Ogłoszenie z dnia 2020-11-18
Ogłoszenie nr 560230461-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.
Namysłów: Dostawa sprzętu w celu wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Mechanicznych.
Zamówienie składa się z 3 części:
Część 1 - Wyposażenie pracowni elektronicznej.
Część 2 - Wyposażenie pracowni fotowoltaicznej.
Część 3 - Wyposażenie pracowni samochodowej.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: "Kształcimy fachowców na lokalny rynek pracy" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020 oraz środków Budżetu Państwa. Oś priorytetowa IX Wysoka jakość edukacji. Działanie 9.2 Rozwój kształcenia zawodowego. Poddziałanie 9.2.1 Wsparcie kształcenia zawodowego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586961-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540181848-N-2020; 540186851-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510216804-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142196300000,
ul. Pl. Wolności
,
46-100
Namysłów, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
(077) 410 36 95, e-mail
zamowienia@namyslow.pl, faks
774 103 922.
Adres strony internetowej (url): www.namyslow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu w celu wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Mechanicznych. Zamówienie składa się z 3 części: Część 1 - Wyposażenie pracowni elektronicznej. Część 2 - Wyposażenie pracowni fotowoltaicznej. Część 3 - Wyposażenie pracowni samochodowej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZM.I.272.31.2020.MA.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu w celu wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Mechanicznych. Zamówienie składa się z 3 części: Część 1 - Wyposażenie pracowni elektronicznej. Część 2 - Wyposażenie pracowni fotowoltaicznej. Część 3 - Wyposażenie pracowni samochodowej. 2. Projekt pn. "Kształcimy fachowców na lokalny rynek pracy" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020 oraz środków Budżetu Państwa. Oś priorytetowa IX Wysoka jakość edukacji. Działanie 9.2 Rozwój kształcenia zawodowego. Poddziałanie 9.2.1 Wsparcie kształcenia zawodowego. 3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 39162200-7 Pomoce i artykuły szkoleniowe. Dodatkowe kody CPV: 09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne. 31711000-3 Artykuły elektroniczne. 34640000-5 Elementy samochodowe. 44511000-5 Narzędzia ręczne. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu i wyposażenia zawarty jest w załącznikach nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wyposażenia spełniającego wymagania Zamawiającego (w załącznikach nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia) i zgodnych z zaoferowanymi przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. W tym celu Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wypełnili kolumnę 5 (piąta) dla każdej pozycji, w załącznikach nr 2, 3 i 4 do formularza oferty o nazwie: "Formularz cenowy - ...........", w której Wykonawcy zobowiązani są do wpisania informacji dotyczących Producenta / marki / modelu lub nr katalogowego. Opisy zamieszczone przez Wykonawców w ww. kolumnie traktowane będą jako zobowiązanie Wykonawcy dotyczące dostarczanego przez niego wyposażenia, a także będą służyły Zamawiającemu do sprawdzenia, czy dostarczone przez wybranego Wykonawcę wyposażenie jest zgodne z zaoferowanymi. Brak takich informacji lub niekompletna informacja zawierająca jedynie wpis np. "ALLEGRO", nie dające możliwości jednoznacznej identyfikacji wyposażenia, skutkuje niemożnością oceny przez Zamawiającego, jaki przedmiot został zaoferowany, a w konsekwencji - czy spełnia on postawione wymagania. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. 7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 10. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy. W pozostałym zakresie Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 11. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 12. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, w których mają być zamontowane urządzenia. Osoby przybyłe na wizję lokalną muszą posiadać ze sobą dokument tożsamości i zgłosić się w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu Starostwa Powiatowego w Namysłowie przy Pl. Wolności 12A w Namysłowie, pok. 210. 13. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 14. Miejsce realizacji zamówienia: szkoła ponadpodstawowa Powiatu Namysłowskiego położona w Namysłowie: Zespół Szkól Mechanicznych. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zaoferowane artykuły i urządzenia. Okres gwarancji będzie liczony od daty obustronnie podpisanego bezusterkowego protokołu odbioru potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi we wskazanym wyżej okresie. 3. Artykuły i urządzenia muszą posiadać wszelkie niezbędne, do normalnego funkcjonowania, instrukcje i certyfikaty w języku polskim. 4. Artykuły i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, w całości nieużywane, nierekondycjonowane, niepowystawowe, nieregenerowane, kompletne, oznakowane znakiem CE i muszą być dostarczone zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, których przechowywanie przez zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji. 5. Wszystkie artykuły i urządzenia oraz ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w sposób trwały tak, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 6. Wszystkie artykuły i urządzenia składające się na przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dot. prawa dopuszczenia do używania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do używania. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w/w dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7. Oferowane przez wykonawcę artykuły i urządzenia muszą posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. Oferowane przez wykonawcę urządzenia muszą odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i jakościowym i nie mogą być one gorsze technicznie i jakościowo niż podano w opisie przedmiotu zamówienia - muszą być na poziomie lub lepsze od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto urządzenia muszą zawierać wszystkie elementy startowe i muszą być gotowe do pracy.
