Ogłoszenie z dnia 2020-10-06
Ogłoszenie nr 560193922-N-2020 z dnia 06-10-2020 r.
Legnica: Poprawa efektywności energetycznej obiektów DPS "Prząśnik" w Brenniku. Część druga dotycząca budynku kotłowni.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505126-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 560147312-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510056049-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Legnickiego, Krajowy numer identyfikacyjny 39064720000000,
ul. Plac Słowiański
1,
59-220
Legnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
767 243 560, e-mail
amin@starostwo.legnica.pl, faks
767 243 406.
Adres strony internetowej (url): http://bip.sp-legnica.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa efektywności energetycznej obiektów DPS "Prząśnik" w Brenniku. Część druga dotycząca budynku kotłowni.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZ.272.1.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Poprawa efektywności energetycznej obiektów DPS "Prząśnik" w Brenniku. Część druga dotycząca budynku kotłowni Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie kotłów wodnych oraz kotła wodno-parowego wraz z montażem powietrznej pompy ciepła i wymianą zewnętrznej instalacji pary. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej rozdział XXII niniejszej specyfikacji. Roboty budowlane obejmują pełny zakres robót budowlano-montażowych niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym branży: a)sanitarnej, w szczególności w zakresie: - demontażu starych kotłów olejowych wraz z instalacjami kotłów i zużytą armaturą, - zabudowy dwóch nowych kotłów wodnych kondensacyjnych na olej opałowy - zabudowy nowego kotła wodno-parowego na olej opałowy; - montażu nowych instalacji wewnętrznych kotłów wodnych i kotła parowego, - wymiany zewnętrznej instalacji pary, - wymiany instalacji paliwową w kotłowni; - montażu pozostałej armatury kotłów (w tym zbiornika kondensatu) - wymiany instalacji c.u.w. w kotłowni wraz z montażem nowych zasobników ciepłej wody użytkowej; - montażu powietrznej pompy ciepła wraz z instalacjami i armaturą sanitarną. b)elektrycznej, w szczególności w zakresie: - wymiany linii kablowej zasilającej kotłownię; - wymiany wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z szafką sterowniczą, - zabudowy instalacji zasilającej powietrzną pompę ciepła. c)konstrukcyjno-budowlanej, w szczególności w zakresie: - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - remontu wnętrza kotłowni: sufitów, ścian i posadzek, d)innych branż w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej i obowiązujących przepisów prawa, w tym w zakresie BHP i p.poż. dla kotłowni. Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia pomieszczeń kotłowni we wszelkie wymagane przepisami prawa oznaczenia, instrukcje i sprzęt w zakresie ochrony p.poż i BHP.
II.4) Główny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Data zakończenia po aneksie nr 1: do 16.09.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Poprawa efektywności energetycznej obiektów DPS "Prząśnik" w Brenniku. Część druga dotycząca budynku kotłowni. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
09/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Gramet Sławomir Gray ,
gramet@gramet.pl,
ul. Kościuszki 116,
62-030,
Luboń, kraj/woj.
wielkopolskie
,
,
,
,
, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/09/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu zakończenia realizacji umowy - termin przesunięto na 30.09.2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Aneks zawarto na skutek wcześniejszej decyzji o wstrzymaniu realizacji Umowy, na podstawie art. 15r ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. O szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.) oraz w związku z § 15 pkt 1 lit.d Umowy(wystąpiły okoliczności, które zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ, tj. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami). Termin przedłużono w związku z trudnościami i opóźnieniami wynikłymi z aktualnej sytuacji epidemicznej.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Wykonywanie usług sprzątania w obiektach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZAMAWIAJĄCEGO SEKCJA
- Bezgotówkowy bieżący zakup oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 za pomocą elektronicznych kart paliwowych, do zbiorników pojazdów należących do Komendy Miejskiej Państwowej PSP w Legnicy.
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i usług monitorowania obiektów w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Wykonywanie usług pochówków osób na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja obiektów publicznych na obszarze Gminy Złoty Stok - etap I: Przebudowa, termomodernizacja, remont przedszkola.
- Bieżąca konserwacja i roboty naprawcze fontanny miejskiej "Plac Pod Skrzydłami" przy ul. Grójeckiej 107/109 w Warszawie
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Wykonanie instalacji systemów antenowych dla KWP w Olsztynie - 2 zadania częściowe (zaprojektowanie, dostawa, montaż, wykonanie dokumentacji powykonawczej)
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.