eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieruszówPrzebudowa drogi gminnej 118 390E ul. Krasickiego w Wieruszowie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-06

Ogłoszenie nr 560266423-N-2019 z dnia 06-12-2019 r.

Wieruszów: Przebudowa drogi gminnej 118 390E ul. Krasickiego w Wieruszowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599213-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510226923-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Wieruszowa, Krajowy numer identyfikacyjny 25085539200000, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48627832610, e-mail um@wieruszow.pl, faks +48627832611.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej 118 390E ul. Krasickiego w Wieruszowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZI.271.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Przebudowę drogi gminnej nr 118 390E ul. Krasickiego w Wieruszowie na odcinku o długości 531,50 m, w ramach którego do wykonania przewidziano : a) roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, - wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych (chodników), - rozebranie krawężników betonowych oraz ław, - rozebranie obrzeży trawnikowych oraz podbudowy, - rozebranie nawierzchni betonowych na wjazdach, - wykonanie robót ziemnych związanych z wywózką gruzu i innych materiałów rozbiórkowych. - karczowanie pni. - rozebranie nawierzchni z betonowej kostki brukowej oraz kamiennej. b) wykonanie kanalizacji deszczowej i odwodnienia: - wykopy pod kolektory o gł. 3 m na odkład koparkami, - wykonanie podbudowy z betonu o gr. 15 cm, - montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych, - montaż studzienek ściekowych z osadnikiem, - podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, - kanały z rur PVC, - próba szczelności kanałów rurowych, - podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, - zasypywanie wykopów, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, - wykonanie robót ziemnych związanych z koniecznością usunięcia nadmiaru gruntu. c) prace związane z przebudową ul. Krasickiego: - mechaniczne wykonanie koryta do gł. 30 cm na całej szerokości jezdni, chodników i zjazdów, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie rowków i ław pod krawężniki, obrzeża i ściek, - montaż krawężników, obrzeży betonowych i ścieku, - wykonanie warstw podbudowy dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych drogi, - regulacja pionowa studzienek dla włazów i kratek ściekowych, wodociągowych i gazowych, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy, - wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, - wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej (chodniki i zjazdy), - wykonanie prac związanych z przełożeniem istniejących nawierzchni z kostki. d) wykonanie robót wykończeniowych - plantowanie skarp i korony nasypów, - humusowanie skarp z obsianiem, - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, regulacja pionowa studzienek telefonicznych, - montaż przewidzianego w projekcie stałej organizacji ruchu oznakowania pionowego. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załącznikach do SIWZ - dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przebudowę należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SSTWiORB. 2.2. uporządkowanie terenu robót i terenu przyległego po zakończeniu robót, w tym także zagospodarowanie na własny koszt i ryzyko odpadów powstałych w toku realizacji robót; 2.3. zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót branżowych oraz bieżące, dokładne i czytelne prowadzenie dziennika budowy; 2.4. sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i Kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 725 z późn. zm.) w wersji papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci zatwierdzoną przez miejscowy ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej; 2.5. przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB; 2.6. przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego zawierającego: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabelę elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki badań laboratoryjnych sprawdzonych i zaakceptowanych przez Zamawiającego, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, rozliczenie z materiałów rozbiórkowych, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania; 2.7. przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu. 2.8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji dobrej jakości wykonanego przedmiotu umowy. Udzielana gwarancja stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy za wady i dotyczy całego zakresu przedmiotu umowy. Gwarancja jakości nie ogranicza uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady robót. a) Wykonawca usunie zgłoszone w okresie gwarancji przez Zamawiającego wady i usterki w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia. b) Jeżeli Wykonawca w okresie gwarancji nie usunie wad w terminie 7 dni od daty wyznaczonej przez Zamawiającego na ich usunięcie, to Zamawiający może zlecić usunięcie wad osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. c) W sytuacji, gdy usunięcie wad z uwagi na ich rodzaj lub zakres nie będzie możliwe w terminie 7 dni, wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do usuwania wad w terminie 7 dni oraz poinformowania pisemnie zamawiającego o przewidywanym terminie zakończenia usuwania wad i przyczynach tego stanu rzeczy; niezależnie od rodzaju wad, termin ich usunięcia nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia przystąpienia od ich usunięcia przez wykonawcę. 