eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie MazowieckieDostawa mebli i tablic szkolnych dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem



Ogłoszenie z dnia 2019-12-20

Ogłoszenie nr 560279429-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.

Wysokie Mazowieckie: Dostawa mebli i tablic szkolnych dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606945-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540223422-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510264115-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem, Krajowy numer identyfikacyjny 45067254400000, ul. ul. Ludowa , 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 752 417, e-mail powiat@wysokomazowiecki.pl, faks 862 753 153.
Adres strony internetowej (url): https://wysokomazowiecki.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa mebli i tablic szkolnych dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BI.272.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem postępowania jest dostawa mebli i tablic szkolnych oraz rolet okiennych dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem (dalej także: "ZSZ"). 2) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę, transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie mebli i tablic we wskazanych pomieszczeniach ZSZ, a także ich montaż. 3) Adres miejsca dostawy: Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Jagiellońska 4, 18-200 Wysokie Mazowieckie. 4) Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wymogami wynikającymi z opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu na co najmniej dwa dni przed terminem odbioru przedmiotu zamówienia wymaganych w dokumentacji przetargowej certyfikatów i atestów. 5) Przedmiot zamówienia musi być ustawiony i zamontowany w sposób zapewniający dostęp wszystkim użytkownikom, w tym osobom niepełnosprawnym ruchowo. 6) Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części.


II.4) Główny kod CPV: 39.10.00.00 - Meble
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
14 dni

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa mebli i tablic szkolnych wraz z montażem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" Sp. z o.o., , Al.Solidarności 15 , 15-751, Białystok, kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 113000 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana producenta krzeseł objętych dostawą. Zmiana dotyczy 30 szt. krzeseł.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Pożar w zakładach produkcyjnych firmy Profim sp. z o.o. w Turku i zniszczenie w pożarze krzeseł typu "KOMO" przewidzianych umową, ofertą.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.