Ogłoszenie z dnia 2020-11-02
Ogłoszenie nr 560216571-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.
Lubin: Rewitalizacja obiektów architektury zabytkowej w strefie Starego Miasta w Lubinie - roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorskich dachu i elewacji Baszty Głogowskiej w Lubinie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559623-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510163288-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie, Krajowy numer identyfikacyjny 39064753500000,
ul. ul. Kilińskiego
10,
59-300
Lubin, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 7468129, 7468277, e-mail
bzp@um.lubin.pl, faks
767 468 287.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja obiektów architektury zabytkowej w strefie Starego Miasta w Lubinie - roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorskich dachu i elewacji Baszty Głogowskiej w Lubinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.1.19.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja obiektów architektury zabytkowej w strefie Starego Miasta w Lubinie - roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorskich dachu i elewacji Baszty Głogowskiej w Lubina. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: a)remont dachu, b)remont elewacji zewnętrznej;
II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zawarta : od daty podpisania umowy (25.08.2020r.) - 30.11.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/10/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Na realizację dodatkowych robót budowlanych składa się m.in.:1)rozbiórka i odtworzenie drewnianej podłogi(w celu uzyskania dostępu do oceny stanu technicznego belek głównych konstrukcji dachu),2/montaż instalacji elektrycznej oświetlenia przestarzni poddasza(w celu doświetlenia poddasza po usunieciu okna dachowego),3/montaż wróblówki zabezpieczajacej przed ptakami, 4/ciśnieniowe czyszczenie i mycie elewacji wodą z detergentem,5/renowacja gzymsu ceglanego podokapowego i detalu ceglanego na elewacji północno-wschodniej (dopiero po montażu rusztowań zaistniała mozliwość odsłonięcia gzymsu zasłonietego wczesniej siatką zabezpieczającą przed spadajacymi dachówkami), 6/montaż siatki w otworach okiennych przeciw ptakom, 7/montaż progu z piaskowca przy drzwich głównych, 8/hydrofobizacja wnek okiennych, 9/ renowacja lampy nad wejściem głównym, 10/ zastosowanie tynku renowacyjnego na powierzchni cokołu (ze względu na wysokie zasolenie i zawilgocenie muru na poziomie cokołu)
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przedmiotowe zamówienie dodatkowe zostało udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienie nie było objęte zamówieniem podstawowym. Zamówienie stało się niezbędne, tym samym konieczne do wykonania w celu efektywnej realizacji zamówienia, prawidłowej i zgodnej z zasadami sztuki budowlanej. Konieczność realizacji robót dodatkowych wynikała z obowiązku realizacji zasady dokonywania wydatków z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów wyrażonej w art. 44 ust. 3 pkt 1 lit. a) ustawy o finansach publicznych.Przedmiotowe zamówienie realizowane jest na obiekcie architektury zabytkowej. Realizacja zamówień na tego typu obiektach wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalistycznej wiedzy, sprzętu oraz doświadczenia zawodowego. Dokonanie na tym etapie realizacji dodatkowego zakresu zamówienia przez innego Wykonawcę nie może zostać wykonane ze wzgl. ekonomicznych i technicznych. Prace dodatkowe ingerują w zakres prac konserwatorskich, a wykonanie ich przez jednego i tego samego Wykonawcę zamówienia jest konieczne dla dochowania terminów, zapewnienia skuteczności udzielanej gwarancji i rękojmi prze wykonawcę zamówienia podstawowego.
Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Jedynym ekonomicznym uzasadnionym rozwiązaniem była realizacja zamówienia dodatkowego wraz z realizacją zamówienia podstawowego.
Wartość dokonanej zmiany stanowiła 21,85 % wartości umowy na zamówienie podstawowe i nie przekraczała zatem 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie dla zamówienia podstawowego.
W związku z realizacją zwiększonego zakresu robót Zamawiający przedłożył termin realizacji przedmiotowego zamówienia do dnia 11.12.2020 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki nr 109/90 w miejscowości Chróstnik.
- Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2025r.
- "Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie."
- Świadczenie ochrony fizycznej obiektu Starostwa Powiatowego w Lubinie oraz monitorowania obiektu za pomocą telewizji dozorowej, ochrony przed kradzieżą z włamaniem, dewastacją lub zniszczeniem
- "Sprzedaż paliw płynnych do pojazdów służbowych w ramach utworzonej przez Powiat Lubiński grupy zakupowej"
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Ułożenie wykładziny PCV na posadzce w Przedszkolu w Łęgu - prace naprawcze
- Remont korytarza w budynku dydaktycznym
- Przebudowa wewnętrznej instalacji sanitarnej wraz z remontem węzłów sanitarnych, malowaniem i wymianą armatury łazienkowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie - etap I
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.