Ogłoszenie z dnia 2020-11-25
Ogłoszenie nr 560237395-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.
Olsztyn: "Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie gminy Purda - ZADANIE NR 1 - Przebudowa drogi powiatowej NR 1995N (stary numer drogi 1464N) na odc. Ostrzeszewo- Klebark Mały (od wiaduktu kolejowego w Ostrzeszewie do tzw. Obwodnicy Klebarka Małego); - ZADANIE NR 2 - Przebudowa drogi gminnej w Klebarku Małym - droga jednokierunkowa (odc. A); - ZADANIE NR 3 - Budowa chodnika wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przebudowa sieci wodociągowej (branża sanitarna) na odcinku od DK nr 16 do msc. Klebark Mały (odc.B)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Poprawa ekomobilności miejsckiej na terenie miny Purda. Projekt współfinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540105-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540081865-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510137000-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
1) 1)Lider Projektu - Powiat Olsztyński: ul. Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn , NIP: 7393851648, w imieniu którego działa na podstawie upoważnienia ORII.0027.12.2019 z dnia 14.02.2019 Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie: Nazwa (firma): Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie Siedziba: ulica Cementowa 3, 10-429 Olsztyn Telefon: (89) 535 66 30 Faks: (89) 535
66 40 e - mail: psd@powiat-olsztynski.pl Strona internetowa: www.powiat-olsztynski.pl (BIP: bip.powiat-olsztynski.pl) Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:00-15:00 Osoba do kontaktu: Karolina Korytko 2) Partner Projektu: GMINA PURDA Purda 19, 11-030 Purda, NIP: 739-375-67-20 Tel. 89 512-22-23, FAX: 89 512-22-80 e-mail: ug@purda.pl Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:30-15:30 Osoba do kontaktu: Bożena Gruszewska 2. Na podstawie art. 16 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018 roku poz.1986) Zamawiający postanowili wspólnie przeprowadzić postępowanie przetargowe i udzielić zamówienia publicznego na roboty budowlane, w podziale na trzy zadania Projektu pn.: "Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie Gminy Purda". 3. Zgodnie z porozumieniem zawartym w
dniu 2 czerwca 2018 roku w Olsztynie pomiędzy Partnerami: 1) Powiatem Olsztyńskim z siedzibą przy ul. Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, oraz 2) Gminą Purda z siedzibą w Purdzie 19,11-030 Purda, 3.1. Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Lider- Powiat Olsztyński, w imieniu którego działa Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, reprezentowana przez Dyrektora
Dariusza Jasińskiego. 4. Adres do korespondencji: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie ulica Cementowa 3, 10-429 Olsztyn e - mail: psd@powiat-olsztynski.pl.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51086673300000,
ul. ul. Cementowa
3,
10-429
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 535 66 30, e-mail
psd@powiat-olsztynski.pl, faks
89 535 66 40.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-olsztynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie gminy Purda - ZADANIE NR 1 - Przebudowa drogi powiatowej NR 1995N (stary numer drogi 1464N) na odc. Ostrzeszewo- Klebark Mały (od wiaduktu kolejowego w Ostrzeszewie do tzw. Obwodnicy Klebarka Małego); - ZADANIE NR 2 - Przebudowa drogi gminnej w Klebarku Małym - droga jednokierunkowa (odc. A); - ZADANIE NR 3 - Budowa chodnika wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przebudowa sieci wodociągowej (branża sanitarna) na odcinku od DK nr 16 do msc. Klebark Mały (odc.B)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UD.262.9.2019.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie gminy Purda". Ze względu na zakres i złożoność robót budowlanych zamówienie zostało podzielone na 3 zadania: Zadanie realizowane przez Powiat Olsztyński: Roboty polegają na: Zadanie 1 - Przebudowie drogi powiatowej 1995N (stary numer drogi 1464N) na odc. Ostrzeszewo- Klebark Mały ( od wiaduktu kolejowego w Ostrzeszewie do tzw Obwodnicy Klebarka Małego) Zadania realizowane przez Gminę Purda: Roboty polegają na: Zadanie 2 - Przebudowie drogi gminnej w Klebarku Małym - droga jednokierunkowa (odc. A) Zadanie 3 - Budowie chodnika wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej (branża sanitarna) na odcinku od DK nr 16 do msc Klebark Mały (odc. B)
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45314000-1,
45310000-3,
45233140-2,
