Ogłoszenie z dnia 2019-12-06
Ogłoszenie nr 560267355-N-2019 z dnia 06-12-2019 r.
Łódź: Usługi polegające na przystosowaniu Stadionu Miejskiego w Łodzi zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 138 do wymogów organizacji mistrzostw świata FIFA U20 oraz przywróceniu obiektu do stanu pierwotnego po zakończeniu imprezy mistrzowskiej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524480-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510065449-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejska Arena Kultury i Sportu Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 10069454800000,
ul. Al. Władysława Bandurskiego
7,
94-020
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
0-42 272 15 11, e-mail
admin@maks-arena.pl, faks
0-42 272 15 04.
Adres strony internetowej (url): https://makis.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Gminna spółka prawa handlowego - spółka z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi polegające na przystosowaniu Stadionu Miejskiego w Łodzi zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 138 do wymogów organizacji mistrzostw świata FIFA U20 oraz przywróceniu obiektu do stanu pierwotnego po zakończeniu imprezy mistrzowskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):03/2019/ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przystosowaniu Stadionu Miejskiego w Łodzi zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 138 do wymogów organizacji mistrzostw świata FIFA U20 oraz przywróceniu obiektu do stanu pierwotnego po zakończeniu imprezy mistrzowskiej, a w szczególności: Zadanie 1: demontaż wygrodzeń i siatek w sektorze B1-B2; Zadanie 2: demontaż stanowiska gniazdowego; Zadanie 3: Rozbiórka murka betonowego pomiędzy sektorami A8 i A9 oraz A4 i A5; Zadanie 4: demontaż wygrodzeń i siatek w sektorze B1-A12, B6-C1, C11-D1, D6-A1; Zadanie 5: Demontaż siedzisk Skybox 9 i 11; Zadanie 6: wykonanie podwyższenia siedzisk - skybox10; Zadanie 7: zastąpienie barierki balustradą szklaną w sektorze A6-A7; Zadanie 8: demontaż krzeseł i ustawienie modułu scenicznego z nogami jako podstawy pod kamerę TV nr 11; Zadanie 9: demontaż krzeseł i modułu scenicznego z nogami jako podstawy pod kamerę TV nr 10; Zadanie 10: zdjęcie siatki w sektorze B6-C1; Zadanie 11: przygotowanie trybuny komentatorskiej; Zadanie 12: montaż uchwytów do poprowadzenia tras kablowych; Zadanie 13: montaż wygordzeń i siatek w sektorze B1-B2; Zadanie 14: montaż stanowiska gniazdowego; Zadanie 15: montaż wygrodzeń i siatek w sektorze B1-A12, B6-C1, C11-D1, D6-A1; Zadanie 16: Montaż siedzisk Skybox 9 i 11; Zadanie 17: usunięcie podwyższenia siedzisk - skybox10; Zadanie 18: montaż krzeseł i usunięcie podestu scenicznego - kamera nr 11; Zadanie 19: montaż krzeseł i usunięcie podestu scenicznego - kamera nr 10; Zadanie 20: powieszenie siatki w sektorze B6-C1; Zadanie 21: demontaż trybuny medialnej
II.4) Główny kod CPV: 98.39.00.00 - Inne usługi
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do 17.07.2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/05/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Na mocy ninierjszego aneksu strony postanawiają dokonać zmiany par.5 pkt.1 umowy w ten sposób iż zwiększa się zakres przedmiotu umowy i cenowy zadania nr 11 - zmiana trybuny medialnej. 2. Na mocy niniejszego aneksu strony ustalając, iż dodatkowe wynagrodzenie wypłacone zostanie na podstawie dodatkowych dwóch faktur. Pierwsza faktura na kwotę 55 350,00 zł brutto obejmować będzie dodatkowy demontaż 122 szt. krzeseł. Druga faktura, na kwotę 62 814,87 zł brutto, obejmować będzie usługę magazynowania przez okres trwania imprezy 122 szt. siedzisk. 3. Na mocy ninijeszego aneksu, strony również postanawiają dokonać zmiany całkowiotego wynagrodzenia wykonawcy, które po zmianie wynosi 414 934,44 zł brutto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany w umowie zaszły w obszarze jednego z opisanych w opisie przedmiotu zamówienia zadań. Zmiana ta dotyczy zwiększenia ilości zdemontowanych krzeseł w ramach Zadania nr 11 - przygotowanie trybuny medialnej. W toku realizacji prac i w związku ze zmianą wymogów stawianych Zamawiającemu przez organizatora imprezy Mistrzostw Świata FIFA U-20 jakim była Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej (nazywana dalej FIFA), koniecznym stało się zdemontowanie dodatkowych 122 szt. krzeseł stanowiących dotychczas wyposażenie trybuny medialnej. Początkowo do demontażu były przewidziane 32 szt. krzeseł. Dodatkowo Wykonawca musiał krzesła zdemontowane dodatkowo przez okres mistrzostw magazynować.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający działając z należytą starannością na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie mógł przewidzieć, iż FIFA jako organizator imprezy Mistrzostw Świata FIFA U-20 wykaże konieczność demontażu i magazynowania takiej ilości krzeseł.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Utworzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w przychodni przy ul. Odrzańskiej 29 w Łodzi-prace inwestycyjne i modernizacyjne w ramach projektu pn. ,,Pogodna Jesień Życia'' w ramach programu FEŁ 2027.
- 27/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Urologii - dogrywka 2"
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Usługa przeglądu, konserwacji, napraw sprzętu gastronomicznego i urządzeń chłodniczych
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe -2 części
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.