Ogłoszenie z dnia 2019-10-16
Ogłoszenie nr 560219950-N-2019 z dnia 16-10-2019 r.
Poznań: Remont elewacji budynku Archiwum Państwowego w Poznaniu Oddział w Koninie przy ul. 3 Maja 78
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556053-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510149436-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Archiwum Państwowe w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 11690000000000,
ul. ul. 23 Lutego
,
60-967
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 524 601, e-mail
archiwum@poznan.ap.gov.pl, faks
618 517 310.
Adres strony internetowej (url): http://www.poznan.ap.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji budynku Archiwum Państwowego w Poznaniu Oddział w Koninie przy ul. 3 Maja 78
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ADM.21.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem elewacji budynku przy ul. 3 Maja 78 w Koninie wg dokumentacji projektowej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przekazanych przez Zamawiającego wraz z SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót związanych z: wymianą drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej, demontaż istniejących krat okiennych, demontaż, oczyszczenie, pomalowanie i obsadzenie balustrad w ścianie i podłożu betonowym, remont posadzki na balkonie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z papy, wykonanie jastrychów cementowych - podkładu grub. 45mm, wykonanie posadzki na balkonach z płytek kamionkowych, przygotowanie ścian do wykonania elewacji w miejscach występowania zawilgocenia, skucie tynków, impregnacja, nałożenie warstwy zwiększającej przyczepność, wykonanie warstwy podkładowej pod tynk, wykonanie tynku renowacyjnego -gruboziarnistego, malowanie elewacji ścian farbami silikatowymi, wymiana obróbek blacharskich. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) przedmiar robót.
II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
18/07/2019 - 31/10/2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/10/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
roboty dodatkowe nie objęte zamówieniem podstawowym, wartość robót dodatkowych 6.499,98 zł brutto, zmiana wartości umowy stanowi 2,3% wartości umowy podstawowej
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji zamówienia podstawowego Wykonawca powiadomił Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych polegających na wzmocnieniu zabytkowych balustrad, wymianie skorodowanych elementów balustrad, nienadających się do ponownego montażu po oczyszczeniu. W celu prawidłowego i zgodnego ze sztuką budowlaną zachodzi przesłanka wykonania robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.