Ogłoszenie z dnia 2020-11-26
Ogłoszenie nr 560239362-N-2020 z dnia 26-11-2020 r.
Ostrów Mazowiecka: Budowa ścieżek rowerowych na odcinku: ul. Warszawska, ul. Brokowska, ul. Trębickiego, ul. Jana Pawła II wraz z budową infrastruktury towarzyszącej (w tym kładki dla rowerzystów) i przebudową kolizji oraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu "Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną" Działania 4.3. "Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527603-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510145580-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ostrów Mazowiecka, Krajowy numer identyfikacyjny 55066786000000,
ul. ul. 3-go Maja
66,
07-300
Ostrów Mazowiecka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
296 795 433, e-mail
zzp@ostrowmaz.pl, faks
296 795 470.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.ostrowmaz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ścieżek rowerowych na odcinku: ul. Warszawska, ul. Brokowska, ul. Trębickiego, ul. Jana Pawła II wraz z budową infrastruktury towarzyszącej (w tym kładki dla rowerzystów) i przebudową kolizji oraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RG-Z.271.23.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ścieżek rowerowych na odcinku: ul. Warszawska, ul. Brokowska, ul. Trębickiego, ul. Jana Pawła II wraz z budową infrastruktury towarzyszącej (w tym kładki dla rowerzystów) i przebudową kolizji oraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia) Niniejsze zamówienie jest jednym z etapów inwestycji pn. "Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka o długości ok. 17km wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i przebudową kolizji". Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu "Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną" Działania 4.3. "Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 2. Zakres: 1. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności: 1) budowę ścieżek rowerowych oraz ciągów pieszo-rowerowych, 2) budowę lub przebudowę chodników i odwodnienia, 3) budowę, przebudowę lub zasypanie rowów odwodnieniowych, 4) odtworzenie istniejących nawierzchni utwardzonych w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia, 5) zagospodarowanie terenu zielenią i małą architekturą, 6) budowę wiat i miejsc parkingowych dla rowerów, 7) budowę pasów dla rowerów w pasie drogowym, 8) przebudowę/usunięcie istniejących kolizji, 9) wprowadzenie tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu, 10) budowę miejsc postojowych dla samochodów, 11) przebudowę (przedłużenie) przepustów, 12) budowę murków oporowych, 13) budowę kładki dla rowerów, 14) budowę oświetlenia, 15) wycinkę drzew kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu, 16) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: 1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 2) wycinkę drzew, zgodnie z inwentaryzacją drzew do wycinki oraz decyzją zezwalającą na wycinkę drzew, 3) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowanie terenu robót przed przystąpieniem do robót budowlanych w pasie drogowym (Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas ich prowadzenia, zgodnie z odrębnym projektem zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie należy utrzymywać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót), 4) wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym lub innymi warunkami decyzji o pozwolenia na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, 5) wprowadzenie stałej organizacji ruchu, 6) dostawę oraz wyposażenie placów, oznakowania systemowego ścieżek, zgodnie z załącznikami, 7) wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w trzech egzemplarzach (dokumentację budowy, pomiary geodezyjne powykonawcze, dokumenty wyrobów budowlanych, mapy geodezyjne powykonawcze zgłoszone w ZUDP), 8) wykonanie wszystkich robót budowlanych pod nadzorem: a. kierownika budowy branży drogowej posiadającego wymagane uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej, b. kierownika robót branży sanitarnej posiadającego wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c. kierownika robót elektrycznych posiadającego wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d. kierownika robót telekomunikacyjnych posiadającego wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (branża teletechniczna), e. kierownika robót branży konstrukcyjnej posiadającego wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, f. inspektorów nadzoru inwestorskiego wskazanych przez Zamawiającego, 9) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 10) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy. Wykonawca ma obowiązek odpowiednio zagospodarować, zabezpieczyć i oznakować teren budowy oraz utrzymywać go w odpowiednim stanie do zakończenia budowy, 11) ubezpieczenie placu budowy, uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót, 12) uzyskanie w imieniu Zamawiającego na przedmiot zamówienia decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zapoznać się z lokalizacją wszelkich urządzeń podziemnych na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, takiego jak kable teletechniczne, miejsca zbliżeń do słupów teletechnicznych, kable energetyczne i elementy sieci wod.-kan. i gazowej, należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktów Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia. 4. Zamawiający wymaga stałej obecności na budowie kierownika budowy, w czasie wykonywania robót budowlanych. 5. Gruz i kamień pozyskany w trakcie wykonywania prac Wykonawca przetransportuje w ramach wynagrodzenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie miasta Ostrów Mazowiecka). 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania comiesięcznych raportów z wykonanych prac zgodnie z harmonogramem (z danymi ilościowo-wartościowymi i procentowymi), sprawdzonego i potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Raport należy dostarczyć Zamawiającemu do 5 dnia miesiąca następnego, za który jest sporządzony. 