eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RedaBudowa węzła integracyjnego Reda wraz z trasami dojazdowymi na terenie miasta Redy. oraz przebudowa i budowa sieci wod. - kan. od DN50 do DN200.



Ogłoszenie z dnia 2019-09-13

Ogłoszenie nr 560193482-N-2019 z dnia 13-09-2019 r.

Reda: Budowa węzła integracyjnego Reda wraz z trasami dojazdowymi na terenie miasta Redy. oraz przebudowa i budowa sieci wod. - kan. od DN50 do DN200.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Mechanizm ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614393-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500226936-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500262625-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzili postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Gmina Miasto Reda, ul. Gdańska 33, 84-240 Reda, NIP 588-235-10-74, Grażyna Białkowska, przetargi@reda.pl
Gmina Miasto Reda, ul. Gdańska 33, 84-240 Reda, NIP 588Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gdyni, ul. Witomińska 29, 81-311 Gdynia, NIP 586-010-44-34



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Reda, Krajowy numer identyfikacyjny 19167516100000, ul. Gdańska 33, 84-240 Reda, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6788023, e-mail sekretariat@reda.pl, przetargi@reda.pl, faks 58 6783124.
Adres strony internetowej (url): http://bip.reda.pl/zamowienia/tryby

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa węzła integracyjnego Reda wraz z trasami dojazdowymi na terenie miasta Redy. oraz przebudowa i budowa sieci wod. - kan. od DN50 do DN200.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

