eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań dotyczących przebudowy ulicy Lubelskiej w Zamościu wraz z rozbudową skrzyżowania ulicMarszałka J. Piłsudskiego - Lubelska - Wojska Polskiego - Wiejska w Zamościu oraz przebudowy oraz budowy ulicy Altanowej w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-30

Ogłoszenie nr 560215231-N-2020 z dnia 30-10-2020 r.

Zamość: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań dotyczących przebudowy ulicy Lubelskiej w Zamościu wraz z rozbudową skrzyżowania ulic: Marszałka J. Piłsudskiego - Lubelska - Wojska Polskiego - Wiejska w Zamościu oraz przebudowy oraz budowy ulicy Altanowej w Zamościu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620997-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540247582-N-2019, 540250541-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510279853-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 95036874700000, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 677 23 37, e-mail zamowienia@zamosc.pl, faks 846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
ul. Kochanowskiego

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań dotyczących przebudowy ulicy Lubelskiej w Zamościu wraz z rozbudową skrzyżowania ulic: Marszałka J. Piłsudskiego - Lubelska - Wojska Polskiego - Wiejska w Zamościu oraz przebudowy oraz budowy ulicy Altanowej w Zamościu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IM-ZP.272.48.2019.MT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 3354L ulicy Lubelskiej w Zamościu od km 0+000,00 do km 0+522,00. Rozbudowa skrzyżowania ulic: Marszałka J. Piłsudskiego - Lubelska - Wojska Polskiego - Wiejska w Zamościu" oraz pn. "Przebudowa od km 0+000 do km 0+342,41 oraz budowa od km 0+000 do km 0+298,56 ulicy Altanowej w Zamościu". 2. Zamówienie udzielane jest w podziale na dwie części: 1) część 1 zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 3354L ulicy Lubelskiej w Zamościu od km 0+000,00 do km 0+522,00. Rozbudowa skrzyżowania ulic: Marszałka J. Piłsudskiego - Lubelska - Wojska Polskiego - Wiejska w Zamościu" 2) część 2 zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Przebudowa od km 0+000 do km 0+342,41 oraz budowa od km 0+000 do km 0+298,56 ulicy Altanowej w Zamościu" 3. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zakres prac budowlanych są dostępne pod adresem: a) dla części 1 zamówienia: https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71&p1=szczegoly&p2=66383 b) dla części 2 zamówienia:https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71&p1=szczegoly&p2=66597 4. Zadaniem Wykonawcy będzie wykonywanie wszystkich czynności związanych z nadzorem nad prawidłową realizacją projektu, aby umożliwić osiągnięcie celów projektu w ramach założonego zakresu prac w założonym czasie i planowanym budżecie. 5. Do obowiązków Wykonawcy (dla części 1 i 2 zamówienia) należy: 1) zapoznanie się z rozwiązaniami projektowymi, warunkami pozwolenia na budowę, decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, terenem budowy i jego uzbrojeniem. 2) sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli- inspektorów nadzoru. 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i decyzją o pozwoleniu na budowę, decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami. 4) bieżąca weryfikacja dokumentacji techniczno - prawnych, terenu budowy, jego uzbrojenia i zagospodarowania. 5) uczestniczenie we wszelkich czynnościach do dokonania, których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez strony procesu inwestycyjnego. 6) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową, nadzorem autorskim i Wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów. 7) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu swojej opinii w sprawie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, wnioskowanych przez Wykonawcę. 8) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego), w tym m.in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, w tym laboratoryjnych itp., sprawdzanie obmiarów wykonanych robót i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem, zatwierdzanie receptur i technologii zgodnie z SST w terminie 7 dni od złożenia przez Wykonawcę robót budowlanych. 9) sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołu odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych faktur z umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami częściowymi, odbiorami procentowego zaawansowania robót, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót. 10) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 11) dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania. 12) sporządzenie protokołu odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki. 13) nadzór na budowie każdego branżowego inspektora nadzoru w dniu wykonywania robót danej branży i na każde żądanie Zamawiającego. W razie nieobecności któregokolwiek z inspektorów wynikającej z choroby lub innej przyczyny losowej, należy zapewnić zastępstwo. 14) nadzorowanie przestrzegania przez Wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ. 15) kontrolowanie zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu. 16) dokonania odbioru końcowego, przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej niezbędnej przy pracy komisji, powołanej przez Zamawiającego. 17) uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8a do SIWZ dla Części 1 zamówienia oraz 8b do SIWZ dla Części 2 zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, do zapewnienia, by przy realizacji inwestycji zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.


II.4) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

71541000-2,

71540000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od dnia 17.12.2019 r. do dnia 14.12.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Przebudowa od km 0+000 do km 0+342,41 oraz budowa od km 0+000 do km 0+298,56 ulicy Altanowej w Zamościu"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KAWDROG inż. Franciszek Kawalec, , ul. Przechodnia 15, 22-400, Zamość, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 14500.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana dotyczy nadzoru nad realizacji dodatkowych robót budowlanych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością dodatkowych robót budowlanych wprowadzonych protokołem konieczności z dn.08.06.2020 r. oraz na podstawie paragrafu 10 ust. 5 umowy nr 1211/2019 z dn. 17.12.2019 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W wyniku podpisanego Aneksu nr 1/2020 r. z dn.31.07.2020 r. zmianie uległ paragraf 5 ust. 1 umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy oraz paragraf 6 ust. 1 umowy dotyczący wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy po zmianie wynosi: 17.020 zł netto, 20.934,60 zł brutto.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.