eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poświętne"Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brudzewicach - roboty dodatkowe"



Ogłoszenie z dnia 2019-09-17

Ogłoszenie nr 560196132-N-2019 z dnia 17-09-2019 r.

Poświętne: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brudzewicach - roboty dodatkowe"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546179-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510152193-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Poświętne, Krajowy numer identyfikacyjny 54991500000000, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 564 034, e-mail agnieszka.turlinska@poswietne.pl, faks 447 564 034.
Adres strony internetowej (url): https://www.bip.poswietne.pl/zamowienia-publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brudzewicach - roboty dodatkowe"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UG.RZI.271.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dodatkowych w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brudzewicach" - roboty dodatkowe. W ramach zadania należy wykonać m.in.: Zagospodarowanie terenu wokół szkoły: ? wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej w ilości ok. 110 m2; ? montaż schodów na konstrukcji stalowej wraz z balustradą; ? montaż pochylni zewnętrznej; ? dostawa i montaż schodołazu; ? dostawa i montaż drabiny zewnętrznej z koszem ochronnym o wysokości 10 m spełniającej wymagania techniczne dla tego typu wejść wykonanych w celu przeprowadzenia prac konserwacyjnych i porządkowych; Przebudowa toalet i instalacji wod-kan: ? ścianki działowe z gazobetonu gr. 12 cm; ? tynki wewnętrzne zwykłe z gipsowaniem i malowaniem ścian; ? licowanie ścian płytkami ceramicznymi o wym. 20x20 cm na powierzchni ok. 110 m2; ? posadzki: płytkowe z płytek 30x30 cm, 40x40 cm; posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych; ? modernizacja toalet poprzez m.in. zamontowanie kabin systemowych oraz wymianę armatury sanitarnej w tym toaleta dla niepełnosprawnych z dostosowaniem systemów wentylacyjnych; ? wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej; Pozostałe roboty: ? przeniesienie głównego wyłącznika pożarowego na zewnątrz budynku szkoły wraz z licznikami eN ? demontaż instalacji odgromowej z wykonaniem nowej zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa; ? zasilanie instalacji ppożarowej (zasilenie pompy do hydrantów kablem niepalnym przed wyłącznikiem ppoż.) ? zamontowanie zaworu pierwszeństwa odcinającego dopływ wody do instalacji, utrzymujący właściwe ciśnienie instalacji ppoż., należy go zamontować za odejściem na pion wewnętrznej instalacji ppoż. ? wykonanie zadaszenia nad schodami prowadzącymi do kotłowni na ramie z aluminium, wypełnienie z poliwęglanu. 2. Zakres robót obejmuje m.in.: ? Roboty pomiarowe ? Roboty rozbiórkowe ? Prace montażowe 3. Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: ? organizacja placu budowy leży po stronie Wykonawcy, ? usuwanie z placu budowy zbędnych elementów i materiałów mogących stwarzać przeszkody lub utrudniać wykonywanie robót (gruz, elementy z rozbiórek), ? uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nieobjęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, bądź obowiązujące przepisy prawa, ? powyższe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową, ? wykonywanie wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót. 4. Szczegółowy zakres robót objętych przetargiem określają poniższe dokumenty stanowiące dodatki do niniejszej SIWZ: 1) Projekt budowlany 2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna 3) Przedmiar robót


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45210000-2,

45214210-5,

45300000-0,

45332000-3,

45332400-7,

45310000-3,

45400000-1,

45410000-4,

45442000-7,

45421100-5,

45432100-5,

45432100-5,

45442000-7,

45442100-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 25.06.2019 do 30.08.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/08/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
§ 2 ust. 1 umowy otrymuje nowe brzmienie: 1. Realizacja przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1 nastąpi w okresie od dnia podpisania Umowy do dnia 06.09.2019 r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
&7 ust. 1 umowy otrzymuje nowe brzmienie: netto (bez VAT): 399 186,99 zł podatek 23% kwota 91 813,01 zł brutto (z VAT): 491 000,00 zł