21.ZF.PN.RB.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia realizowany jest wspólnie przez Gminę Miasto Reda (Gminę) i Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gdyni (PEWIK GDYNIA) w oparciu o porozumienie, na podstawie Art. 16 ustawy Pzp. Gmina jest zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu, i na rzecz PEWIK GDYNIA. Każda ze stron będzie płatnikiem części wynagrodzenia. Wykonawca będzie fakturował wykonane roboty budowlane z uwzględnieniem dwóch płatników: o Gminy Miasto Reda w zakresie budowy węzła integracyjnego Reda wraz z trasami dojazdowymi. o PEWiK GDYNIA w zakresie przebudowy i budowy sieci wod. - kan. od DN50 do DN200. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 1 do SIWZ: o dokumentacji projektowej, sporządzonej przez Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego spółka akcyjna ul. Jana Uphagena 27, 80 - 237 Gdańsk, o wspólnych standardach wizualnych węzłów integracyjnych oraz uszczegółowieniu do nich o opisie wykonania tablicy informacyjnej promocyjnej Przedsięwzięcie będzie polegało między innymi na: o rozbudowie i przebudowie układu drogowego: o przebudowa odcinka ul. Gdańskiej, o przebudowa odcinka ul. Młyńskiej, o przebudowa skrzyżowania ul. Gdańskiej i ul. Młyńskiej, o przebudowa wjazdu na teren węzła integracyjnego, o przebudowa zjazdu w rejonie budynku przy ul. Gdańskiej 76, o przebudowa dróg dojazdowych i manewrowych w rejonie dworca, o budowa ścieżek i infrastruktury rowerowej, o budowa chodników wzdłuż ciągów drogowych, o budowa miejsc parkingowych, o przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej, o przebudowie sieci wodociągowej. o przebudowie, zabezpieczeniu lub usunięciu kolidującej infrastruktury technicznej (naziemnej i podziemnej), tj. kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągów, sieci gazowej, sieci elektroenergetycznej, sieci oświetleniowej i sieci teletechnicznych zgodnie z dokumentacją projektową. o Zakres realizacji na rzecz PEWIK GDYNIA 1. Kanalizacja sanitarna - Przewiduje się przebudowę istniejących przewodów kanalizacji sanitarnej, kolidujących z projektowanym układem drogowym. Planuje się przebudowę sieci sanitarnej o średnicach DN 50÷200 mm i długości ok. 90 m. Do renowacji przeznacza się dwie studzienki kanalizacyjne. Ponadto, przewiduje się przebudowę wysokościową istniejącej pompowni kanalizacji sanitarnej "Gdańska P1 i P2" oraz remont istniejących studni od G1i do G4i (4 kpl.) przy ul Gdańskiej. 2. Z zakresu realizacji wyłącza się ujętą w dokumentacji projektowej realizację kolektora sanitarnego (WRR) - aktualnie wykonywanego przez PEWIK Gdynia 3. Wodociągi - przewiduje się przebudowę istniejących przewodów wodociągowych, kolidujących z projektowanym układem drogowym oraz z istniejącą infrastrukturą podziemną zgodnie z dokumentacją projektową. o Zakres realizacji objęty dokumentacją projektową z wyłączeniem zakresu realizowanego przez PEWIK GDYNIA - WRR. Projekt drogowy został dostosowany do rozwiązań w zakresie kształtowania funkcjonalnych wszystkich węzłów integracyjnych wg wspólnych standardach wizualnych węzłów integracyjnych Załącznik nr 1, między innymi: o Minimalizacja różnic poziomów do pokonania w obrębie ciągów pieszych poprzez wyniesienie przejść dla pieszych w postaci progów zwalniających na drogach manewrowych, obniżenie krawężników i zastosowanie ramp w pozostałych miejscach przejść dla pieszych. o Zastosowanie dźwigów osobowych w rejonie przyjść podziemnych. o Minimalizacja odległości koniecznych do pokonania w obrębie węzła komunikacyjnego poprzez zintegrowanie przystanków komunikacji publicznej autobusowej i kolejowej. o Minimalizacja różnicy poziomów między platformą przystanku a podłogą w środku transportu publicznego poprzez zastosowanie krawężników peronowych o wysokości 18cm. o Zastosowanie płytek o fakturze wyznaczającej ciągi komunikacyjne - płytki kierunkowe, miejsca uwagi i płytki ostrzegawcze w rejonie przejść i przystanków komunikacji. Wykonawca musi zapewnić w trakcie realizacji zamówienia: Kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi branża drogowa - nadzór nad wszystkimi kierownikami robót, Kierownika robót branży konstrukcyjno - budowlanej z ważnymi uprawnieniami budowlanymi, Kierownika robót branża sanitarna z ważnymi uprawnieniami budowlanymi, Kierownika robót branża energetyczna z ważnymi uprawnieniami budowlanymi, Kierownika robót branża teletechniczna z ważnymi uprawnieniami budowlanymi. Zamawiający zgonie z art. 147 ustawy Pzp żąda od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w wysokości 3% ceny oferty na rzecz Gminy Miasto Reda za zakres robót Gminy i 3% ceny oferty na rzecz PEWiK Gdynia za zakres robót PEWiK GDYNIA. Projekt drogowy został dostosowany do rozwiązań w zakresie kształtowania funkcjonalnych węzłów integracyjnych: o Minimalizacja różnic poziomów do pokonania w obrębie ciągów pieszych poprzez wyniesienie przejść dla pieszych w postaci progów zwalniających na drogach manewrowych, obniżenie krawężników i zastosowanie ramp w pozostałych miejscach przejść dla pieszych. o Zastosowanie dźwigów osobowych w rejonie przyjść podziemnych. o Minimalizacja odległości koniecznych do pokonania w obrębie węzła komunikacyjnego poprzez zintegrowanie przystanków komunikacji publicznej autobusowej i kolejowej. o Minimalizacja różnicy poziomów między platformą przystanku a podłogą w środku transportu publicznego poprzez zastosowanie krawężników peronowych o wysokości 18cm. o Zastosowanie płytek o fakturze wyznaczającej ciągi komunikacyjne - płytki kierunkowe, miejsca uwagi i płytki ostrzegawcze w rejonie przejść i przystanków komunikacji.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45112730-1,

45220000-5,

45231000-5,

45232152-2,

45232411-6,

45232454-9,

45232460-4,

45233140-2,

45313100-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 31.10.2018 do: Zamawiający wymaga, aby Przedmiot Umowy został zrealizowany przez Wykonawcę, przekazany, odebrany przez Zamawiającego w terminie 31.08.2019 r.(10 miesięcy od dnia zawarcia umowy).

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/08/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy na dzień 15.12.2019 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku robotami dodatkowymi umowa została przedłużona do 15.12.2019r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.