Ogłoszenie z dnia 2019-09-13
Ogłoszenie nr 560193178-N-2019 z dnia 13-09-2019 r.
Suwałki: " Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu dzieci i uczniów z terenu Gminy Suwałki do placówek oświatowych w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych "
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586771-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510193034-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach, Krajowy numer identyfikacyjny 79019271400000,
ul. ul. Świerkowa
45,
16-400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
875 659 300, e-mail
gzeas@gmina.suwalki.pl, faks
875 659 369.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu dzieci i uczniów z terenu Gminy Suwałki do placówek oświatowych w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych "
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GZEAS.251.3.2019.EW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Usługa w zakresie dowozu dzieci i uczniów oraz ich opiekunów do i z placówek oświatowych na terenie Gminy Suwałki i Miasta Suwałk w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych oraz zapewnienia opieki podczas przewozu - Część 1; 2) Usługa dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Suwałki wraz z zapewnieniem opieki przewożonym uczniom w trakcie przejazdu, wsiadania i wysiadania, do i z szkół i ośrodków znajdujących się na terenie Gminy Suwałki i Miasta Suwałk - Część 2. 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 3.2.1. Część 1 zamówienia - Usługa w zakresie dowozu dzieci i uczniów oraz ich opiekunów do i z placówek oświatowych na terenie Gminy Suwałki i Miasta Suwałk w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych oraz zapewnienia opieki podczas przewozu. 3.2.1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie dowozu dzieci i uczniów oraz ich opiekunów do i z placówek oświatowych na terenie Gminy Suwałki i Miasta Suwałk w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych oraz zapewnienia opieki podczas przewozu. 1) Biała Woda (na trasie Jeleniewo) - Suwałki Reja (D) Suwałki Reja - Biała Woda (na trasie Jeleniewo) (O) 1 uczeń* 2) Bobrowisko - Kaletnik (D) Kaletnik - Bobrowisko (O) 1 uczeń* 3) Bród Mały - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Bród Mały (O) 5 uczniów* i 1 opiekun* 4) Bród Stary - Suwałki Szpitalna (D) Suwałki Szpitalna - Bród Stary (O) 9 uczniów* 5) Burdeniszki - Stary Folwark (D) Stary Folwark - Burdeniszki (O) 16 uczniów* 6) Czerwony Folwark - Stary Folwark (D) Stary Folwark - Czerwony Folwark (O) 5 uczniów* 7) Korobiec - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Korobiec (O) 3 uczniów* 8) Kuków Folwark - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Kuków Folwark (O) 6 uczniów* 9) Osowa - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Osowa (O) 2 uczniów* 10) Piertanie - Stary Folwark (D) Stary Folwark - Piertanie (O) 5 uczniów* 11) Potasznia - Suwałki Szpitalna (D) Suwałki Szpitalna - Potasznia (O) 20 uczniów* 12) Taciewo - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Taciewo (O) 2 uczniów* 13) Turówka - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Taciewo (O) 1 uczeń* 14) Turówka - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Turówka (O) 2 uczniów* 15) Turówka Stara - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Turówka Stara (O) 3 uczniów* 16) Wiatrołuża Pierwsza - Kaletnik (D) Kaletnik - Wiatrołuża pierwsza (O) 1 uczeń* 17) Zielone Kamedulskie Osiedle - Przebród Szkoła (D) Szkoła Przebród - Zielone Kamedulskie Osiedle (O) 20 uczniów* *planowana liczba uczniów i opiekunów. Liczba uczniów oraz opiekunów na poszczególnych trasach może ulec zmianie i będzie aktualizowana przy każdym zapotrzebowaniu na rok szkolny 2019/2020. 3.2.1.2. Przewóz dzieci i uczniów będzie realizowany na podstawie ulgowych biletów miesięcznych wystawionych w oparciu o imienne listy uprawnionych do korzystania z przewozu dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.2.1.3. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci i uczniów, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach. 3.2.1.4. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 3.2.1.5. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne. 3.2.1.6. Usługa przewozowa świadczona będzie przez Wykonawcę w dni powszednie z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych zgodnie z organizacją roku szkolnego. 