Ogłoszenie z dnia 2020-10-30
Ogłoszenie nr 560215231-N-2020 z dnia 30-10-2020 r.
Zamość: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań dotyczących przebudowy ulicy Lubelskiej w Zamościu wraz z rozbudową skrzyżowania ulic: Marszałka J. Piłsudskiego - Lubelska - Wojska Polskiego - Wiejska w Zamościu oraz przebudowy oraz budowy ulicy Altanowej w Zamościu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620997-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540247582-N-2019, 540250541-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510279853-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 95036874700000,
ul. Rynek Wielki
13,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 677 23 37, e-mail
zamowienia@zamosc.pl, faks
846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
ul. Kochanowskiego
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań dotyczących przebudowy ulicy Lubelskiej w Zamościu wraz z rozbudową skrzyżowania ulic: Marszałka J. Piłsudskiego - Lubelska - Wojska Polskiego - Wiejska w Zamościu oraz przebudowy oraz budowy ulicy Altanowej w Zamościu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IM-ZP.272.48.2019.MT
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 3354L ulicy Lubelskiej w Zamościu od km 0+000,00 do km 0+522,00. Rozbudowa skrzyżowania ulic: Marszałka J. Piłsudskiego - Lubelska - Wojska Polskiego - Wiejska w Zamościu" oraz pn. "Przebudowa od km 0+000 do km 0+342,41 oraz budowa od km 0+000 do km 0+298,56 ulicy Altanowej w Zamościu". 2. Zamówienie udzielane jest w podziale na dwie części: 1) część 1 zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 3354L ulicy Lubelskiej w Zamościu od km 0+000,00 do km 0+522,00. Rozbudowa skrzyżowania ulic: Marszałka J. Piłsudskiego - Lubelska - Wojska Polskiego - Wiejska w Zamościu" 2) część 2 zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Przebudowa od km 0+000 do km 0+342,41 oraz budowa od km 0+000 do km 0+298,56 ulicy Altanowej w Zamościu" 3. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zakres prac budowlanych są dostępne pod adresem: a) dla części 1 zamówienia: https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71&p1=szczegoly&p2=66383 b) dla części 2 zamówienia:https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71&p1=szczegoly&p2=66597 4. Zadaniem Wykonawcy będzie wykonywanie wszystkich czynności związanych z nadzorem nad prawidłową realizacją projektu, aby umożliwić osiągnięcie celów projektu w ramach założonego zakresu prac w założonym czasie i planowanym budżecie. 5. Do obowiązków Wykonawcy (dla części 1 i 2 zamówienia) należy: 1) zapoznanie się z rozwiązaniami projektowymi, warunkami pozwolenia na budowę, decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, terenem budowy i jego uzbrojeniem. 2) sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli- inspektorów nadzoru. 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i decyzją o pozwoleniu na budowę, decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami. 4) bieżąca weryfikacja dokumentacji techniczno - prawnych, terenu budowy, jego uzbrojenia i zagospodarowania. 5) uczestniczenie we wszelkich czynnościach do dokonania, których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez strony procesu inwestycyjnego. 6) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową, nadzorem autorskim i Wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów. 7) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu swojej opinii w sprawie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, wnioskowanych przez Wykonawcę. 8) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego), w tym m.in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, w tym laboratoryjnych itp., sprawdzanie obmiarów wykonanych robót i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem, zatwierdzanie receptur i technologii zgodnie z SST w terminie 7 dni od złożenia przez Wykonawcę robót budowlanych. 9) sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołu odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych faktur z umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami częściowymi, odbiorami procentowego zaawansowania robót, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót. 10) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 11) dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania. 12) sporządzenie protokołu odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki. 13) nadzór na budowie każdego branżowego inspektora nadzoru w dniu wykonywania robót danej branży i na każde żądanie Zamawiającego. W razie nieobecności któregokolwiek z inspektorów wynikającej z choroby lub innej przyczyny losowej, należy zapewnić zastępstwo. 14) nadzorowanie przestrzegania przez Wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ. 15) kontrolowanie zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu. 16) dokonania odbioru końcowego, przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej niezbędnej przy pracy komisji, powołanej przez Zamawiającego. 17) uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8a do SIWZ dla Części 1 zamówienia oraz 8b do SIWZ dla Części 2 zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, do zapewnienia, by przy realizacji inwestycji zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
II.4) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
71541000-2,
71540000-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od dnia 17.12.2019 r. do dnia 14.12.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Przebudowa od km 0+000 do km 0+342,41 oraz budowa od km 0+000 do km 0+298,56 ulicy Altanowej w Zamościu" |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
17/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
KAWDROG inż. Franciszek Kawalec,
,
ul. Przechodnia 15,
22-400,
Zamość, kraj/woj.
lubelskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/07/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana dotyczy nadzoru nad realizacji dodatkowych robót budowlanych
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością dodatkowych robót budowlanych wprowadzonych protokołem konieczności z dn.08.06.2020 r. oraz na podstawie paragrafu 10 ust. 5 umowy nr 1211/2019 z dn. 17.12.2019 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W wyniku podpisanego Aneksu nr 1/2020 r. z dn.31.07.2020 r. zmianie uległ paragraf 5 ust. 1 umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy oraz paragraf 6 ust. 1 umowy dotyczący wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy po zmianie wynosi: 17.020 zł netto, 20.934,60 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Budowa parkingu ogólnodostępnego przy ul. Orlej w Zamościu
- Usługi polegające na okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych w 2025 r. znajdujących się w rejonie działania 32 WOG w zakresie 5 części.
- Usługa w zakresie przeglądu, konserwacji, obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej oraz naprawy zmywarki kapturowej i ekspresów do kawy w 32 WOG Zamość, w zakresie 5 części.
- Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- Przebudowa nieutwardzonej bocznej ulicy Majdan III etap
- Dostawa sprzętu do zamknięcia wad strukturalnych serca i zamknięcia uszka lewego przedsionka
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Sprawowanie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych: Rozbudowa drogi gminnej nr 510526K ul. Leśnej w Brzeszczach
- Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.:"Przebudowa pomieszczeń III piętra budynku nr 3 na potrzeby Przychodni przyklinicznej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji i w okresie gwarancji remontu Alei Niepodległości w Sopocie.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych zad.: Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.