Ogłoszenie z dnia 2020-11-05
Ogłoszenie nr 560220011-N-2020 z dnia 05-11-2020 r.
Bochnia: Zakup wyposażenia pracowni gastronomicznej dla Zespołu Szkół nr 3 w Bochni im. ks. prof. Józefa Tischnera
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Oś Priorytetowa 10 Wiedza i kompetencje Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568277-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510158994-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Bochni, Krajowy numer identyfikacyjny 18052200000000,
ul. ul. Krakowska
20,
32-700
Bochnia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
0-14 6122779 w. 24, e-mail
zs3zamowienia@wp.pl, faks
0-14 6122779 w. 20.
Adres strony internetowej (url): http://bip.malopolska.pl/zsn3ikpjtwbochni
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia pracowni gastronomicznej dla Zespołu Szkół nr 3 w Bochni im. ks. prof. Józefa Tischnera
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZS3-K-272-4/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia pracowni gastronomicznej dla Zespołu Szkół nr 3 w Bochni im. ks. prof. Józefa Tischnera w ramach zadania p.n.: Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych ścieżką indywidualnego rozwoju ucznia i nauczyciela dofinansowywanego ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Zamówienie jest podzielone na 2 części: Część 1 - Wyposażenie pracowni gastronomicznej, Część 2 - Urządzenia gastronomiczne.
II.4) Główny kod CPV: 39220000-0
Dodatkowe kody CPV:
39141000-2,
39700000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 12.10.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wyposażenie pracowni gastronomicznej |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
24/08/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos,
,
ul. Zawiszy Czarnego 24,
33-300,
Nowy Sącz, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Urządzenia gastronomiczne |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
24/08/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos,
,
ul. Zawiszy Czarnego 24,
33-300,
Nowy Sącz, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/10/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
wprowadzając nieistotne zmiany w celu uzgodnienie treści oferty z treścią umowy w związku z wykrytymi omyłkami rachunkowymi
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający w dniu 13 sierpnia 2020 r. zawiadomił Wykonawcę o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
Zamawiający błędnie poprawił oczywiste omyłki rachunkowe w 4 pozycjach. Powyższe błędy rachunkowe popełnione przez Zamawiającego mają charakter oczywisty i bezsporny, polegają bowiem na uzyskaniu nieprawidłowego działania arytmetycznego w szczególności błędnego pomnożenia wartości netto przez podatek 23% VAT i uzyskania błędnych wartości brutto we wskazanych pozycjach.
Wprowadzone zmiany są nieistotne nie powodują zmiany oferty Wykonawcy i wynikają z błędnego przeliczenia Zamawiającego.
Mając na uwadze powyższe strony działając wspólnie i w porozumieniu oraz kierując się celem łączącej ich umowy ZS3-K-273-10/2020 z dnia 24.08.2020 r. wprowadziły następujące zmiany do umowy: zmiana wynagrodzenia dla Części nr 1 z błędnego w wysokości 93 102,31 zł brutto na poprawne w wysokości 93 100,00 zł brutto
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni"
- Dostawa materiałów biurowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Remont drogi gminnej 580095K od km 0+020.00 do 0+215.00 przy ul. Ks. Stanisława Staszica w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
- Dostawa sprzętu AGD na potrzeby wyposażenia nowopowstałych Wydziałów: WKSiM, WF, WN Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej PZOZAZiWTZ w Rzeszowie
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.