Ogłoszenie z dnia 2020-10-16
Ogłoszenie nr 560203413-N-2020 z dnia 16-10-2020 r.
Ostrów Mazowiecka: Remont stadionu przy ul. Warchalskiego w Ostrowi Mazowieckiej na działce nr ewid. 4110/2
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597009-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540205036-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510242899-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ostrów Mazowiecka, Krajowy numer identyfikacyjny 55066786000000,
ul. ul. 3-go Maja
66,
07-300
Ostrów Mazowiecka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
296 795 433, e-mail
zzp@ostrowmaz.pl, faks
296 795 470.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.ostrowmaz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont stadionu przy ul. Warchalskiego w Ostrowi Mazowieckiej na działce nr ewid. 4110/2
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RG-Z.271.51.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont stadionu przy ul. Warchalskiego w Ostrowi Mazowieckiej na działce nr ewid. 4110/2. W zakres zamówienia wchodzi: 1) ZADANIE I Automatyczna instalacja nawodnienia stadionu przy ul. Warchalskiego w Ostrowi Mazowieckiej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu zgłoszonego do Budżetu Obywatelskiego na rok 2019 pn.: "Nawodnienie stadionu miejskiego". Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonej dokumentacji; 2) ZADANIE II Remont stadionu przy ul. Warchalskiego w Ostrowi Mazowieckiej na działce nr ewid. 4110/2. Zakres zadania obejmuje w szczególności: a) przebudowę urządzeń lekkoatletycznych w tym: przebudowę 4-torowej bieżni lekkoatletycznej wokół boiska do piłki nożnej oraz 6-torowej bieżni 130m z żużlowej na syntetyczną (poliuretanową typu sandwich), b) wykonanie skoczni do skoków: w dal i trójskoku oraz wzwyż, c) wykonanie rzutni do rzutu: dyskiem, oszczepem oraz pchnięcia kulą Ze względu na to, że projektowana bieżnia nie pokrywa się z istniejącą, remont obejmie też cześć boiska do piłki nożnej, trybun i ogrodzenia. W zakresie opracowania znajduje się też: odwodnienie bieżni, oświetlenie stadionu, częściowa wymiana ogrodzenia zewnętrznego, budowa nowych chodników, wykonanie instalacji hydrantowej oraz zasilania do planowanej instalacji automatycznego nawadniania boiska, wyposażenie w sprzęt sportowy. Celem remontu jest przebudowa stadionu i urządzeń lekkoatletycznych tak, aby uzyskały świadectwo Polskiego Związku Lekkiej Atletyki dopuszczające stadion do rozgrywania oficjalnych zawodów lekkoatletycznych. Wykonawca na własny koszt jest zobowiązany do przeprowadzenia procesu certyfikacji zgodnie z obowiązującymi procedurami opiniowania i uzgadniania projektów oraz wydawania świadectw PZLA obiektom lekkoatletycznym. Należy przedstawić w szczególności: raport z badania nawierzchni oraz geodezyjny raport pomiarowy stadionu. Za termin zakończenia Zadnia II przyjmuje się termin zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę na piśmie zakończenia robót wraz z przedłożeniem Świadectwa PZLA. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie budowlanym. UWAGA!!! Załączony projekt dotyczy całego zakresu prac związanych z remontem stadionu. Zakres zamówienia nie obejmuje: wykonania skoczni do skoków o tyczce, rzutni do rzutu młotem oraz rowu z wodą. Zamawiający dokonał nieistotnych zmian do projektu, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wykonawca przy obliczeniu ceny proszony jest o uwzględnienie ww. uwag. 2. Wykonawcza zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie z zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktu Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia. 3. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno - wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją wszelkich urządzeń podziemnych na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych. 4. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić oznakowanie i zabezpieczenie terenu prowadzenia prac budowlanych, które należy utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 5. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 6. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy, kierowników poszczególnych branż robót oraz inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez Inspektora Nadzoru wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy chodników, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach i raportu z badań nawierzchni w trzech egzemplarzach. 8. Wykonawca zobowiązany jest do składania comiesięcznego raportu wykonanych prac (z ilościami narastającymi) ilościowo-wartościowymi i procentowymi, sprawdzonego i potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru. Raport należy dostarczyć Zamawiającemu do dnia 5 miesiąca następnego, za który jest sporządzony. 9. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania protokołów odbioru robót zanikowych przed ich zakryciem oraz sporządzeniem dokumentacji fotograficznej (na płycie CD lub DVD). Odbiór tych robót musi odbywać się w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca ma też obowiązek przeprowadzenia badań i odbiorów wykonanych instalacji. 