Ogłoszenie z dnia 2020-10-02
Ogłoszenie nr 560191244-N-2020 z dnia 02-10-2020 r.
Pilchowice: Budowa, przebudowa lub remont dróg gminnych oraz budowa drogi pożarowej w Gminie Pilchowice
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530963-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510143593-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pilchowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00068785300000,
ul. Damrota
6,
44-145
Pilchowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 235 65 21, e-mail
szczepanska.m@pilchowice.pl, kierownik.izp@pilchowice.pl, faks
32 235 69 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pilchowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa, przebudowa lub remont dróg gminnych oraz budowa drogi pożarowej w Gminie Pilchowice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.271.21.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3: "Remont drogi gminnej, ul. Słonecznej w Żernicy" Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Słonecznej w Żernicy obejmuje wykonanie konstrukcji nakładki bitumicznej w postaci warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 o grubości 5 cm na skropionej warstwie podłoża po wcześniejszym jej frezowaniu korekcyjnym i oczyszczeniu o powierzchni łącznej rzędu 2070 m2. Szczegółowy zakres robót: - przygotowanie robót i terenu polegające na dokonaniu regularnych odcięć uszkodzonej nawierzchni bitumicznej, mechaniczne czyszczenie na całej szerokości jezdni, - usunięcie odciętych kawałków nawierzchni i oczyszczenie ubytków w jezdni z zanieczyszczeń, wody i innych, wyrównanie nierówności, - regulacja do poziomu projektowanej nawierzchni istniejących urządzeń infrastruktury technicznej związanej oraz niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego zlokalizowanych w pasie drogowym nawierzchni remontowanej jezdni (zasuwy wodociągowe, zasuwy gazowe, wpusty i studnie deszczowe, kanalizacyjne i inne), - ułożenie masy asfaltowej na całej szerokości jezdni wraz z właściwym zagęszczeniem i nadaniem odpowiedniego profilu oraz zabezpieczenie styków ułożonej masy z krawędziami odcięcia emulsją asfaltową, - uprzątnięcie terenu po robotach i wywóz we wskazane miejsce gruzu i zanieczyszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót, - dodatkowo w kalkulacji ww. zadania należy uwzględnić pełną obsługę geodezyjną, - w czasie prowadzenia robót drogowych Wykonawca powinien zapewnić taki system prowadzenia robót aby była możliwość dojazdu do posesji lub zapewnienia miejsc postojowych dla samochodów należących do mieszkańców lub ewentualnego objazdu. Szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne przedstawione zostały w części rysunkowej. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z remontem drogi gminnej, ul. Słonecznej w Żernicy: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby na bieżąco udostępnić mieszkańcom dojazd do posesji zlokalizowanych w bezpośrednim obrębie przebudowywanej drogi gminnej jak również dojazd wszelkim pojazdom uprzywilejowanym. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. Wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. e) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. g) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót.
II.4) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111200-0,
45111291-4,
45233252-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania zamówienia:
Zadanie nr 3 - do dnia 31.08.2020 r.
Zmieniony aneksem nr 1 z dnia 28.08.2020 r.:
Termin wykonania zamówienia:
Zadanie nr 3 - do dnia 21.09.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Remont drogi gminnej, ul. Słonecznej w Żernicy |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/07/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PPUH "LIBUD" Liberda Spółka Jawna,
libud@interia.pl,
ul. Spacerowa 5a,
41-253,
Czeladź, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/09/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wynagrodzenie ryczałtowe ustalone za realizację przedmiotu umowy ustala się na kwotę: Zadanie nr 3: Remont drogi gminnej, ul. Słonecznej w Żernicy brutto: 193 650,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt trzy tysiące sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100), w tym: wartość netto w kwocie: 157 439,02 zł (słownie: sto pięćdziesiąt siedem tysięcy czterysta trzydzieści dziewięć złotych 02/100), wartość podatku VAT w kwocie 36 210,98 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy dwieście dziesięć złotych 98/100).
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
aneks sporządzono na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2), 3) ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz §13 ust. 2 pkt g) umowy, w związku z koniecznością wykonania robót dodatkowych, niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania, wynikłych po przeprowadzeniu przez Wykonawcę badań nośności podbudowy drogi. Zakres robót dodatkowych zgodnie
z protokołem konieczności, stanowiącym załącznik do aneksu
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Pilchowice
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Sporządzenie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Drogosze, gmina Barciany
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Czarnowąż nr geod. dział. 280 gm. Kotuń
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.