eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StoczekSukcesywne dostawy żywności do stołówek szkolnych w 2019 roku



Ogłoszenie z dnia 2019-10-15

Ogłoszenie nr 560219612-N-2019 z dnia 15-10-2019 r.

Stoczek: Sukcesywne dostawy żywności do stołówek szkolnych w 2019 roku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 660577-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510020458-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Oświatowy w Stoczku, Krajowy numer identyfikacyjny 14024467600000, ul. ul. Węgrowska 34, 07-104 Stoczek, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 691 91 68, e-mail sp.stoczek1@wp.pl, faks 25 691 91 68.
Adres strony internetowej (url): https://zostoczek.szkolnastrona.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy żywności do stołówek szkolnych w 2019 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZO.251.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy żywności do 2 stołówek szkolnych zlokalizowanych w budynkach Zespołu Oświatowego w Stoczku przy ul. Węgrowskiej 34 oraz Armii Krajowej 1. Zamówienie obejmuje dostawy następujących grup produktów: nabiał i jaja, warzywa i owoce, pieczywo, mięso i wyroby mięsne, mrożonki oraz różne produkty spożywcze. Szczegółową specyfikację produktów składających się na przedmiot zamówienia określono w załącznikach 3A - 3F do SIWZ zawierających specyfikację asortymentowo - ilościową. Podane w nich ilości zamawianych produktów są ilościami szacunkowymi. Zamówienie będzie realizowane według aktualnych potrzeb żywieniowych Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia publicznego na swój koszt sukcesywnie, zgodnie ze składanymi telefonicznie lub osobiście zamówieniami przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy i rozładuje zamówione produkty na własny koszt i ryzyko, swoim transportem do pomieszczeń magazynowych zlokalizowanych we wskazanej placówce w dniu roboczym następującym po dniu złożenia zamówienia w godz. 7:30 - 8:00, bez względu na wielkość zamówienia, tj. ilość zamówionych produktów. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać artykuły żywnościowe należytej jakości oraz w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.


II.4) Główny kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od dnia 03.01.2019.r do dnia 31.12.2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Mięso i wyroby mięsne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/01/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Handlowe AMD S.C., , ul. 1 Maja 90, 05-200, Wołomin, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 67561.90 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a łączna wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku ze wzrostem cen wieprzowiny spowodowanym wystąpieniem wirusa ASF zmianie uległy ceny jednostkowe towarów zawierających mięso wieprzowe. Szacunkowa wartość zamówienia została zachowana na dotychczasowym poziomie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Nie dotyczy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.