Ogłoszenie z dnia 2020-10-10
Ogłoszenie nr 560198045-N-2020 z dnia 10-10-2020 r.
Pniewy: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru ornitologicznego oraz chiropterologicznego nad zadaniem pn. Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie dofinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020 w ramach Działania 3.2 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510175588-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Gminy Pniewy, Krajowy numer identyfikacyjny 00052955100000,
ul. ul. Dworcowa
37,
62-045
Pniewy, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 2938601, e-mail
um@pniewy.wokiss.pl, faks
61 2910097.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pniewy.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru ornitologicznego oraz chiropterologicznego nad zadaniem pn. Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZT.271.1.18.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie nadzoru ornitologicznego oraz chiropterologicznego nad realizacją zadania pn. "Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej" " w zakresie obejmującym budynki: 1) Liceum Ogólnokształcące w Pniewach, 2) sala gimnastyczna przy Liceum Ogólnokształcącym w Pniewach, 3) Szkoła Podstawowa w Pniewach, 4) sala gimnastyczna przy Szkole Podstawowej w Pniewach. Wykonawca zobowiązany posiadania właściwych uprawnień do prowadzenia nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w wyznaczonych przez Zamawiającego zebraniach na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego. Termin pierwszego zebrania ustali Zamawiający i poinformuje o nim Wykonawcę z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy przede wszystkim poprzez: 1) kontrolowanie prawidłowości prowadzonych prac zgodnie z dokumentacją projektową, ekspertyzami ornitologicznymi i chiropterologicznymi, uzyskanymi decyzjami, obowiązującymi przepisami w okresach, w którym prowadzone są roboty, 2) nadzór nad dopuszczeniem do montażu budek lęgowych zgodnie z wytycznymi określonymi w ekspertyzach, 3) złożenie oświadczenia o zakończeniu realizacji przedmiotowego zadania i jego prawidłowym wykonaniu zgodnie z ekspertyzami, 4) udział w czynnościach odbiorowych prac wraz z podpisaniem protokołów odbioru, odrębnie dla każdego obiektu. Nadzór należy prowadzić z zachowaniem obowiązujących przepisów ustawy o ochronie przyrody i przepisów z nią związanych. . Za wykonanie zadania Zamawiający przewiduje wynagrodzenie miesięczne. Za okresy dłuższe niż jeden miesiąc kalendarzowy, w których nie będą prowadzone roboty budowlane, Wykonawca nie pobierze ustalonego wynagrodzenia. W przypadku nieprzepracowania przez Wykonawcę pełnego okresu rozliczeniowego (miesiąca) ze względu na wstrzymanie robót, a także z powodu zakończenia realizacja zadania, wynagrodzenie zostanie określone proporcjonalnie do długości okresu podlegającemu rozliczeniu.
II.4) Główny kod CPV: 71700000-5
Dodatkowe kody CPV:
71700000-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa nr BZT.272.2.22.2019 z dnia 24 lipca 2019 r. zawara została do dnia przyjęcia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przez osoboę wyłonioną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. zakończenie realizacji robót i innych prac przewiduje sie do dnia 30 września 2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/09/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
koniecznośc zmiany terminu realizacji nadzoru w związku ze zmiana terminu realizacji nadzorowanego zadania
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
koniecznośc zmiany terminu realizacji nadzoru w związku ze zmiana terminu realizacji nadzorowanego zadania
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- ,, Modernizacja świetlicy wiejskiej w Daszowie,,
- Rozbudowę drogi powiatowej nr 1226R Cmolas - Świerczów w km 0+500 do km 3+960 w miejscowości Cmolas, Świerczów
- Nadzór inwestorski zadania: "Renowacja zabytkowego obwarowania miasta Byczyna - odcinek A - etap V - strona zewnętrzna odA109 do A171,5 i strona wewnętrzna od A038 do A067,5"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. "Ninja Park Białołęka"
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.