eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie MazowieckieRewitalizacja obszaru Gminy poprzez budowę placów zabaw dla dzieci, altan oraz punktów obsługi rowerzystów



Ogłoszenie z dnia 2019-09-27

Ogłoszenie nr 560205616-N-2019 z dnia 27-09-2019 r.

Wysokie Mazowieckie: Rewitalizacja obszaru Gminy poprzez budowę placów zabaw dla dzieci, altan oraz punktów obsługi rowerzystów
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.6: Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622164-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500282125-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wysokie Mazowieckie, Krajowy numer identyfikacyjny 45001068800000, ul. ul. Mickiewicza , 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 752 627, e-mail gwmd@op.pl, faks 862 752 931.
Adres strony internetowej (url): www.gminawysokiemazowieckie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja obszaru Gminy poprzez budowę placów zabaw dla dzieci, altan oraz punktów obsługi rowerzystów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SZ.271.19.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Rewitalizacja obszaru gminy poprzez budowę placów zabaw dla dzieci, altan, siłowni na świeżym powietrzu i punktów obsługi rowerzystów. Prace należy wykonać zgodnie z zakresami prac określonymi w przedmiarach robót i opisach wykonania robót stanowiących załączniki do SIWZ dla poszczególnych zadań zgodnie z informacją zawartą poniżej. Zamówienie obejmuje 8 części: - Zadanie nr 1 - m. Brok - dz. nr 46/3 (załączniki nr 7, 8 i 9) wraz z budową altany wg rysunków stanowiących załączniki nr 32-36, - Zadanie nr 2 - m. Gołasze-Górki - dz. nr 160 (załączniki nr 10, 11 i 12), - Zadanie nr 3 - m. Jabłoń-Uszyńskie - dz. nr 39 (załączniki nr 13, 14 i 15), - Zadanie nr 4 - m. Osipy-Kolonia - dz. nr 109/1 i 110/1 (załączniki nr 16, 17 i 18), - Zadanie nr 5 - m. Stara Ruś - dz. nr 36/3 i 57/3 (załączniki nr 19, 20 i 21), - Zadanie nr 6 - m. Wiśniówek - dz. nr 70 i 71/2 (załączniki nr 22, 23 i 24) wraz z budową altany wg rysunków stanowiących załączniki nr 32-36, - Zadanie nr 7 - m. Wólka Duża i Mała - dz. nr 25/3 (załączniki nr 25, 26, 27 i 28), - Zadanie nr 8 - m. Zawrocie-Nowiny - dz. nr dz. nr 52/2 (załączniki nr 29, 30 i 31)


II.4) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:

45112710-5,

45111200-0,

45233140-2,

45342000-6,

45261000-4,

45262600-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
15.06.2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Brok
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

RAFI Usługi Transportowo-Handlowe, Rafał Rudnik, rafalrudnik@interia.pl, ul. Ludowa 48/73, 18-200, Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 48070.52 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Gołasze-Górki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

RAFI Usługi Transportowo-Handlowe, Rafał Rudnik, rafalrudnik@interia.pl, ul. Ludowa 48/73, 18-200, Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 34935.40 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Jabłoń-Uszyńskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

RAFI Usługi Transportowo-Handlowe, Rafał Rudnik, rafalrudnik@interia.pl, ul. Ludowa 48/73, 18-200, Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 25484.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Stara Ruś
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

RAFI Usługi Transportowo-Handlowe, Rafał Rudnik, rafalrudnik@interia.pl, ul. Ludowa 48/73, 18-200, Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 78218.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wiśniówek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

RAFI Usługi Transportowo-Handlowe, Rafał Rudnik, rafalrudnik@interia.pl, ul. Ludowa 48/73, 18-200, Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 72523.98 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
poprawa pomyłki w numerze NIP Wykonawcy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
poprawa oczywistej pomyłki pisarskiej w numerze NIP Wykonawcy

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.