II.4) Główny kod CPV: 39162200-7
Dodatkowe kody CPV:
09331200-0,
31711000-3,
34640000-5,
44511000-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
w terminie: do 10.11.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część 1 - Wyposażenie pracowni elektronicznej. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
27/10/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PART-AD Artur Dyrda,
,
Grzechynia 768,
34-220,
Maków Podhalański, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2 - Wyposażenie pracowni fotowoltaicznej. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
27/10/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ZenitSolar Sp. z o.o.,
,
Pl. Solny 14/3,
50-062,
Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część 3- Wyposażenie pracowni samochodowej. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
27/10/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MaGoPoll Gogacz Robert,
,
ul. Dębowa 51,
26-670,
Pionki, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/11/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zmianami), § 9 umowy, pkt. 18 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, pkt. IV.5) ogłoszenia o zamówieniu w BZP nr 586961-N-2020 z dnia 18-09-2020 r., zmienionego ogłoszeniami nr: 540181848-N-2020 z dnia 22-09-2020 r. i 540186851-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.), mając na względzie wniosek Wykonawcy z dnia 02.11.2020 r., Strony postanawiają zgodnie zmienić termin realizacji zamówienia do 20.11.2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 02.11.2020 r. firma ZenitSolar Sp. z o. o., pl. Solny 14-3, 50-062 Wrocław, która wygrała przetarg na część 2 - Wyposażenie pracowni fotowoltaicznej, zwróciła się z prośbą o wydłużenie terminu dostawy do dnia 20.11.2020r. Prośbę swoją firma motywowała tym, że rozstrzygnięcie przetargu przeciągało się w czasie i decyzja o zwycięzcach została ogłoszona później niż to było zakładane. Istnieje ryzyko niewykonania instalacji do 10.11.2020 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W umowie nr IZM.I.273.114.2020 z dnia 27.10.2020 r., § 2 ust. 2 otrzymuje następujące brzmienie: "Termin zakończenia robót ustala się do dnia 20.11.2020 r.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Przeczów
- Wymiana oświetlenia ulicznego, budowa oświetlenia, montaż brakującego oświetlenia drogowego oraz rozbudowa oświetlenia na terenie Gminy Namysłów.
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: 1) w obrębach Nowe Smarchowice oraz Smarchowice Wielkie, 2) dla Brzezinka i Krasowice, 3) w Bukowie Śląskiej i Woskowicach Małych
- Rozbudowa ul. Modrzewiowej, ul. Jodłowej i ul. Świerkowej oraz budowa ul. Jarzębinowej w Namysłowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Remont drogi powiatowej nr 1132 O na odcinku Zbica - Fałkowice
- Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zalesiu
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Realizacja programów rozwojowych szkół prowadzących kształcenie ogólne w gminie Kisielice
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Wykonanie dostaw specjalistycznego wyposażenia związanych z projektem pn. Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.