eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecZaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. "Przebudowa Targowiska Miejskiego Hala Targowa w Mielcu"



Ogłoszenie z dnia 2020-11-27

Ogłoszenie nr 560240876-N-2020 z dnia 27-11-2020 r.

Mielec: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. "Przebudowa Targowiska Miejskiego Hala Targowa w Mielcu"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502007-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540008416-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510051382-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny 690581867, ul. ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 177 888 500, e-mail sekretariat@um.mielec.pl, faks 177 888 505.
Adres strony internetowej (url): www.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. "Przebudowa Targowiska Miejskiego Hala Targowa w Mielcu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. "Przebudowa Targowiska Miejskiego Hala Targowa w Mielcu". Przedmiot zamówienia składa się z: 1) zamówienia podstawowego w zakresie wynikającym z Programu Funkcjonalno-Użytkowego w części oznaczonej na załączniku graficznym kolorem czerwonym oraz oznaczonej literami A-B-C-D-E-F obejmującego: a) wykonanie minimum dwóch odrębnych koncepcji architektonicznych celem wybrania jednego z rozwiązań, stanowiącego przedmiot dokumentacji projektowej, b) wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie wybranej i zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę i/lub zgłoszenia robót budowlanych, c) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w wymaganym zakresie i/lub zawiadomienia o zakończeniu budowy, 2) zamówienia objętego prawem opcji w pozostałym zakresie wynikającym z Programu Funkcjonalno-Użytkowego, które będzie polegało na: a) wykonaniu minimum dwóch odrębnych koncepcji architektonicznych celem wybrania jednego z rozwiązań, stanowiącego przedmiot dokumentacji projektowej, b) wykonaniu dokumentacji projektowej na podstawie wybranej i zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę w wymaganym zakresie.


II.4) Główny kod CPV: 45213140-6
Dodatkowe kody CPV:

71220000-6,

71248000-8,

45100000-8,

45111200-0,

45111300-1,

45223800-4,

45231300-8,

45231400-9,

45232130-2,

45233250-6,

45262210-6,

45300000-0,

45310000-3,

45316100-6,

45330000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.10.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu końcowego realizacji przedmiotu zamówienia

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmiana sposobu wykonania przedmiotu zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy w zakresie zmiany terminu wykonania nastąpiła w trybie art. 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 15r ust. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. Zgodnie z treścią art. 15r. ust.4 pkt.1 cytowanej powyżej ustawy z dnia 2 marca 2020r. Zamawiający po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany umowy w trybie art. 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności poprzez zmianę terminu wykonania umowy lub jej części. Wykonawca Samson Sp. z o.o. pismem z dnia 18.09.2020r. poinformował Zamawiającego o konieczności przesunięcia terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy o 30 dni ze względu na opóźnienie dostaw kluczowych materiałów oraz elementów konstrukcyjnych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Jako uzasadnienie Wykonawca wskazał wydłużenie terminów dostaw ze względu na sytuację epidemiologiczną w kraju związaną z wystąpieniem COVID-19. Opóźnienie realizacji w/w dostaw przyczyniło się w konsekwencji do opóźnienia w wykonaniu kolejnych robót budowlanych (kanalizacji deszczowej odwadniającej plac targowy, nowej nawierzchni placu targowego oraz konstrukcji stalowej straganów handlowych) wykonywanych w określonym porządku technologicznym. W związku z powyższym wykonanie zamówienia w umownym terminie stało się niemożliwe. Wykonawca załączył oświadczenia i dokumenty potwierdzające opisaną sytuację dotyczącą wystąpienia opóźnienia w terminie realizacji przedmiotu zamówienia. Wobec wystąpienia powyższych okoliczności, związanych z sytuacją epidemiologiczną Wykonawca wystąpił do Zamawiającego o zmianę zawartej umowy w zakresie wydłużenia terminu końcowego przedmiotu zamówienia. Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zmawiający oraz wykonawca działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Zamawiający wyraził zgodę na zmianę terminu końcowego przedmiotu umowy o okres 30 dni. Zmiana umowy w zakresie zmiany wartości wynagrodzenia została dokonana na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i dotyczy zmiany sposobu wykonania robót dotyczących kontenerów sanitarnych poprzez rezygnację z wykonania okładziny elewacyjnej kontenerów oraz wykonania robót dodatkowych polegających na zmianie nawierzchni chodnika z płyt chodnikowych na kostkę brukową. Wartości robót dodatkowych i niewykonanych stanowi 5,79% wartości umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.