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MA-MAR Maciej Furmański Przystałowice Duże 26A, 26-415 Klwów będące Wykonawcą na powyższym zadaniu, wystosowało pisemny wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczący wprowadzenia robót dodatkowych oraz w zakresie zmiany terminu zakończenia robót budowlanych przedmiotu umowy z dnia 30.08.2019r. na dzień 06.09.2019 r. Wykonawca we wniosku wskazał kilka czynników uniemożliwiających zrealizowanie przedmiotu umowy w terminie, m.in. z uwagi na wykonanie niezbędnych robót dodatkowych wymagających dodatkowego czasu. Do prawidłowego funkcjonowania obiektu Wykonawca wskazał konieczne roboty dodatkowe jak niżej: 1. wymianę przyłącza kanalizacyjnego do budynku szkoły, którego nie przewidywał Projekt budowlany, jednak z uwagi na bardzo zły stan rury kanalizacyjnej żeliwnej i kształtek, które wykazują nieszczelność co grozi awarią instalacji sanitarnej na samym już odpływie ścieków z całego budynku, w związku z tym istniejące przyłącze kanalizacyjne należy wymienić na nowe przyłącze wykonane z rur PCV. Wykonaniu nowego przyłącza kanalizacyjnego będą towarzyszyć dodatkowo roboty związane z rozbiórką i ponownym wykonaniem studzienki doświetlającej, skuciem całej wylewki betonowej wraz z wybraniem gruntu na głębokość 1m w dwóch pomieszczeniach nie ujętych w projekcie do przebudowy, następstwem czego będzie wykonanie nowej wylewki betonowej z wcześniejszym zagęszczeniem nowej podbudowy z piachu, oraz ułożenie nowej posadzki z płytek gresowych. 2. wykonanie dodatkowo zabudowy na pionach instalacji c.o. i rozgałęzieniach poziomych do grzejników, które stwarzają niebezpieczeństwo rozerwania instalacji a w konsekwencji poparzenie ciała gorącą wodą z instalacji c.o. Wykonawca proponuje wykonanie zabudowy o której mowa powyżej z płyt gipsowo-kartonowych oraz zabezpieczenie zabudowanych ścian dodatkowymi listwami cokołowymi. 3. wykonanie szczegółowego projektu Instalacji przeciwpożarowej przez uprawnionego projektanta zgodnie z którym Wykonawca wykona instalację ppożarową. Wykonawca pisze, iż po wnikliwym przyjrzeniu się istniejącej instalacji ppożarowej, na którą Zamawiający nie posiada szczegółowego projektu Wykonawca nie jest w stanie wykonać poprawnie robót wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. zasilenie instalacji ppożarowej (zasilenie pompy od hydrantów kablem niepalnym przed wyłącznikiem ppoż.) oraz zamontowanie zaworu pierwszeństwa odcinającego dopływ wody do instalacji, utrzymujący właściwe ciśnienie instalacji ppoż. Wykonanie umowy w uzgodnionym terminie w odniesieniu do wyżej opisanych okoliczności stało się niemożliwe, stąd Wykonawca wystąpił o przedłużenie terminu realizacji umowy. Wykonawca przedłożył kosztorys robót dodatkowych na kwotę: 81.000,00 zł brutto. Strony dokonały analizy wskazanych przez Wykonawcę robót dodatkowych i okoliczności, które potwierdziły konieczność wprowadzenie robót dodatkowych, a tym samym zmiany istotnych postanowień umowy poprzez zawarcie aneksu w formie pisemnej, w którym określić należy nowy termin realizacji przedmiotu umowy na dzień 06.09.2019 r. oraz wartość umowy zwiększyć o wartość robót dodatkowych (kwota netto: 65.853,66 zł, podatek VAT: 15.146,34 zł, kwota brutto: 81.000,00) na kwotę: 399.186,99 zł netto, podatek VAT 23% - 91.813,01zł co daje 491.000,00 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.