eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówWymiana stolarki okiennej w budynku diagnostyki Szpitala w Knurowie przy ul. Niepodległości 8



Ogłoszenie z dnia 2019-11-19

Ogłoszenie nr 560248988-N-2019 z dnia 19-11-2019 r.

Knurów: Wymiana stolarki okiennej w budynku diagnostyki Szpitala w Knurowie przy ul. Niepodległości 8
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561516-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510175225-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27150632400000, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 331 93 24, e-mail zamowienia@zozknurow.pl, faks 32 331 93 29.
Adres strony internetowej (url): www.zozknurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana stolarki okiennej w budynku diagnostyki Szpitala w Knurowie przy ul. Niepodległości 8

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZP/1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej w budynku diagnostyki Szpitala w Knurowie przy ul. Niepodległości 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz wzorze umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania dotyczące określonej marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy, materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowych i pomocniczych. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę, materiały, zastosowane urządzenia) na okres zadeklarowany w ofercie nie krótszy niż 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu następującym po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż prace wykonywane będą w budynku użytkowanym przez Szpital w Knurowie Sp. z o.o. - prace nie mogą zakłócać pracy poradni i pracowni, bloku porodowego. Roboty wykonywane muszą być od poniedziałku do soboty w godzinach od 7 do 18 przy zachowaniu ciągłości pracy Szpitala oraz na terenie nieruchomości przy użyciu materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy, prowadzenie robót budowlanych obywać się będzie z poszanowaniem praw pacjenta m.in. zapewnienie bezpiecznego wejścia i przejścia dla pacjentów i personelu do pomieszczeń nieobjętych działaniem robót. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby osoby wykonujące roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia były zatrudnione w okresie realizacji umowy przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy - szczegółowe wymagania zostały określone w Załączniku nr 2 Wzór umowy. Wymóg ten nie ma zastosowania do osób samozatrudnionych. Zamawiający określił we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, szczegółowe zapisy dotyczące: 1) Sposobu dokumentowania zatrudnienia w/w osób, 2) Uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osób oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań, 3) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji na obiekcie stanu bieżącego przedmiotu zamówienia. Wizji lokalnej można dokonać w godzinach od 8.00 do 14.00 - po uprzednim uzgodnieniu wizyty pod numerem 32/3319324, pisemnie lub mailem pod adresem zamowienia@zozknurow.pl. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe jako sprzeczne (nie odpowiadające) z treścią SIWZ zostaną odrzucone.


II.4) Główny kod CPV: 45262500-6
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45200000-9,

45422000-1,

45320000-6,

45324000-4,

45442100-8,

45430000-0,

45111100-9,

45410000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 31.07.2019 r. do 08.11.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
termin zakończenia: 15.11.2019

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiany, niezależne od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wydłużenia terminu realizacji zadania wynika z przyczyn niezależnych od stron umowy oraz spowodowana jest okolicznościami zewnętrznymi, nie dającymi się przewidzieć, których skutkom nie można było zapobiec, nawet przy dołożeniu najwyższej staranności, a które wystąpiły w trakcie realizacji zdania. Ww. okoliczności były całkowicie niezależne od stron umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający został poinformowany przez Szpital w Knurowie Sp. z o.o., który dzierżawi budynek w którym prowadzone są prace o konieczności wstrzymania robót w terminach od 24.10.2019 r. do 25.10.2019 r. oraz w dniach od 28.10.2019 r. do 30.10.2019 r. z uwagi na przeprowadzane testy aparatu RTG oraz procesy ustalania jednorodności pola rezonansu magnetycznego. Zamawiający nie miał wpływu na termin przeprowadzania testów aparatu RTG oraz procesy ustalania jednorodności pola rezonansu magnetycznego przez Szpital w Knurowie Sp. z o.o. Utrudnienia w dostępie do pomieszczeń oraz wstrzymanie prac stały się przyczyną niezawinionego przez Wykonawcę przestoju w wykonywaniu robót. Biorąc pod uwagę okoliczności faktyczne tj. niemożność dostępu do niektórych pomieszczeń oraz swobodnego prowadzenia prac zasadne jest dokonanie zmiany umowy w zakresie jej terminu w oparciu o przepis art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, który dopuszcza zmianę umowy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej Zamawiającemu jak i Wykonawcy nie można przypisać braku należytej staranności w działaniu. Wykonawca działający z ramienia Zamawiającego nie powinien ponosić negatywnych konsekwencji wystąpienia okoliczności, na które wpływu nie ma żadna ze stron umowy, a konieczność zmiany umowy jest następstwem działania osób trzecich. Proponowana zmiana umowy nie powoduje zmiany wartości umowy. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy. Art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp: zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e ustawy Pzp. Dokonana zmiana umowy nie zmienia ogólnego charakteru umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.