Ogłoszenie z dnia 2019-10-22
Ogłoszenie nr 560225125-N-2019 z dnia 22-10-2019 r.
Rybnik: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w dzielnicy Północ; przebudowa i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby utworzenia oddziałów przedszkolnych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532937-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540075191-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510110664-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 27625543000000,
ul. Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48324392302, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl, faks
+48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w dzielnicy Północ; przebudowa i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby utworzenia oddziałów przedszkolnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.36.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń szkolnych oraz pomieszczeń byłego mieszkania służbowego w parterze budynku, celem ich adaptacji na potrzeby dwuoddziałowego przedszkola. Oprócz robót wewnątrz budynku, zamówienie obejmuje także roboty zewnętrzne, w tym m.in.: wykonanie utwardzonego dojścia/podjazdu od strony ul. PCK, z wymianą furtki i bramy oraz roboty elewacyjne - w tym częściową wymianę ocieplenia i stolarki okiennej z uwagi na wymogi p-poż. Zamówienie obejmuje ponadto dostawę z montażem kompletnego wyposażenia przedszkola, przewidzianego dokumentacją projektowo-kosztorysową, w tym umeblowania, schodołazu dla osób na wózkach, oznakowania i wyposażenia p-poż. Roboty prowadzone będą w oparciu o uzyskaną przez Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na budowę, dokumentację projektową zatwierdzoną pozwoleniem jw. oraz pozostałą dokumentację przetargową , w tym uaktualnioną dok. kosztorysową (przedmiary robót) oraz pozostałe dokumenty przetargowe (STWiOR, SIWZ). Zakres robót: a) roboty ogólnobudowlane: - rozbiórkowe, konstrukcyjne i wykończeniowe w zakresie przebudowy pomieszczeń (ścianki działowe, otwory drzwiowe, okładziny ceramiczne ścian i podłóg, wykładzina podłogowa PCV, sufity podwieszane, rob. malarskie), - wymiana, na fragmentach elewacji, izolacji termicznej ze styropianu na izolację z wełny mineralnej, wraz z odtworzeniem tynku cienkowarstwowego, - wymiana (części) stolarki zewnętrznej drzwiowej i okiennej, w tym na okna p-poż (EI60), - remont schodów zewnętrznych wejściowych (głównych i bocznych) - wykonanie i montaż zadaszeń szklanych nad (oboma) wejściami, - wykonanie nowej nawierzchni podjazdu/dojścia z bruku betonowego (od strony ul. PCK ) wraz z regulacją wysokościową studni kanalizacyjnych (sanitarnych i teletechnicznej), - rozbiórka starej zdewastowanej furtki, bramy wjazdowej i przyległego fragmentu ogrodzenia wraz z podmurówką betonową na szerokości nowego wjazdu, - montaż nowej furtki i bramy wjazdowej z uzupełnieniem przyległych fragmentów ogrodzenia z przęseł panelowych systemowych, - dostawa i montaż wyposażenia, w tym umeblowania przedszkola i schodołazu gąsienicowego; b) instalacje sanitarne: - instalacja c.o. ( w tym wymiana grzejników), - instalacja wody zimnej i ciepłej wraz z cyrkulacją, - instalacja kanalizacji sanitarnej, - rozbudowa instalacji hydrantowej, - wentylacja mechaniczna (w tym centrala went. w odrębnym pomieszczeniu); c) instalacje elektryczne: - wewnętrzne linie zasilające (WLZ), - rozdzielnice, - przeciwpożarowy wyłącznik główny prądu, - instalacja oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, - instalacja gniazd wtykowych 230V i 400V, - instalacja video-domofonu, - okablowanie strukturalne, - system rozliczenia czasu i kosztów pobytu dziecka w przedszkolu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały, zabudowane urządzenia i wyposażenie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę schodołazu gąsienicowego dla osób na wózkach inwalidzkich (różnica poziomów 1,20 m) i wykonanie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych. Ponadto projekt przewiduje dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez odpowiednie szerokości drzwi i przejść. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie prac rozbiórkowych, - wykonanie prac konstrukcyjnych, - wykonanie instalacji sanitarnych, - wykonanie instalacji elektrycznych, - wykonanie prac wykończeniowych. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
II.4) Główny kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45310000-3,
45332200-5,
45331210-1,
45400000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji zamówienia: do 14 sierpnia 2019 r.
W terminie realizacji przedmiotu zamówienia wymagane jest:
- wykonanie całości robót wraz z dostarczeniem kompletnego wyposażenia przewidzianego dokumentacją projektowo-kosztorysową,
- pisemne zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego wraz z przekazaniem Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentów wymaganych przez organy kontrolne (Państwową Straż Pożarną, Sanepid, PINB),
- podpisanie końcowego protokołu odbioru robót.
Termin realizacji umowy wydłużony na podstawie paragrafu 19 umowy do 14 listopada 2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/10/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Rodzaj zmiany: zmiana wartości. Zakres: zwiększenie o 47.153,80 zł (brutto) do wysokości 827.716,16 zł (brutto)
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonanie robót nieobjętych zamówieniem podstawowym, stanowiących realizację projektu przebudowy zjazdu z ulicy PCK i ujętych w nim zmian w zakresie zagospodarowania terenu, w związku z potrzebą wprowadzenia w realizowanym obiekcie zmian wynikających m.in. z uaktualnionych wymogów w zakresie Warunków Technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Remonty wielkopowierzchniowe nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych z zakresu kwalifikacji eksploatacyjnych i dozorowych G1 dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku
- Dostawa oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
- Zmiana sposobu ogrzewania wraz z robotami remontowymi w zabytkowym budynku przy ul. Mikołowskiej 31 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych w ramach zadania Termomodernizacji budynków Szpitala Kardiologicznego oraz Uzdrowiskowego Szpitala"Olszówka" w Rabce Zdrój
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
- SVA/4620-179/2025: Budowa kotłowni olejowej wraz z instalacją c.o. w budynku nr 59 na terenie kompleksu wojskowego w m. Warszawa przy ul. Marsa 80
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.