10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto. 11. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy oraz kosztorysy ofertowe. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SIWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zmawiającego określone w SIWZ oraz w umowie i zawierać w szczególności: opis elementów poszczególnych robót oraz usług, wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy. 12. Prace wchodzące w zakres Zadania I realizowane są w ramach projektu zgłoszonego do Budżetu Obywatelskiego na rok 2019 pn.: "Nawodnienie stadionu miejskiego". Z tego tytułu: a. wybrany Wykonawca przygotuje odrębny kosztorys ofertowy i harmonogram rzeczowo-finansowy dot. Zadania I, b. prace wchodzące w zakres Zadania I muszą być wykonane do dnia 20.12.2019r., c. rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturą końcową na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez nadzór obu stron. Płatności muszą być zrealizowane do końca 2019r. 13. Poszczególne prace wchodzące w zakres Zadania II objęte będą dofinasowaniem Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach Programu rozwoju infrastruktury lekkoatletycznej 2018. Z tego tytułu: a. wybrany Wykonawca przygotuje odrębne kosztorysy ofertowe dot. Zadania II podzielone na wydatki kwalifikowane i niekwalifikowane w oparciu o wskazówki Zamawiającego, b. wybrany Wykonawca przygotuje odrębny harmonogram rzeczowo-finansowy dot. Zadania II. c. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia wartości wynagrodzenia wypłaconego w 2019 roku do kwoty 2.000 000,00 zł. d. Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi (wystawianymi do osiągnięcia wysokości 80% wynagrodzenia umownego) za określony zakres zamówienia zrealizowany na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz fakturą końcową (min. 20% wynagrodzenia umownego) na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez nadzór obu stron. Pierwsza płatność może nastąpić po wykonaniu i odebraniu minimum 10% przedmiotu zamówienia. 14. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 15. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji projektowej lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Główny kod CPV: 45212220-4
Dodatkowe kody CPV:
45212224-2,
45111200-0,
45231300-8,
45232410-9,
45311100-1,
45311200-2,
45312310-3,
45231300-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zadanie I powinno być wykonane najpóźniej do 20 grudnia 2019r. Zadanie II powinno być wykonane najpóźniej do 30 października 2020r. - w terminie wykonania zamówienia Zadania II należy ująć czasookres uzyskania świadectwa PZLA dla kategorii obiektu (stadionu)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Remont stadionu przy ul. Warchalskiego w Ostrowi Mazowieckiej na działce nr ewid. 4110/2 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
12/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
EVERSPORT Sp. z o.o. ,
boiska@eversport.pl,
ul. Kiersnowskiego 18/45,
03-161,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/10/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
przedłużenie terminu wykonywania Zadania II do dnia 30.06.2021r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W okresie realizacji zamówienia wystąpiło opóźnienie realizacji prac z powodu ograniczeń wprowadzonych ustawą o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych i aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy. Opóźnienia wpłynęły na tempo prac Wykonawcy oraz podwykonawców/dostawców, co spowodowało przesunięcie terminu rozpoczęcia robót związanych z układaniem nawierzchni poliuretanowej stadionu lekkoatletycznego. Ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne występujące w okresie jesiennym (opady deszczu, niska temperatura, wysoki punkt rosy)nie jest możliwe należyte wykonanie nawierzchni poliuretanowej zgodnie z rygorystycznymi wytycznymi dot. układania tej nawierzchni. Po wykonaniu nawierzchni konieczne jest przeprowadzenie badań przez akredytowane laboratorium. Badania nie mogą się odbyć w okresie jesienno -zimowym. Z uwagi na ww. okoliczności przedłożono termin wykonania umowy, na podstawie art. 15r ust. 4 pkt 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz §16 ust. 2 pkt 1 lit. g umowy (wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych, okoliczności siły wyższej albo innego zdarzenia wymuszającego przerwę w realizacji zamówienia, niezależnego od Wykonawcy)
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Budowa drogi gminnej - ulicy Alibaby w Ostrowi Mazowieckiej, wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr ew. 849/14
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
- Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku - skrzydło A i B dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Małkini Górnej w formule zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Lubichowo
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
- Wykonanie prac polegających na montażu urządzeń i instalacji do sterowania uchylaniem okien i roletami na poziomie trzeciej kondygnacji nadziemnej budynku B przy ul. Chałubińskiego 6 w Warszawie.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.