Ogłoszenie z dnia 2019-11-22
Ogłoszenie nr 560252698-N-2019 z dnia 22-11-2019 r.
Bełchatów: Przebudowa, rozbudowa i remont budynku przy ul. Staszica 18 na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bełchatowie w ramach zadania: "Adaptacja budynku przy ul. Staszica na potrzeby MOPS"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514124-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510065664-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa, Krajowy numer identyfikacyjny 12328300000000,
ul. ul. T. Kościuszki
1,
97-400
Bełchatów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 335 158, e-mail
um@belchatow.pl, faks
447 335 152.
Adres strony internetowej (url): www.belchatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa, rozbudowa i remont budynku przy ul. Staszica 18 na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bełchatowie w ramach zadania: "Adaptacja budynku przy ul. Staszica na potrzeby MOPS"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i remont budynku przy ul. Staszica 18 na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bełchatowie I obejmuje swym zakresem m.in. wykonanie: - przebudowy budynku biurowego z częścią handlowo-usługową związaną ze zmianą sposobu użytkowania w części handlowo-usługowej na część biurową, wraz z zagospodarowaniem, - remontu części biurowej budynku wraz z wykonaniem instalacji strukturalnej, - rozbudowy budynku o windę zewnętrzną wraz z przebudową wejścia do budynku od strony południowej, Roboty zostaną wykonane na podstawie: dokumentacji projektowej, STWiORB i warunków technicznych. Dokumenty te stanowią integralną część umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego dla realizacji zamówienia przedstawione zostały w dokumentacji przetargowej stanowiącej załączniki do SIWZ. Wartość zamówienia 1 381 018,88 PLN
II.4) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45311100-1,
45300000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta w dniu 03.04.2019r.Termin wykonania przedmiotu umowy do dnia 15.01.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/11/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
UZASADNIENIE
do aneksu nr 2 do umowy 324/19 z dn. 03.04.2019 r.
Niniejszy aneks zawarty jest w związku z koniecznością wprowadzenia robót dodatkowych spowodowaną wystąpieniem okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, tj. w szczególności: wystąpieniem pogorszenia stanu budynku, w stosunku do czasu opracowywania dokumentacji projektowej, spowodowanym brakiem pełnego ogrzewania obiektu, koniecznością dostosowania lokalizacji drzwi windy do stanu faktycznego, zmianą sposobu przeprowadzenia instalacji elektrycznej
z uwagi na konstrukcyjne elementy żelbetowe, uwzględnieniem wytycznych przyszłego Użytkownika obiektu niezbędnych do jego prawidłowego funkcjonowania.
Wprowadzenie robót dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym, dotychczasowemu Wykonawcy jest zgodne z przesłankami określonymi w art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może zlecić wykonanie przedmiotowych prac tylko dotychczasowemu Wykonawcy. Zmiana wykonawcy stanowiłaby istotną niedogodność oraz nie może zostać dokonana z powodów technicznych. Charakter przedmiotowych robót dodatkowych i ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego i jest niemożliwy do wykonania po zakończeniu prac objętych zamówieniem podstawowym. Natomiast wprowadzenie dodatkowego Wykonawcy na plac budowy stanowiłoby dla Zamawiającego istotną niedogodność. Ponadto wartość wprowadzonych robót dodatkowych nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie i stanowi 10,60% jej wartości.
Zwiększenie zakresu prac spowodowało konieczność wydłużenia terminu umownego, tak aby umożliwić Wykonawcy wykonanie przedmiotowych robót.
Mając na uwadze powyższe okoliczności zasadnym jest zlecenie Wykonawcy wykonanie robót dodatkowych i wydłużenie terminu umownego do dnia 28.02.2020 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1908E na odc. od drogi wojewódzkiej nr 483 do msc. Magdalenów - Etap I"
- Zakup karmy mokrej, suchej i specjalistycznej dla psów i kotów ze schroniska dla bezdomnych zwierząt w Bełchatowie
- Organizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pn. "Energetyk - cyfrowa transformacja" - II postępowanie
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1929E na odc. Rusiec - Jastrzębice - Etap I
- Rozbudowa drogi gminnej nr 101266E w miejscowości Zawady
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1936E (ul. Zamoście) na odcinku od Al. Jana Pawła II do granic Miasta Bełchatowa (do ul. Ludwikowskiej)
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Prace remontowe w żłobku Michałki- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Prace remontowe w żłobku Przemko- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
- Budowa budynku administracyjnego - kancelaria leśnictwa Błotno w miejscowości Grabin, gmina Nowogard - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.