Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Lubliniec: Dostawa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, artykułów lakierniczych i narzędzi dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu.
Numer ogłoszenia: 56039 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4101, ul. Sobieskiego 35, 42-703 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3520518, fax 034 3520380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona, Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, artykułów lakierniczych i narzędzi dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, artykułów lakierniczych i narzędzi dla Jednstki Wojskowej Nr 4101 w Lublincu. Wartość szacunkowa zamówienia 81144,11 zł netto.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.30.00.00 - Farby, lakiery, farba drukarska i masy uszczelniające Kod CPV wg słownika 2008: 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Oryginalny kod CPV: 29.45.20.00 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 42.65.20.00 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne Oryginalny kod CPV: 28.62.20.00 - Różne narzędzia ręczne Kod CPV wg słownika 2008: 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Postępowanie prowadzone bez obowiązku wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) i pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania, złożą pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu / Załącznik Nr 2 do SIWZ /; 5) złożą formularz ofertowy /Załącznik Nr 1 do SIWZ/ wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz potwierdzą, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego 7) Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) podpisany przez Wykonawcę Projekt umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Wypełniony i podpisany ofertowy formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Zadanie nr 1 - Załącznik nr 4, 5) Wypełniony i podpisany ofertowy formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Zadanie nr 2 - Załącznik nr 5, 6) Wypełniony i podpisany ofertowy formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Zadanie nr 3 - Załącznik nr 6, 7) Wypełniony i podpisany ofertowy formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Zadanie nr 4 - Załącznik nr 7, 8) Wypełniony i podpisany ofertowy formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Zadanie nr 5 - Załącznik nr 8, 9) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4101 w Lublińcu; ul. Sobieskiego 35; 42-700 Lubliniec; Kancelaria Jawna;.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4101 w Lublińcu; ul. Sobieskiego 35; 42-700 Lubliniec; Kancelaria Jawna;.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów lakierniczych i płynu do spryskiwaczy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów lakierniczych i płynu do spryskiwaczy wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w Załączniku cenowym Nr 4 do SIWZ; Wartość szacunkowa zamówienia: 10675,25 zł netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części do pojazdów osobowo-terenowych,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części do pojazdów osobowo-terenowych, wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w Załączniku cenowym Nr 5 do SIWZ; Wartość szacunkowa zamówienia: 34679,31 zł netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części do pojazdów ciężarowych i przyczep.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części do pojazdów ciężarowych i przyczep, wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w Załączniku cenowym nr 6 do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia: 12451,00 zł netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawę akcesorii do pojazdów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesorii do pojazdów wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w Załączniku cenowym nr 7 do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia: 5696,55 zł netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawę narzędzi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w Załączniku cenowym nr 8 do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia: 17642,00 zł netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.45.20.00-2, 28.62.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Rewitalizacja terenów przy ul. Paderewskiego w Lublińcu w ramach projektu "Połączeni Zieloną Przestrzenią"
- Zakup i dostawa zestawu systemów klasy XDR, SIEM/SOAR dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Zakup i dostawa zestawu systemu do zarządzania infrastrukturą IT oraz systemu DLP dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Modernizacja II piętra Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego I, wchodzącego w skład Centrum Zdrowia Psychicznego w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
- Nadzór autorski oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS oraz AMMS PLUS
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Jaśle - "Zadanie 4 - Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego w narzędzia ręczne"
- SVA/4620-200/2025: Dostawa farb i zestawów malarskich wg. formularza cenowego dla Działu Produkcji Jarosław w ramach zadania: 45 017 Nowa Dęba
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.