Ogłoszenie z dnia 2020-10-12
Ogłoszenie nr 560198526-N-2020 z dnia 12-10-2020 r.
Pniewy: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Głęboka
termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Wielkopolski Regionaly Program Operacyjny na lata 2014-2020, Działanie 3.2 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592274-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510229117-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Gminy Pniewy, Krajowy numer identyfikacyjny 00052955100000,
ul. ul. Dworcowa
37,
62-045
Pniewy, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 2938601, e-mail
um@pniewy.wokiss.pl, faks
61 2910097.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pniewy.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZT.271.2.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej". Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy przede wszystkim poprzez: 1) kontrolowanie prawidłowości prowadzonych prac zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego, 2) sporządzanie z kierownikiem budowy protokołów dotyczących robót zanikających, prób, sprawdzeń, a także ewentualnych protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, nieistotnych odstępstw od dokumentacji projektowej, 3) sprawdzanie przedstawianych przez Wykonawcę inwestycji kosztorysów dotyczących robót dodatkowych i zamiennych, 4) sprawdzenie kompletności dokumentacji odbiorowej i sprawdzenie kosztorysu powykonawczego oraz wystawienie wykonawcy robót oświadczenia inspektora nadzoru inwestorskiego o sporządzeniu kompletnej dokumentacji odbiorowej, zamknięciu księgi obmiarów robót i sprawdzeniu kosztorysu powykonawczego, 5) złożenie oświadczeń inspektorów nadzoru inwestorskiego o zakończeniu realizacji przedmiotowego zadania i jego prawidłowym wykonaniu, potwierdzającego gotowość wykonawcy robót do przeprowadzenia odbioru przedmiotowego zadania poprzez sporządzenie odrębnego dokumentu lub poprzez wpis do dziennika budowy, 6) udział w czynnościach odbiorowych robót wraz z podpisaniem protokołów odbioru, odrębnie dla każdego obiektu. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobami posiadającymi właściwe uprawnienia do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w składzie: 1) inspektor nadzoru w branży architektonicznej, który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, 2) inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej, który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, 3) inspektor nadzoru w branży sanitarnej, 4) inspektor nadzoru w branży elektrycznej, 5) inspektor nadzoru konserwatorskiego, 6) nadzór ornitologiczny, 7) nadzór chiropterologiczny. Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenia uprawnionych osób o przyjęciu obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego, a w przypadku inspektora nadzoru branży architektonicznej, konstrukcyjnobudowlanej, również świadectwo potwierdzające doświadczenie, zgodne z art. 37g ustawy zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2067). Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe. Rozliczenie częściowe będzie następowało w 4 częściach: 1) za okres od podpisania umowy do 31 grudnia 2019 r. - 25% wynagrodzenia brutto, 2) za okres od 1 stycznia 2020 r. do 31 marca 2020 r. - 25% wynagrodzenia brutto, 3) za okres od 1 kwietnia 2020 r. do 30 czerwca 2020 r. - 25% wynagrodzenia brutto, 4) za okres od 1 lipca 2020 r. do dnia ostatniego obioru końcowego robót (podpisania protokołu odbioru) - 25% wynagrodzenia brutto określonego w ust.1. W ramach inwestycji wykonane zostaną prace termomodernizacyjne w czterech obiektach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie gminy Pniewy: 1) budynek Liceum Ogólnokształcącego w Pniewach: a. wymiana pokrycia dachowego, b. docieplenie dachu wełną mineralną o gr. 250 mm, c. remont więźby dachowej, d. wykonanie instalacji odgromowej, e. renowacja stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ościeży wewnętrznych i zewnętrznych, f. montaż budek lęgowych. Budynek Liceum Ogólnokształcącego w Pniewach wpisany jest do rejestru zabytków i znajduje się na obszarze historycznego układu urbanistycznego Pniew wpisanego do rejestru zabytków. Prace termomodernizacyjne w zakresie branży budowlanej oraz sanitarnej objęte są pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu na prowadzenie robót budowlanych przy zabytkach oraz decyzją o pozwoleniu na budowę Starosty Szamotulskiego. 2) budynek Szkoły Podstawowej w Pniewach: a. docieplenie ścian zewnętrznych piwnicznych płytami styropianowymi o gr. 10 cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, b. docieplenie ścian zewnętrznych w wełny mineralnej o gr. 16 cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, c. malowanie elewacji północnej budynku dawnego gimnazjum, d. wymiana stolarki okiennej, e. wymiana stolarki drzwiowej, f. wymiana opraw elektrycznych wraz z częściową modernizacją rozdzielni, g. montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kW, 3) budynek Szkoły Podstawowej w Chełmnie wraz z salą gimnastyczną: a. docieplenie ścian cokołu łącznika i nowej części budynku płytami styropianowymi o gr. 10 cm, b. docieplenie ścian zewnętrznych łącznika i nowej części budynku płytami styropianowymi o gr. 15 cm, c. docieplenie dachu łącznika i nowej części budynku płytami wełny mineralnej o gr. 25 cm, d. docieplenie ścian zewnętrznych starej części budynku wełną mineralną o gr. 15 cm, e. docieplenie dachu starej części budynku wełną mineralną o gr. 26 cm, f. wymiana opraw elektrycznych wraz z częściową modernizacją rozdzielni, g. montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kW, h. wykonanie instalacji grzewczej w zakresie demontażu istniejącej instalacji i montażu nowej zasilającej grzejniki, i. montaż budek lęgowych, 4) budynek Szkoły Podstawowej w Nojewie: a. docieplenie cokołu płytami styropianowymi o gr. 10 cm, b. docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o gr. 10 cm, c. docieplenie dachu płytami styropianowymi o gr. 25 cm oraz wełną mineralną - płyty twarde o gr. 5 cm , d. dostawa i montaż daszku na drzwiami wejściowymi - daszek łukowy z poliwęglanu gr. 4,5 mm, e. montaż budek lęgowych, f. wymiana opraw elektrycznych wraz z częściową modernizacją rozdzielni, g. montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 12 kW. Całkowita wartość robót budowlanych została oszacowana na ok. 5 300 000,00 zł netto(oszacowano na podstawie kosztorysów inwestorskich oraz kosztorysów ofertowych).
II.4) Główny kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 30 września 2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji zadania
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana terminu realizacji zadania w związku ze zmianą terminu realizacji robót budowalnych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI PNIEWY
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad budową ZOL i ZPO w SP ZOZ w Hajnówce
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej w Łagowie
- Rozbudowa drogi gminnej nr 338049T Wola Łagowska - Gęsice, gm. Łagów
- Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.