Ogłoszenie z dnia 2020-11-27
Ogłoszenie nr 560240876-N-2020 z dnia 27-11-2020 r.
Mielec: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. "Przebudowa Targowiska Miejskiego Hala Targowa w Mielcu"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502007-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540008416-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510051382-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny 690581867,
ul. ul. Żeromskiego
26,
39-300
Mielec, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
177 888 500, e-mail
sekretariat@um.mielec.pl, faks
177 888 505.
Adres strony internetowej (url): www.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. "Przebudowa Targowiska Miejskiego Hala Targowa w Mielcu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. "Przebudowa Targowiska Miejskiego Hala Targowa w Mielcu". Przedmiot zamówienia składa się z: 1) zamówienia podstawowego w zakresie wynikającym z Programu Funkcjonalno-Użytkowego w części oznaczonej na załączniku graficznym kolorem czerwonym oraz oznaczonej literami A-B-C-D-E-F obejmującego: a) wykonanie minimum dwóch odrębnych koncepcji architektonicznych celem wybrania jednego z rozwiązań, stanowiącego przedmiot dokumentacji projektowej, b) wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie wybranej i zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę i/lub zgłoszenia robót budowlanych, c) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w wymaganym zakresie i/lub zawiadomienia o zakończeniu budowy, 2) zamówienia objętego prawem opcji w pozostałym zakresie wynikającym z Programu Funkcjonalno-Użytkowego, które będzie polegało na: a) wykonaniu minimum dwóch odrębnych koncepcji architektonicznych celem wybrania jednego z rozwiązań, stanowiącego przedmiot dokumentacji projektowej, b) wykonaniu dokumentacji projektowej na podstawie wybranej i zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę w wymaganym zakresie.
II.4) Główny kod CPV: 45213140-6
Dodatkowe kody CPV:
71220000-6,
71248000-8,
45100000-8,
45111200-0,
45111300-1,
45223800-4,
45231300-8,
45231400-9,
45232130-2,
45233250-6,
45262210-6,
45300000-0,
45310000-3,
45316100-6,
45330000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.10.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/10/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu końcowego realizacji przedmiotu zamówienia
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmiana sposobu wykonania przedmiotu zamówienia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy w zakresie zmiany terminu wykonania nastąpiła w trybie art. 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 15r ust. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. Zgodnie z treścią art. 15r. ust.4 pkt.1 cytowanej powyżej ustawy z dnia 2 marca 2020r. Zamawiający po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany umowy w trybie art. 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności poprzez zmianę terminu wykonania umowy lub jej części.
Wykonawca Samson Sp. z o.o. pismem z dnia 18.09.2020r. poinformował Zamawiającego o konieczności przesunięcia terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy o 30 dni ze względu na opóźnienie dostaw kluczowych materiałów oraz elementów konstrukcyjnych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Jako uzasadnienie Wykonawca wskazał wydłużenie terminów dostaw ze względu na sytuację epidemiologiczną w kraju związaną z wystąpieniem COVID-19. Opóźnienie realizacji w/w dostaw przyczyniło się w konsekwencji do opóźnienia w wykonaniu kolejnych robót budowlanych (kanalizacji deszczowej odwadniającej plac targowy, nowej nawierzchni placu targowego oraz konstrukcji stalowej straganów handlowych) wykonywanych w określonym porządku technologicznym. W związku z powyższym wykonanie zamówienia w umownym terminie stało się niemożliwe. Wykonawca załączył oświadczenia i dokumenty potwierdzające opisaną sytuację dotyczącą wystąpienia opóźnienia w terminie realizacji przedmiotu zamówienia.
Wobec wystąpienia powyższych okoliczności, związanych z sytuacją epidemiologiczną Wykonawca wystąpił do Zamawiającego o zmianę zawartej umowy w zakresie wydłużenia terminu końcowego przedmiotu zamówienia. Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zmawiający oraz wykonawca działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Zamawiający wyraził zgodę na zmianę terminu końcowego przedmiotu umowy o okres 30 dni.
Zmiana umowy w zakresie zmiany wartości wynagrodzenia została dokonana na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i dotyczy zmiany sposobu wykonania robót dotyczących kontenerów sanitarnych poprzez rezygnację z wykonania okładziny elewacyjnej kontenerów oraz wykonania robót dodatkowych polegających na zmianie nawierzchni chodnika z płyt chodnikowych na kostkę brukową. Wartości robót dodatkowych i niewykonanych stanowi 5,79% wartości umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dostawa sprzętu i urządzeń multimedialnych dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
- 98.24 Sprzedaż i dostawę systemu zamkniętego do pobierania krwi dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.