Ogłoszenie z dnia 2019-10-08
Ogłoszenie nr 560213082-N-2019 z dnia 08-10-2019 r.
Imielin: "Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielin wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2019/2020."
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575859-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510184265-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Imielin, Krajowy numer identyfikacyjny 27258687400000,
ul. ul. Imielińska
81,
41-407
Imielin, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2255505, 32 2254137, e-mail
przetargi@imielin.pl, faks
32 2254119.
Adres strony internetowej (url): www.imielin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielin wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2019/2020."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GK.271.37.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Imielina wraz z opieką do placówek oświatowych i z powrotem w okresie od 01.09.2019r. do 26.06.2020 r. na trasach: trasa nr I Imielin - Tychy i trasa nr Il Imielin - Mysłowice (Brzezinka) - Mysłowice(Brzęczkowice). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 01.09.2019r. do 26.06.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Trasa nr I Imielin - Tychy |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
27/08/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
F.U.H. EUROTRANS Krzysztof Kowalski,
kowalski712@wp.pl,
ul. Folwarczna 47,
43-144,
Lędziny, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Brak
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/09/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1) zmiana przedmiotu zamówienia o dodatkowy przejazd; 2) zmiana wartości umowy - nowa wartość 86 882,84 zł; 3) zmiana długości dziennej rasy - nowa 112 km i 162 km dwa razy/tydz.; 4) zmiana kwoty środków zabezpieczonych w budżecie - nowa wartość 86 882,84 zł
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z zaistniałą sytuacją, której Zamawiający nie był w stanie przewidzieć przed udzieleniem zamówienia należy zmienić postanowienia umowy, w zakresie przedmiotu umowy o usługę (trasę) dodatkową, zwiększyć długość podstawowej trasy dziennej oraz zwiększyć wartość maksymalną umowy o wartość usługi dodatkowej i wartość wynikającej z wydłużonej podstawowej trasy dziennej, w oparciu o art. 144, ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U.2018,poz. 1986 ze zm.).
Zgodnie z ww. przepisem zmiany umowy można dokonać kiedy te zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Zaistniała sytuacja w trakcie realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem publicznym spełnia wszystkie przesłanki przytoczonego przepisu.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Brak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie- postępowanie powtórzone
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub miejsca przechowywania, na zlecenie Prokuratora, w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Gnieźnie
- Świadczenie usługi całodobowego przewozu osób zmarłych, płodów oraz kończyn dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door).
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.