eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie robót budowlanych polegających na budowie zabezpieczeń ppoż. w budynkach nr 4 i 17 przy ul. 4-go Marca 3 w Koszalinie (decyzja DWOP nr 2/D/2019 z dnia 10.01.2019r.) (PKOB 1274).



Ogłoszenie z dnia 2020-10-29

Ogłoszenie nr 560213757-N-2020 z dnia 29-10-2020 r.

Szczecin: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zabezpieczeń ppoż. w budynkach nr 4 i 17 przy ul. 4-go Marca 3 w Koszalinie (decyzja DWOP nr 2/D/2019 z dnia 10.01.2019r.) (PKOB 1274).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607732-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510013040-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 81006093700000, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 26 1452026, e-mail rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl, faks 26 1452024.
Adres strony internetowej (url): http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zabezpieczeń ppoż. w budynkach nr 4 i 17 przy ul. 4-go Marca 3 w Koszalinie (decyzja DWOP nr 2/D/2019 z dnia 10.01.2019r.) (PKOB 1274).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

67/RB/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zabezpieczeń ppoż. w budynkach nr 4 i 17 przy ul. 4-go Marca 3 w Koszalinie (decyzja DWOP nr 2/D/2019 z dnia 10.01.2019r.) (PKOB 1274). Wykonawca będzie realizował roboty budowlane w oparciu o Decyzję o pozwoleniu na budowę nr 29/O/2019 z dnia 17.09.2019r. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: a) Projektach budowlanych i projektach wykonawczych. b) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. c) Ekspertyzach technicznych i Postanowieniach dla bud. 4 i 17. Przedmiot zamówienia w szczególności polega na wykonaniu robót: a) robót ogólnobudowlanych, w tym: o robót przygotowawczych, rozbiórkowych i demontażowych, o wydzielenie ppoż. klatek schodowych, o wymianę stolarki okiennej, o montaż okna oddymiającego klatkę schodową, o wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i części wewnętrznej, o wykucie wnęk ściennych do montażu szafek hydrantowych, o naprawę uszkodzonego gzymsu, o montaż krat w oknach piwnicznych; b) robót sanitarnych, w tym: o rozdzielenie wewnętrznej instalacji wodociągowej od projektowanej instalacji hydrantowej oraz bytowej, o opomiarowanie przyłącza wody do budynku, o wykonanie nowej instalacji hydrantowej, o wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej - wykonanie oraz podłączenie wpustu podłogowego Dn100 wyposażonego w syfon oraz ruszt ze stali nierdzewnej w obrębie zestawu wodomierzowego, o wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej - wymianę istniejących przykanalików łączących rury spustowe z dachu budynku ze zlokalizowanym w sąsiedztwie budynku kolektorem kanalizacji deszczowej; c) robót elektrycznych, w tym: o przebudowę istniejących złącz (wymiana złącz ZK), zasilania budynku polegające na wyniesieniu z budynku przelotowego złącza kablowego oraz głównego wyłącznika prądu, o przebudowę instalacji odgromowej, o montaż central oddymiających klatki schodowe z podłączeniem do rozdzielnicy głównej, czujki dymu, o wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego korytarzy i klatek schodowych; d) robót oddymiania klatek, w tym: o wykonanie wewnętrznych instalacji teletechnicznych - wykonanie automatycznego, grawitacyjnego systemu oddymiania klatki schodowej z systemem sterowania oddymianiem grawitacyjnym. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1) Wykonawca wykona dokumentację kolaudacyjną - zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz przekaże Zamawiającemu, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 07.07.1994 r Prawo budowlane z późniejszymi zmianami, materiały wymienione w art. 60 - to jest dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 2) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21) (sposób postępowania z odpadami został określony w §4 wzoru umowy). 3) Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując stan obiektu przed wykonaniem robót i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). Dokumentacja fotograficzna (10-15 zdjęć) zostanie dostarczona Zamawiającemu odpowiednio do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy oraz po zakończeniu robót zostanie dołączona do dokumentacji kolaudacyjnej. 4) Wykonawca wykona instrukcję: bezpieczeństwa pożarowego w tym schemat pożarowy oraz ewakuacyjny zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.2010.109.719) - Rozdział 2, § 6.1. instrukcję eksploatacji dla wykonanych instalacji, instrukcję eksploatacji obiektów. 5) Wykonawca przeprowadzi szkolenia wytypowanych przedstawicieli Administratora i Użytkowników z obsługi, zasad eksploatacji i podstawowej konserwacji bieżącej wszystkich urządzeń, systemów i instalacji specjalistycznych montowanych na obiekcie w terminie wyprzedzającym zgłoszenie gotowości Wykonawcy do odbioru. Terminy przeprowadzenia szkoleń winny być ujęte w harmonogramie rzeczowo- finansowym. Z przeprowadzonego szkolenia Wykonawca sporządzi protokół zawierający temat, zakres, datę oraz listę uczestników (z podpisami) szkolenia. 6) Wykonawca dokona oznaczenia instalacji i rurociągów, opisze zawory i urządzenia. UWAGA: - Roboty budowlane będą realizowane w użytkowanych budynkach nr 4 i 17. - Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. - Wszystkie materiały, urządzenia, których znaki towarowe lub nazwy własne zostały wskazane w dokumentacji projektowej należy traktować jako przykładowe i dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie niższych niż wskazane w dokumentacji projektowej, po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego na etapie realizacji. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w projektach budowlanych (załącznik nr 8 do SIWZ), projektach wykonawczych (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ).


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45223000-6,

45111300-1,

45232121-6,

45232460-4,

45300000-0,

45311200-2,

45343000-3,

45400000-1,

45421000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa w sprawie zamówienia publicznego została zawarta na okres 160 dni od daty przekazania terenu budowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zabezpieczeń ppoż. w budynkach nr 4 i 17 przy ul. 4-go Marca 3 w Koszalinie (decyzja DWOP nr 2/D/2019 z dnia 10.01.2019r.) (PKOB 1274).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/01/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych "LEŚ" Paweł Leś, , Żydowo 88A, 76-012, Żydowo, kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1319393.32 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę 123,60 zł brutto.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę 123,60 zł brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Stwierdzono konieczność wykonania robót dodatkowych w branży sanitarnej (wykonanie zabezpieczenia ppoż., przeniesienie hydrantów i wykonanie instalacji zasilającej), co jest niezbędne do zakończenia zadania i przekazania budynków w użytkowanie. Zaniechano wykonania robót w branży budowlanej (rezygnacja z 2 szt. drzwi stalowych), co nie wywrze wpływu na prawidłowe, zgodne z przepisami funkcjonowanie budynku nr 17.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.