3.2.1.7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Zmawiający wskazuje następujące czynności w ramach realizacji zamawiania: 1) kierowanie pojazdem (kierowca), 2) opieka nad dziećmi i uczniami (opiekun). Powyższy wymóg dotyczy wyłącznie osób wykonujących bezpośrednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac przez inne osoby lub samo zatrudnionych. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały we wzorze Umowy stanowiącym załącznik niniejszego wniosku. 3.2.1.8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił opiekę nad dziećmi i uczniami dowożonymi do placówki oświatowej w zakresie "wysiadania, wsiadania i przejazdu dzieci i uczniów". Zamawiający nie dopuszcza aby podczas przewozu dzieci i uczniów opiekę sprawował kierowca autobusu. 3.2.1.9. Kod ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) wraz opisem Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego Dodatkowy kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 3.2.1.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia/zwiększenia zakresu wykonywania usług zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego oraz w zależności od posiadanych środków finansowych w planie finansowym. 3.2.2. Część 2 zamówienia - Usługa dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Suwałki wraz z zapewnieniem opieki przewożonym uczniom w trakcie przejazdu, wsiadania i wysiadania, do i z szkół i ośrodków znajdujących się na terenie Gminy Suwałki i Miasta Suwałk . 3.2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest dowiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Suwałki wraz z zapewnieniem opieki przewożonym uczniom w trakcie przejazdu, wsiadania i wysiadania, do szkół i ośrodków znajdujących się na terenie Gminy Suwałki i Miasta Suwałk. 3.2.2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne dowożenie wskazanych przez Zamawiającego dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Suwałki na trasie dom - szkoła/ośrodek - dom zgodnie z organizacją roku szkolnego w danej szkole/ośrodku oraz planem zajęć dzieci w okresie nauki szkolnej tj. od 02 września 2019 r. nie dłużej niż do dnia 31 sierpnia 2020 r. 3.2.2.3. Dowóz dzieci niepełnosprawnych do i ze szkół i ośrodków na trasie: 1) Okuniowiec 21, 16-402 Suwałki (teren Gminy Suwałki) - Zespół Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach, ul. gen. Władysława Sikorskiego 21, 16-400 Suwałki (teren Miasta Suwałk) - 6,80 km w jedną stronę, 13,60 km w obie strony - 1 dziecko niepełnosprawne transport na wózku inwalidzkim, 2) Niemcowizna 10, 16-402 Suwałki (teren Gminy Suwałki) - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy nr 1 w Suwałkach, ul. Przytorowa 8, 16-400 Suwałki (teren Miasta Suwałk) - 12,40 km w jedną stronę, 24,80 km w obie strony - 1 dziecko niepełnosprawne. Dzieci dowożone do zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych tj. od 02 września 2019r. do 26 czerwca 2020r. 3) Gawrych Ruda 90 A, 16-402 Suwałki (teren Gminy Suwałki) - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Brodzie Nowym, Bród Nowy 15, 16-402 Suwałki (teren Gminy Suwałki) - 16,80 km w jedną stronę, 33,60 km w obie strony - 1 dziecko niepełnosprawne transport w pozycji leżącej - dziecko dowożone do 31 sierpnia 2020 r. Łączna długość dzienna trasy wynosi 72,00 km w obie strony. 3.2.2.4. Dowozy następować będą zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy. 3.2.2.5. Wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z rodzicami/opiekunami dzieci niepełnosprawnych oraz placówkami na podstawie planu zajęć w szkołach i ośrodkach. 3.2.2.6. Przewóz świadczony będzie zgodnie z planem zajęć poszczególnych dzieci, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych zgodnie z organizacją roku szkolnego w danej szkole/ośrodku, w przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci, zgodnie z ustalonym rozkładem, w związku z tym ilość dni w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie. 3.2.2.7. Wykonawca w terminie do dnia 10 września 2019 r. przekaże Zamawiającemu szczegółowy rozkład dowozów dzieci. 3.2.2.8. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich, spełniających wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. 3.2.2.9. W przypadku zmiany przez dziecko niepełnosprawne szkoły/ośrodka w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przewozu tego dziecka do nowej placówki z uwzględnieniem zmiany podanej trasy. 3.2.2.10. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 3.2.2.11. W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 3.2.2.12. Pod pojęciem dowożenie rozumie się: dowożenie uczniów z domów (miejsca zamieszkania) do szkół/ośrodków i odwożenie uczniów ze szkół/ośrodków do domów (miejsca zamieszkania). 