eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówModernizacja drogi powiatowej nr 1126 O na odcinku Krasowice - DP 1101 O.



Ogłoszenie z dnia 2020-10-26

Ogłoszenie nr 560210485-N-2020 z dnia 26-10-2020 r.

Namysłów: Modernizacja drogi powiatowej nr 1126 O na odcinku Krasowice - DP 1101 O.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584027-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510203065-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142196300000, ul. Pl. Wolności , 46-100 Namysłów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. (077) 410 36 95, e-mail zamowienia@namyslow.pl, faks 774 103 922.
Adres strony internetowej (url): www.namyslow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja drogi powiatowej nr 1126 O na odcinku Krasowice - DP 1101 O.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZM.I.272.29.2020.AK-G.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi powiatowej nr 1126 O na odcinku Krasowice - DP 1101 O. 2. Projektowany odcinek modernizowanej drogi ma długość 1.678,00 mb. 3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 45233140-2 Roboty drogowe. Dodatkowe kody CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę. 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów. 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej. 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni. 71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacja techniczną, przedmiarem robót oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (SST), obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów. 5. W zakres robót wchodzą: 1) Roboty pomiarowe. 2) Usunięcie zakrzaczeń. 3) Wykonanie warstwy remontowo-wyrównawczej z AC-11 W w miejscach wymagających profilowania. 4) Oczyszczenie i skropienie nawierzchni. 5) Wykonanie warstwy ścieralnej jezdni z mieszanki bitumicznej AC 11S gr. 5cm. 6) Wykonanie ścinki pobocza gruntowego. 7) Konserwacja rowów przydrożnych. 8) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego. 9) Plantowanie i humusowanie poboczy za poboczem utwardzonym kruszywem łamanym materiałem ze ścinki poboczy. 6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. 8. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej dodatkami, w tym również przedmiarem robót, dokumentacją techniczno-budowlaną, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót. 9. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji - 36 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. 11. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 15. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 16. Dodatkowo w przypadku gdy Wykonawca korzysta z podwykonawców, na których zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy zobowiązany jest w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia. 17. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu "nie dotyczy" lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 18. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 19. Miejsce realizacji zamówienia: droga powiatowa nr DP 1126 O na odcinku Krasowice - DP 1101 O.


II.4) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45111200-0,

45112100-6,

45233220-7,

45233223-8,

45233200-1,

71250000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin zakończenia robót ustala się do dnia 30.10.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zmianami), § 12 umowy, pkt. 18 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, pkt. IV.3) ogłoszenia o zamówieniu w BZP nr 584027-N-2020 z dnia 2020-09-11 r.), mając na względzie wniosek Wykonawcy z dnia 13.10.2020 r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
w dniu 13.10.2020 r. Wykonawca PHU LARIX Sp. z o. o. poprosił o wydłużenie realizacji zadania pn. "Modernizacja drogi powiatowej 1126O na odc. Krasowice - DP1101O. Wystąpienie swoje motywując przedłużającą się procedurą wyłonienia wykonawcy co spowodowało udział w kolejnych zamówieniach publicznych oraz narastającymi obostrzeniami z powodu pandemii Covid 19 SARS co utrudnia sprawne realizowanie zadań i zamówień.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W umowie nr IZM.I.273.109.2020 z dnia 13.10.2020 r., § 2 ust. 2 otrzymuje następujące brzmienie: "Termin zakończenia robót ustala się do dnia 10.11.2020 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.