Ogłoszenie z dnia 2019-12-16
Ogłoszenie nr 560274900-N-2019 z dnia 16-12-2019 r.
Włocławek: II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego parkowania na terenie miasta Włocławka
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510088932-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku, Krajowy numer identyfikacyjny 34039100000000,
ul. Zielna
13/21,
87-800
Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
54 411-64-54, e-mail
biuro@mzukid.pl, faks
54 413-70-37.
Adres strony internetowej (url): https://mzukid.bipgov.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego parkowania na terenie miasta Włocławka
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.01.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego parkowania na terenie miasta Włocławka w okresie od 1 maja 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku. Zamówienie obejmuje w szczególności prace z zakresu: - sprzedaży biletów parkingowych w sposób określony Uchwałami Rady Miasta Włocławek w obszarze strefy płatnego parkowania; - prowadzenia kontroli uiszczania opłat za parkowanie w SPP, wystawiania zawiadomień o nałożeniu opłaty dodatkowej, ewidencjonowania, gromadzenia i przygotowania danych niezbędnych do przeprowadzenia czynności windykacyjnych oraz przekazywania ich Zamawiającemu; - uzyskania niezbędnych uzgodnień i pozwoleń na lokalizację i kolorystykę urządzeń; - dostawy, montażu i uruchomienia minimum 90 parkomatów zasilanych solarnie; - dostawy parkomatów, które mają działać w ciągu 24 godzin siedem dni w tygodniu, w celu umożliwienia nabycia biletu o dowolnej porze doby w dowolnym dniu tygodnia; - zorganizowania i uruchomienia funkcji wnoszenia opłat za parkowanie w SPP przy pomocy telefonów komórkowych; - odpowiedzialności Wykonawcy za środki pieniężne znajdujące się w parkomatach, poprzez ubezpieczenie gotówki znajdującej się w urządzeniach; - zorganizowania i uruchomienia biura obsługi SPP (pożądana lokalizacja w obrębie strefy parkowania), wyposażenia w niezbędny sprzęt, komputery i oprogramowanie. Biuro będzie czynne w godzinach objętych obowiązkiem wnoszenia opłat za parkowanie, tj. od godz. 8:00 do godz. 18:00 od poniedziałku do piątku, a w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa, również w soboty i niedziele; - dostawy i instalacji oprogramowania windykacyjnego kompatybilnego z zainstalowanym w biurze obsługi SPP - 4 stanowiska, w tym: 2 stanowiska w referacie windykacji, 1 stanowisko w kasie i 1 stanowisko jako serwer z aplikacją obsługującą strefę płatnego parkowania pracujący w sieci LAN z dostępem do bazy CEPIK z aplikacją umożliwiającą export i import danych do systemu cepik i aplikacją umożliwiającą eksport danych do systemu finansowo - księgowego Zamawiającego, w siedzibie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku; - opracowania wzorów biletów parkingowych - karty abonamentowe należy wykorzystać obecne; - ponoszenia wszystkich kosztów związanych ze zmianą opłat za parkowanie w SPP (np. koszty zmiany tablic i programów urządzeń do pomiaru czasu parkowania i inne) oraz wszelkich kosztów modernizacji urządzeń; - letniego i zimowego utrzymania czystości na administrowanych parkingach; - zorganizowania serwisu, zapewniającego stałą gotowość operacyjną urządzeń technicznych i komputerów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania strefy, biura SPP. Szczegółowy zakres obowiązków oraz sposób realizacji niniejszego zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Główny kod CPV: 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na czas oznaczony: 01.05.2019 -31.12.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego parkowania na terenie miasta Włocławka | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
30/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
"BAZA" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
administracja@hotelratuszowy.pl,
Bojańczyka 7,
87-800,
Włocławek, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/11/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana wartości wynagrodzenia wykonawcy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zwiększenie środków finansowych Wykonawcy z uwagi na przedstawioną analizę poniesionych dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem SPP, w tym koszty sprzątania i zimowego utrzymania. Zgodnie z protokołem negocjacji z dnia 02.10.2019 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Wykonanie projektów technicznych
- "Zakup oświetlenia w Sali widowiskowej C.K. "Browar B.""
- Usługi specjalistyczne świadczone dla osób czasowo przebywających oraz korzystających ambulatoryjnie z usług Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Osób Doznających Przemocy Domowej.
- Dostawa sprzętu specj. (wyposażenie - w podz. na Części) w ram. zad: "Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wod-kan na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalist."
- Milej dla wszystkich (Budżet Obywatelski z 2023 r.)
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.