3.2.2.13. Pod pojęciem opieka rozumie się odebranie dziecka z domu i odwiezienie dziecka do domu, pomoc w wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, doprowadzenie dziecka na zajęcia w szkole/placówce oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci. 3.2.2.14. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie dla wszystkich przewożonych dzieci, a Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. 3.2.2.15. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służy (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego). 3.2.2.16. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Zmawiający wskazuje następujące czynności w ramach realizacji zamawiania: 1) kierowanie pojazdem (kierowca), 2) opieka nad dziećmi i uczniami (opiekun). Powyższy wymóg dotyczy wyłącznie osób wykonujących bezpośrednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac przez inne osoby lub samo zatrudnionych. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały we wzorze Umowy stanowiącym załącznik niniejszego wniosku. 3.2.2.17. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił opiekę nad dziećmi i uczniami dowożonymi do placówki oświatowej w zakresie "wysiadania, wsiadania i przejazdu dzieci i uczniów". Zamawiający nie dopuszcza aby podczas przewozu dzieci i uczniów opiekę sprawował kierowca pojazdu. 3.2.2.18. Kod ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) wraz opisem: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 3.2.2.19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia /zwiększenia zakresu wykonywania usług zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego oraz w zależności od posiadanych środków finansowych w planie finansowym.
II.4) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
60112000-6,
60130000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Termin rozpoczęcia wykonywania usług będących przedmiotu Umowy rozpoczyna się z dniem 2 września 2019 roku.
2. Termin zakończenia usług będących przedmiotem Umowy nastąpi nie później niż 31 sierpnia 2020 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Usługa dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Suwałki wraz z zapewnieniem opieki przewożonym uczniom w trakcie przejazdu, wsiadania i wysiadania, do i z szkół i ośrodków znajdujących się na terenie Gminy Suwałki i Miasta Suwałk - Część 2. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
23/08/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PRYWATNE POGOTOWIE MEDYCZNE Józef Łoniewski,
pogotowie.med@wp.pl,
ul. Bydgoska 48,
16-400,
Suwałki, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/09/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wykonawca dodatkowo będzie dowoził jednego ucznia na nowej trasie, w związku z tym, że wniosek o organizację dowozu wpłynął po udzieleniu zamówienia Wykonawcy. Zmianie uległa łączna dzienna długość trasy i wynosi 99,60 km w obie strony oraz wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Wartość umowy brutto wynosi 107 036,16 zł.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca dodatkowo będzie dowoził jednego ucznia na nowej trasie, w związku z tym, że wniosek o organizację dowozu wpłynął po udzieleniu zamówienia Wykonawcy. Zmianie uległa łączna dzienna długość trasy i wynosi 99,60 km w obie strony oraz wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Wartość umowy brutto wynosi 107 036,16 zł.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana umowy została dokonana na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych. Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć złożenia wniosku przez rodzica dziecka uprawnionego do organizacji dowożenie, natomiast wartość zmian nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie z Wykonawcą. Wartość umowy wzrośnie o 28 062,72 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa kładki przez rzekę Czarna Hańcza w ciągu pieszo rowerowym w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1150B oraz drodze gminnej nr 102006B w msc. Płociczno - Tartak
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Przewóz wychowanków Placówki Wsparcia Dziennego w roku 2025 na planowane wyjazdy
- Remont ulicy Łąkowej w Kęsowie
- Sukcesywne dostawy kruszyw wraz z transportem dla PGKiM Sp. z o.o. Łaziska Górne
- ,,Zakup i dostawa kruszywa oraz pospółki na remonty dróg gminnych"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób - transport osób busami, znak sprawy: DZPZ.283.45.2025.AP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.