eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZagospodarowanie i rewaloryzacja budynku Łazienki Rzeczne.



Ogłoszenie z dnia 2019-09-16

Ogłoszenie nr 560195133-N-2019 z dnia 16-09-2019 r.

Poznań: Zagospodarowanie i rewaloryzacja budynku Łazienki Rzeczne.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Wielkopolskie Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.2

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596048-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500262551-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
JLSW Janaszczyk Lis & Wspólnicy Radcowie Prawni Spółka komandytowa, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406, 61-441 Poznań



I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 63030345400000, ul. 28 Czerwca 1956 r. 404, 61-441 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 616 686 984, e-mail zamowienia@wcwi.com.pl, faks 616 686 992.
Adres strony internetowej (url): www.wcwi.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie i rewaloryzacja budynku Łazienki Rzeczne.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/WCWI/2018/13

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

nowe powierzchnie udostępniane w postaci inkubatora oraz dla firm o ugruntowanej pozycji na rynku. Zamówienie obejmuje również dostawę i montaż: - wyposażenia toalet i natrysków, - stojaków dla rowerów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją Zamówienia i sposobu współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w Części III do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia z załącznikami oraz we Wzorze umowy, stanowiącym Część II do SIWZ. 3. Realizacja Zamówienia rozpocznie się w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą.


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

45300000-0,

45320000-6,

45111300-1,

45112700-2,

45111291-4,

71351914-3,

92522100-7,

71631440-6,

32500000-8,

30200000-1,

38800000-3,

32573000-0,

32580000-2,

32581000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 miesięcy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/07/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, polegająca na wykonaniu robót dodatkowych związanych z uzupełnieniem grubości ścian w łukach (dalej "Roboty dodatkowe w zakresie łuków"),

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, polegająca na wykonaniu robót dodatkowych związanych z uzupełnieniem grubości ścian w łukach (dalej "Roboty dodatkowe w zakresie łuków"),

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, polegająca na wykonaniu robót dodatkowych związanych z uzupełnieniem grubości ścian w łukach (dalej "Roboty dodatkowe w zakresie łuków"),

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie wykonywanych robót budowlanych Miejski Konserwator Zabytków w Poznaniu w toku prowadzonego nadzoru konserwatorskiego poinformował Zamawiającego wpisem do Dziennika Budowy w dniu 21/03/2019 o konieczności zmiany sposobu wykonania robót budowlanych w zakresie konieczności wykonania robót dodatkowych w zakresie łuków. Kopia strony 14 Dziennika Budowy stanowi załącznik do Protokołu konieczności nr 2. Strony nie mogły zgłosić wcześniej tej okoliczności. Wykonawca w dniu 30/04/2019 złożył kosztorys obejmujący wykonanie tych robót (stanowiącą załącznik do Protokołu konieczności nr 2). Moment zgłoszenia był zgodny z harmonogramem prac Wykonawcy. Wykonanie Robót dodatkowych w zakresie łuków nie wymaga decyzji o zmianie pozwolenia na budowę.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.