Ogłoszenie z dnia 2019-12-05
Ogłoszenie nr 560265726-N-2019 z dnia 05-12-2019 r.
Książ Wielkopolski: Konserwacja oświetlenia drogowego dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Książ Wlkp.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510025148-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmian Książ Wlkp., Krajowy numer identyfikacyjny 53046500000000,
ul. ul. Stacha Wichury
,
63-130
Książ Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
612 822 001, e-mail
urzad@ksiaz-wlkp.pl, faks
612 822 724.
Adres strony internetowej (url): www.ksiaz-wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja oświetlenia drogowego dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Książ Wlkp.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych poprzez wykorzystanie infrastruktury będącej w posiadaniu ENEA zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności Prawo energetyczne
II.4) Główny kod CPV: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 01.01.2019 do 31.12.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/11/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wzrost wartości umowy o 50 000,00 zł t. do 310 000,00 zł brutto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wzrost awarii w stosunku do planowanych
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Piłsudskiego w Piasecznie
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach i oczyszczaniu agregatów wody lodowej, klima konwektorów, central klimatyzacyjno - wentylacyjnych oraz kratek wentylacyjnych
- Przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego 81 obiektów i pięcioletniej kontroli 168 budynków, obiektów będących w zasobach Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.
- "Naprawa rur" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Wymiana uszkodzonych elementów komory technicznej fontann w parku Bulwary w miejscowości Tomaszów Mazowiecki - II POSTĘPOWANIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.