Ogłoszenie z dnia 2019-09-27
Ogłoszenie nr 560205616-N-2019 z dnia 27-09-2019 r.
Wysokie Mazowieckie: Rewitalizacja obszaru Gminy poprzez budowę placów zabaw dla dzieci, altan oraz punktów obsługi rowerzystów
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.6: Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 622164-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500282125-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Wysokie Mazowieckie, Krajowy numer identyfikacyjny 45001068800000,
ul. ul. Mickiewicza
,
18-200
Wysokie Mazowieckie, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
862 752 627, e-mail
gwmd@op.pl, faks
862 752 931.
Adres strony internetowej (url): www.gminawysokiemazowieckie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja obszaru Gminy poprzez budowę placów zabaw dla dzieci, altan oraz punktów obsługi rowerzystów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SZ.271.19.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Rewitalizacja obszaru gminy poprzez budowę placów zabaw dla dzieci, altan, siłowni na świeżym powietrzu i punktów obsługi rowerzystów. Prace należy wykonać zgodnie z zakresami prac określonymi w przedmiarach robót i opisach wykonania robót stanowiących załączniki do SIWZ dla poszczególnych zadań zgodnie z informacją zawartą poniżej. Zamówienie obejmuje 8 części: - Zadanie nr 1 - m. Brok - dz. nr 46/3 (załączniki nr 7, 8 i 9) wraz z budową altany wg rysunków stanowiących załączniki nr 32-36, - Zadanie nr 2 - m. Gołasze-Górki - dz. nr 160 (załączniki nr 10, 11 i 12), - Zadanie nr 3 - m. Jabłoń-Uszyńskie - dz. nr 39 (załączniki nr 13, 14 i 15), - Zadanie nr 4 - m. Osipy-Kolonia - dz. nr 109/1 i 110/1 (załączniki nr 16, 17 i 18), - Zadanie nr 5 - m. Stara Ruś - dz. nr 36/3 i 57/3 (załączniki nr 19, 20 i 21), - Zadanie nr 6 - m. Wiśniówek - dz. nr 70 i 71/2 (załączniki nr 22, 23 i 24) wraz z budową altany wg rysunków stanowiących załączniki nr 32-36, - Zadanie nr 7 - m. Wólka Duża i Mała - dz. nr 25/3 (załączniki nr 25, 26, 27 i 28), - Zadanie nr 8 - m. Zawrocie-Nowiny - dz. nr dz. nr 52/2 (załączniki nr 29, 30 i 31)
II.4) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
45112710-5,
45111200-0,
45233140-2,
45342000-6,
45261000-4,
45262600-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
15.06.2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Brok |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
23/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
RAFI Usługi Transportowo-Handlowe, Rafał Rudnik,
rafalrudnik@interia.pl,
ul. Ludowa 48/73,
18-200,
Wysokie Mazowieckie, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Gołasze-Górki |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
23/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
RAFI Usługi Transportowo-Handlowe, Rafał Rudnik,
rafalrudnik@interia.pl,
ul. Ludowa 48/73,
18-200,
Wysokie Mazowieckie, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Jabłoń-Uszyńskie |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
23/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
RAFI Usługi Transportowo-Handlowe, Rafał Rudnik,
rafalrudnik@interia.pl,
ul. Ludowa 48/73,
18-200,
Wysokie Mazowieckie, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Stara Ruś |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
23/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
RAFI Usługi Transportowo-Handlowe, Rafał Rudnik,
rafalrudnik@interia.pl,
ul. Ludowa 48/73,
18-200,
Wysokie Mazowieckie, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Wiśniówek |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
23/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
RAFI Usługi Transportowo-Handlowe, Rafał Rudnik,
rafalrudnik@interia.pl,
ul. Ludowa 48/73,
18-200,
Wysokie Mazowieckie, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/09/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
poprawa pomyłki w numerze NIP Wykonawcy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
poprawa oczywistej pomyłki pisarskiej w numerze NIP Wykonawcy
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Sprzedaż paliw płynnych tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON.
- ,,Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta w 2024 roku do kwoty 10 000 000,00 zł"
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
- Zakup środka transportu
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Utworzenie parku kieszonkowego
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.