Ogłoszenie z dnia 2020-11-03
Ogłoszenie nr 560217815-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.
Kraków: Dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510191848-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Krajowy numer identyfikacyjny 10613083000000,
ul. Promienistych
1,
31-481
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 298 010, e-mail
malopolski@arimr.gov.pl, faks
124 211 311.
Adres strony internetowej (url): www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Agencja wykonawcza
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BOR06.2610.02.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tonery i materiały eksploatacyjne.
II.4) Główny kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV:
30125120-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Sześć tygodni od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/10/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana części dostawy w zakresie tonerów Lexmark o symbolu 62D2X0e w ilości 45 sztuk
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca złożył wniosek do Zamawiającego o zmianę umowy z przyczyn niemożności zrealizowania części dostawy w zakresie tonerów Lexmark o symbolu 62D2X0e w ilości 45 sztuk ze względu na panująca na świecie pandemię COVID-19. Według wniosku Wykonawcy, (co zostało potwierdzone oświadczeniami od producentów produktów) z powodu covid-19, istnieje utrudniony dostęp do materiałów eksploatacyjnych spowodowany zamknięciem fabryk produkujących tonery oraz zakłóceniami w łańcuchu dostaw, czego skutkiem są znaczne opóźnienia w dostawach. Aktualnie nie można przewidzieć kiedy zaistniała sytuacja wróci do normy, co uniemożliwia w całości realizację przedmiotu umowy na podstawie pierwotnie założonych jej warunków. Wykonawca, zaproponował (z uwagi na brak dostępności zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych) toner Lexmark o symbolu 52D2X0E, który spełniał wymagania stawiane w SIWZ, posiadał taka samą wydajność i parametry techniczne jak toner o nazwie Lexmark 62D2X0e. Produkt Lexmark o znaku 52D2X0E był oryginalny posiadał taką samą wydajność i parametry techniczne jak toner Lexmark o symbolu 62D2X0e. Producent zapewnił Zamawiającego, iż w/w toner o znaku 52D2X0E będzie w sposób prawidłowy współdziałał z urządzeniem Lexmark MX71x, MX81x. Powyższe informacje zostały zweryfikowane przez Zamawiającego w tym zakresie. W celu dostosowania umowy do nowej sytuacji rynkowej, ustawa z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2020 r. poz. 374 i 568) określa procedurę postępowania, która musi poprzedzić ustalenie warunków ewentualnego aneksu i jego zawarcie. Jednocześnie art. 15 r. w/w ustawy stanowi, że Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 1, wpływają na należyte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 1, w uzgodnieniu z wykonawcą dokonuje zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w szczególności przez: zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części; zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych; zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej Umowy. Natomiast zgodnie z art. 15 r ust. 4a u.k., w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 1, mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 1, zamawiający, w uzgodnieniu z wykonawcą, może dokonać zmiany umowy zgodnie z ust. 4.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.