3. Ponadto w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowego wynagrodzenia do: 3.1. zapoznania się z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, w szczególności z dokumentacją projektową i zgłoszenie Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności, w terminie 7 dni od dnia odbioru - wszelkich uwag i wad dokumentacji projektowej - pod rygorem braku możliwości powoływania się na takie wady w dalszym toku wykonywania Umowy i ponoszenia wszelkich kosztów wynikających z takich usterek lub niedokładności; 3.2. wykonania odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy; 3.3. wykonania badań, prób i rozruchu jak również do dokonania odkrywek w przypadku niezgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających; 3.4. zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 3.5. utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 3.6. wykonania na własny koszt prac utrzymaniowych na czynnych, ogólnodostępnych drogach przechodzących przez teren placu budowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za przejazdowość i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego przebiegającego po terenie placu budowy, zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu na czas wykonywania robót; 3.7. realizacji uwag zawartych w wydanych uzgodnieniach projektu; 3.8. uporządkowania terenu budowy oraz przywrócenia nawierzchni w miejscach roboczych i transportowych do stanu pierwotnego po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru; 3.9. zapewnienia (wykonania) wszelkich przeglądów montowanych urządzeń w okresie udzielonej gwarancji, niezbędnych do właściwego ich funkcjonowania oraz do zachowania gwarancji. 4. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za ewentualne przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca. 5. Podczas całego okresu robót Wykonawca zapewni na swój własny koszt dostęp do terenów położonych w pobliżu terenu budowy, jak również przeprowadzi wszelkie niezbędne do wykonania robót zmiany w organizacji ruchu. 6. Po zakończeniu robót i potwierdzeniu gotowości do odbioru przez Inspektora nadzoru Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o gotowości odbioru. Do zawiadomienia Wykonawca załączy następujące dokumenty: 6.1. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, 6.2. protokoły odbiorów technicznych, 6.3. dokumentację powykonawczą obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru, 6.4. dziennik budowy, 6.5. protokoły badań i sprawdzeń wykonanych przez Wykonawcę, 6.6. rozliczenie z materiałów rozbiórkowych. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi koszty z tytułu wszelkich szkód powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych w czasie realizacji robót objętych niniejszą umową. 8. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 9. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót przy realizacji przedmiotu zamówienia zostaje opisana poprzez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 10. Zamawiający przekaże teren budowy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z: 11.1. obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, 11.2. projektem budowlanym oraz przedmiarami robót, 11.3. ze złożoną ofertą i ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 11.4. poleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Inwestora, 11.5. zasadami wiedzy technicznej. 12. Pozostałe prawa i obowiązki Wykonawcy dot. wykonania zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45111220-6,

45112500-0,

45112700-2,

45233120-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 13.12.2019 roku

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A., , ul. Przemysłowa 8, 63-600, Kępno, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1376418.52 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji zamówienia do 10.01.2020 r. Zmiana była przewidziana w projekcie umowy i ogłoszeniu.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty budowlane dotyczące kanalizacji deszczowej.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana wynagrodzenia za wykonanie dodatkowych robót w wysokości mniejszej niż 15% zamówienia. Zmiana wartości umowy (zwiększenie) o kwotę brutto: 52.213,02 zł, co stanowi nie więcej niż 15% wartości zawartej umowy. Zmiany były przewidziane w projekcie umowy i ogłoszeniu.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W wyniku nieprzewidzianych okoliczności, które zaistniały na terenie budowy, związane z przebudową kanalizacji, których nie można było przewidzieć i zaplanować wcześniej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.