45332000-3,
45330000-9,
45333000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa została zawarta na okres od dni jej zawarcia do dnia 15 listopada 2019 r., a następnie okres ten został przedłużony do dnia 30.04.2020 na podstawie aneksu Nr 2 do umowy na realizację robót budowlanych oraz do dnia 05.06. 2020 na podstawie aneksu nr 3 do umowy o roboty budowlane.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/09/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany zakresu spowodowane zmianami dokumentacji projektowej, zmiana terminu (wydłużenie) realizacji umowy oraz zwiększenie wynagrodzenia ze względu na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie §19 umowy, w powiązaniu z § 12: ust 1.2 pkt 4), ust 1.3 pkt 10) i 11) i ust 1.8, z uwagi na wady dokumentacji projektowej, które ujawniły się w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ze względu na konieczność dokonania zmian w dokumentacji projektowej i wykonania dodatkowych robót budowlanych w zakresach objętych protokołami konieczności Nr: 10 rew.1, 11,12,13,14,15,16,17, 18 i 1/E/2020, Strony wprowadziły do umowy o zamówienie publiczne, zmiany w zakresie terminu wykonania ( wydłużenie do dnia 30 11.2020), zakresu przedmiotu umowy i wynagrodzenia Wykonawcy. UZASADNIENIE W trakcie realizacji robót stwierdzono konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz w konsekwencji tego, konieczność wykonania dodatkowych robót budowlanych objętych protokołami konieczności NR: 10 rew.1, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 1/E/2020;
1) W związku z brakiem możliwości technicznych wykonania remontu i wydłużenia istniejącego przepustu zgodnie z projektem zamiennym, zrezygnowano z rozwiązań technicznych objętych protokołem konieczności Nr 10.- wartość robót anulowanych - 91 115,83 zł (na minusie)
2) Konieczność wykonania remontu przepustu poprzez wykonanie wzmocnienia sklepienia przepustu za pomocą konstrukcji stalowej wraz z jednoczesnym wzmocnieniem ściany oporowej z płyt żelbetowej w konstrukcji z pali stalowych (protokół konieczności Nr 10 rew.1) - wartość robót netto 179 355,63 zł.
3) Konieczność karczowania zagajników kolidujących z wykonywaniem prac (protokół konieczności Nr 11) - wartość robót netto 2 838,39 zł;
4) Konieczność wzmocnienia podłoża w formie geomateraca z uwagi na fakt, że grunt pod projektowanym murem oporowym nie posiada wystarczającej nośności (protokół konieczności Nr 12) - wartość robót netto 8 167,50 zł
5) Rezygnacja z oczepów ( protokół konieczności Nr 13) - wartość robót anulowanych - 53 541,18 zł (na minusie);
6) Konieczność ujednolicenia konstrukcji podbudowy ciągów: pieszego, rowerowego oraz pieszo-rowerowego (protokół konieczności Nr 14)- wartość robót anulowanych netto - 40 460,04 zł;
7) W celu zapewnienia właściwego odprowadzenia wód opadowych podjęto decyzję o konieczności wykonania zamiast rowu odkrytego, rowu krytego ( protokół konieczności Nr 15) wartość robót netto - 22 482,42 zł
8) Konieczność umocnienia i zabezpieczenia skarp przed nadmierną erozją ( protokół konieczności Nr 16) wartość robót netto 5 713,79 zł
9) Konieczność usunięcia błędu projektowego - kolizji materaca pod mur oporowy z siecią telekomunikacyjną ( protokół konieczności Nr 17)- wartość robót netto 35 484,00 zł;
10) Konieczność usunięcia kolizji dwóch studni kanalizacji deszczowej z zaprojektowanym chodnikiem i rowem melioracyjnym. Wykonanie odwodnienia liniowego z odprowadzeniem wody do przydrożnego rowu (protokół konieczności Nr 18) - wartość robót netto 6 659,11 zł
11) Konieczność zabezpieczenia kabla energetycznego , który koliduje z projektowanym murem oporowym (protokół konieczności Nr 1/E/2020) wartość robót netto 5 504,96 zł
Po uwzględnieniu wartości zmniejszających i zwiększających, zakres zamówienia, wartość umowy, zgodnie z kosztorysem ofertowym do aneksu Nr 4 wynosi 4 484 212,68 zł netto.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego w ramach realizacji projektu z Programu Regionalnego "Infrastruktura Zdrowia"
- Remont przepustu w ciągu DP 1203N w msc. Jonkowo, gm. Jonkowo
- Zakup czterech dronów z dodatkowym wyposażeniem do prowadzenia kontroli na akwenach wodnych.
- Dostawa sukcesywna tekstyliów do znakowania haftem i sitodrukiem dla Zakładu Poligraficznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa zestawów do usuwania elektrod
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie i uporządkowanie terenu przy Przedszkolu Samorządowym Nr 1 w Brzozowie
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.