbioru robót (powyższe dokumenty stanowić będą załącznik do protokołu odbioru robót). Jeżeli Wykonawca zastosuje materiały złej jakości lub data przydatności materiałów zostanie przekroczona, wówczas Wykonawca zostanie obciążony kosztami związanymi z wymianą tych elementów. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów równoważnych". Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta/produktów, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i ma wyłącznie charakter przykładowy. Wszystkie produkty zastosowane przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne, wymagane przez prawo deklaracje zgodności i jakości z europejskimi normami dotyczącymi określonej grupy produktów. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia min. należy dołączyć opis techniczny proponowanych rozwiązań oraz załączyć karty katalogowe. Będą one podlegały ocenie przez inspektora nadzoru budowlanego działającego w imieniu Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". W przypadku, gdy użyto w opisie przedmiotu zamówienia, w tym w załącznikach do SIWZ, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć je jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ. Jeżeli wskazana jest w SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". Przed spisaniem protokołu odbioru robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację powykonawczą tj. obmiary powykonawcze, atesty i aprobaty techniczne na zastosowane materiały. Dokumentacja ta będzie stanowić załącznik do protokołu odbioru robót. W celu spisania protokołu Zamawiający powoła komisję. W skład komisji będzie wchodził Wykonawca, kierownik budowy i inspektor nadzoru budowlanego oraz pracownicy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do koordynacji budowy wraz z przedstawicielami Zamawiającego. Spotkania przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego powinny odbywać się min. raz w tygodniu w siedzibie WIŁ. Wykonawca na ww. spotkaniach (raz w tygodniu) powinien przedstawić zrealizowane prace zgodnie z harmonogramem robót. Roboty budowlane będące przedmiotem umowy podlegają odbiorowi pogwarancyjnemu przed upływem okresu gwarancji zaproponowanego w ofercie przez Wykonawcę. W celu spisania protokołu Zamawiający powoła komisję i powiadomi Wykonawcę o planowanym odbiorze na 14 dni przed upływem okresu gwarancji. W skład komisji będzie wchodził Wykonawca, kierownik budowy i inspektor nadzoru budowlanego oraz pracownicy Zamawiającego. Wizja lokalna (art. 9a ustawy Pzp): Zamawiający, zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w wizji lokalnej budynku nr 28 znajdującego się na terenie Zamawiającego tj. Wojskowego Instytutu Łączności w Zegrzu Południowym. Dokonanie wizji lokalnej nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Zamawiający wyznacza jeden termin wizji lokalnej, na dzień 21.11.2019r. o godzinie 10:00 Miejsce zbiórki: Biuro przepustek Wojskowego Instytutu Łączności przy ul. Warszawskiej 22A, 05-130 Zegrze Południowe. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych terminów na przeprowadzenie wizji lokalnej. Koszty uczestnictwa w wizji lokalnej Wykonawców ponoszą uczestnicy. Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania Wykonawców. Wszelkie wątpliwości i pytania, które pojawią się podczas wizji lokalnej, Wykonawcy zobowiązani będą do przesłania za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w SIWZ. Osoby biorące udział w wizji lokalnej powinny posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku polskiego obywatelstwa powinny posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca w trakcie przygotowania i realizacji zamówienia jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ustawy - Prawo budowlane. Wykonawca odpowiedzialny jest za: najpóźniej w dniu wprowadzenia Wykonawca przekaże wykaz osób, które będą wykonywać prace podczas realizacji umowy oraz pojazdów Wykonawcy, które będą wjeżdżać na teren Wojskowego Instytutu Łączności celem realizacji umowy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do umowy. W przypadku zmiany osób, które będą realizowały zamówienie (pracowników) niezwłoczne, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych, dostarczenie Zamawiającemu aktualnej listy, o której mowa w pkt 2 wraz z kopią zaświadczeń o przeszkoleniu pracowników w zakresie BHP, zabezpieczenie terenu robót (zwłaszcza podczas wymiany stolarki drzwiowej) i ich organizacja, w taki sposób aby nie zagrażać bezpieczeństwu osób oraz nie ograniczać w sposób długotrwały dostępu do użytkowanych powierzchni biurowych i komunikacyjnych w czynnym obiekcie biurowym i poza nim; wygrodzenie, oznakowanie terenu prowadzonych robót, zorganizowanie i wyposażenie zaplecza frontu robót oraz zabezpieczenie przed zabrudzeniem pomieszczeń i powierzchni sąsiadujących; utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; uporządkowanie terenu i zaplecza robót po ich zakończeniu, w tym dokonanie na własny koszt renowacji powstałych w wyniku prowadzonych prac zniszczeń lub uszkodzeń;ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy. Przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagań sanitarnych, w tym zapewnienie i utrzymywanie w stanie sprawnym: wszelkich urządzeń i narzędzi zabezpieczających pracowników, narzędzi i sprzętu elektrycznego oraz budowlanego, odpowiedniej odzieży ekip montażowych, opatrzonej dobrze widocznym znakiem firmowym Wykonawcy, podstawowych środków ochrony zdrowia (apteczka), dopuszczenie do pracy na wysokości tylko pracowników posiadających aktualne badania lekarskie, przedłożenie Zamawiającemu planu BIOZ przed rozpoczęciem robót . Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej - zgodnie z zapisami § 4 ust. 1 projektu umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). Podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia Podwykonawcom pod warunkiem, że posiadają oni kwalifikacje do ich wykonania. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania firm Podwykonawców (o ile są znani na tym etapie postępowania). W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ w pkt 1). Brak takiej informacji rozumiany będzie jako realizacja zamówienia przez Wykonawcę we własnym zakresie. Wykonawca może wykonać przedmiot umowy przy udziale Podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej. Wszelkie formalności należące do Wykonawcy, w przypadku korzystania z Podwykonawców zostały opisane w §6 projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wymóg zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których realizacja polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia bezpośrednio związane z wykonaniem robót budowlanych szczegółowo opisanych w Przedmiarach (branża budowlana i branża elektryczna) oraz Projektach (branża budowlana i branża elektryczna) i STWiOR (branża budowlana i branża elektryczna) - Załącznik nr 4 i 4a, nr 7 i 7a oraz nr 8 i 8a do SIWZ, w szczególności: robót rozbiórkowych, robót ogólnobudowlanych, robót polegających na wykonaniu instalacji elektrycznej. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W związku z powyższym, Wykonawca w trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie wykonania robót budowlanych, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, np.: oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 12 ppkt 2) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy będącym Załącznikiem nr 6 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 12 ppkt 2) czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wymagania dotyczące gwarancji \ rękojmi: Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu umowy na okres wskazany w ofercie, nie krótszy jednak niż 36 miesięcy liczonych od daty odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru bez uwag. Zamawiający informuje, że okres gwarancji stanowi także jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z SIWZ. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez Podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z Podwykonawcą. Wykonawca zawierając umowę z Podwykonawcą zobowiązany jest do ujęcia w umowie zapisu, iż Podwykonawca odpowiada solidarnie z Wykonawcą wobec Zamawiającego za przedmiot zamówienia, który Podwykonawca ma wykonać dla Zamawiającego. Uprawnienia z tytułu rękojmi wygasają po upływie 5 lat od terminu podpisania protokołu odbioru robót. Zamawiający jest uprawniony do wykonywania praw z tytułu udzielonej gwarancji niezależnie od uprawnień wynikających z rękojmi. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku polskiego obywatelstwa powinny one posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18).
II.4) Główny kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45262522-6,
45410000-4,
45421130-4,
45442000-7,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca zobowiązuje się zakończyć całość prac wymienionych w §2 i szczegółowo opisanych w kosztorysie ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy, w terminie 90 dni od dnia przekazania terenu budowy. Zamawiający wyznacza termin końcowy wykonania robót na dzień 30.10.2020 r. Zamawiający udostępnia teren budowy od dnia 01.04.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/09/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zamawiający dopuścił wykonanie robót dodatkowych. Zmianie ulega treść umowy w §3 ust. 1.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością wykonania robót wynikających z Protokołu konieczności z dnia 11.09.2020 r., na podstawie ustawy Pzp oraz z uwzględnieniem §16 ust. 2 pkt. 2 Umowy, Strony zgodnie postanawiają o wprowadzeniu następujących zmian do Umowy: W § 3 ust. 1 otrzymuje brzmienie: "1. Wykonawca zobowiązuje się zakończyć całość prac wymienionych w §2 i szczegółowo opisanych w kosztorysie ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy w terminie 111 dni od dnia przekazania terenu budowy. Zamawiający wyznacza termin końcowy wykonania robót na dzień 30.10.2020 r. Zamawiający udostępnia teren budowy od dnia 01.04.2020 r."
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI ZEGRZE POŁUDNIOWE
więcej: przetargi ZEGRZE POŁUDNIOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Konserwacja i rekonstrukcja kamiennej figury Matki Boskiej wieńczącej środkową kapliczkę z 1711 r., przy wjeździe do dawnego dworu w miejscowości Hołoby, w Ukrainie
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Golczewie wraz z poprawą dostępności architektonicznej
- Przebudowa parkingu przy Spichlerzu
- Rozbudowa i przebudowa z niezbędnymi rozbiórkami budynku zlokalizowanego w Skarżysku-Kamiennej przy ul. 1-go Maja 105, wraz z budową 14 miejsc postojowych
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.