7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco dokumentacji fotograficznej realizowanych robót i przekazywanie jej Zamawiającemu, a w szczególności udokumentuje: stan przed przystąpieniem do wykonywania robót, ważne etapy prac oraz stan po zakończeniu robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto. 9. Przed podpisaniem umowy Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SIWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zmawiającego określone w SIWZ oraz w umowie i zawierać w szczególności: a) opis elementów poszczególnych robót oraz usług, b) wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, c) terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy, Harmonogram powinien uwzględniać iż wartość wynagrodzenia wypłaconego w 2019r. nie może wynosić więcej niż 50% wynagrodzenia umownego. Pozostała część wynagrodzenia będzie płatna w 2020r. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w zależności od konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji zamówienia. 11. Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi (wystawianymi do osiągnięcia wysokości 90% wynagrodzenia umownego) za określony zakres zamówienia zrealizowany na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz fakturą końcową (min. 10% wynagrodzenia umownego) na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez nadzór obu stron. 12. Pierwsza płatność nastąpi po wykonaniu i odebraniu minimum 10% przedmiotu zamówienia. 13. Poszczególne części wynagrodzenia Wykonawcy płatne będą na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę na kwotę ustaloną w sprawdzonym przez Inspektora Nadzoru oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego, zestawieniu wartości wykonanych robót. 14. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym, zatwierdzonym projekcie budowlanym lub innymi warunkami decyzji o pozwoleniu na budowę. Wyjaśnienia dot. projektu stanowią załącznik nr 7a do SIWZ. Wyjaśnienia dot. projektu stanowią załącznik nr 7a do SIWZ. !!!UWAGA!!! Załączony projekt dotyczy całego zakresu prac związanych z budową ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka. Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje: Zadania II: Budowy ścieżek rowerowych na odcinku: ul. Różańska, ul. Legionowa, ul. Szkoły Podchorążych Piechoty wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i przebudową kolizji oraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia); Zadania III: Budowy ścieżek rowerowych na odcinku: ul. Broniewskiego, ul. Kubusia Puchatka, ul. Królowej Bony, ul. Jagiellońska wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i przebudową kolizji oraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia); Zadania IV: Budowy ścieżek rowerowych na odcinku: ul. Sikorskiego, ul. Biała, ul. Zwycięstwa wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i przebudową kolizji oraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia); Zadania V: Budowy ścieżek rowerowych na odcinku: ul. Wileńska, ul. A Krajowej, ul. Kościuszki, ul. Dubois, ul. Batorego, Plac Waryńskiego, ul. Mieczkowskiego, ul. 3 Maja, ul. Plac Księżnej Anny Mazowieckiej wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i przebudową kolizji oraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia) - Wykonawca przy obliczaniu ceny proszony jest o uwzględnienie ww. uwag. 15. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (w szczególności w projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o cechach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych odpowiadającym cechom technicznym, jakościowym funkcjonalnym lub lepszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jeśli Wykonawca skorzysta ww. możliwości, musi wykazać, że oferowane przez niego produkty, materiały, urządzenia i usługi, systemy lub procesy spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Główny kod CPV: 45233162-2
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111230-9,
45111300-1,
45112710-5,
45112720-8,
45231300-8,
45232000-2,
45232150-8,
45232400-6,
45233220-7,
45233222-1,
45233253-7,
45233290-8,
45233292-2,
45233320-8,
45311000-0,
45316100-6,
45332200-5,
45332300-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Przedmiot umowy należy wykonać w terminie: 30.10.2020r. - wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa ścieżek rowerowych na odcinku: ul. Warszawska, ul. Brokowska, ul. Trębickiego, ul. Jana Pawła II wraz z budową infrastruktury towarzyszącej (w tym kładki dla rowerzystów) i przebudową kolizji oraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
15/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PRIB "AR-MEL" Sp. z o.o. ,
ar_mel@interia.pl ,
ul. Meliorantów 20, Rybienko Nowe,
07-200,
Wyszków, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/10/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
przedłużenie terminu wykonywania umowy do dnia 15.12.2020r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca zakończył wszystkie prace budowlane i zostały one odebrane przez Zamawiającego. Z uwagi na postanowienia umowy obejmujące zobowiązanie Wykonawcy do uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w zakresie przedmiotu zamówienia trwa procedura urzędowa finalizująca uzyskanie wymaganej decyzji. Z powodu panującej pandemii koronawirusa oraz ograniczeń wprowadzonych przepisami związanymi z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 obieg dokumentów w urzędach i instytucjach uczestniczących w procesie budowlanym znacząco wydłużył się. Opóźnienia te powodują brak możliwości uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w terminie do 30.10.2020r. Z uwagi na ww. okoliczności przedłużono termin wykonania umowy, na podstawie: 1) art. 15r ust. 4 pkt 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, 2) §16 ust. 2 pkt 1 lit. c i g umowy (wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia oraz wystąpienie okoliczności siły wyższej albo innego zdarzenia wymuszającego przerwę w realizacji zamówienia, niezależnego od Wykonawcy).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
- Budowa drogi gminnej - ulicy Alibaby w Ostrowi Mazowieckiej, wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr ew. 849/14
- Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku - skrzydło A i B dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Małkini Górnej w formule zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.