eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaSukcesywna dostawa trumien, krzyży i obudów nagrobnych z podziałem na zadania w okresie od 01.04.2009 r. do 31.03.2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Legnica: Sukcesywna dostawa trumien, krzyży i obudów nagrobnych z podziałem na zadania w okresie od 01.04.2009 r. do 31.03.2010 r.
Numer ogłoszenia: 56054 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8566350 w. 103, faks 076 7233763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa trumien, krzyży i obudów nagrobnych z podziałem na zadania w okresie od 01.04.2009 r. do 31.03.2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Sukcesywna dostawa trumien , krzyży i obudów nagrobnych z podziałem na zadania w okresie od 01.04.2009 r. do 31.03.2010 r.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dodatku nr 2 do SIWZ. Zadanie nr 1: - dostawa trumien zgodnie z asortymentem: trumna dębowa: - luksusowa- 102 szt,standard- 341 szt,ekskluzywna - 6 szt,standard dzielone wieko- 13 szt,standard poszerzana- 6 szt. trumna sosnowa- luksusowa - 296 szt,dzielone wieko-5 szt, poszerzana 8 szt, z metalowym wkładem-2 szt,standard- 71 szt, trumna opieka - 119 szt. trumienka dziecięca 60 cm- 43 szt. trumienka dziecięca 80 cm- 5 szt. trumienka dziecięca 100 cm-3 szt. trumienka dziecięca 120 cm-4 szt. Zadanie nr 2:- dostawa krzyży, obudów nagrobnych i palików zgodnie z asortymentem: obramowanie pojedyncze- 656 szt,obramowanie podwójne-33 szt,obramowanie małe-21 szt,krzyże- 888 szt,paliki-10 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00 - Trumny 39.29.60.00 - Wyroby pogrzebowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: a) zadanie nr 1: 12 000,00 zł b) zadanie nr 2: 2 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy ubiegają się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki : 1) Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zmianami w dniu 04 września 2008 r. Dz. U. nr 171 poz. 1058). Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg dodatku nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te muszą spełniać osobno. 2) Prowadzić działalność w zakresie wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2004r., nr 173, poz. 1807 z późn. zmianami ), Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.4) niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te muszą spełniać osobno. 3) Posiadać doświadczenie w realizacji podobnych zamówień, to znaczy : Przedstawić wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 zrealizowane dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia na poziomie minimalnym nie mniejszym niż: - dla zadania nr 1- 400 000,00 zł - dla zadania nr 2- 70 000,00 zł Przedstawione przez Wykonawcę doświadczenie zawodowe może obejmować łącznie wszystkie rodzaje przedmiotów dostawy, bądź mogą być przedstawione w podziale na zadania. W załączeniu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 5 do SIWZ określonego w pkt. I.6.9) niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. 4) Wypełnić druk FORMULARZ OFERTOWY, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg podanych informacji w dokumencie będącym dodatkiem nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. 5) Wypełnić FORMULARZ CENOWY ( będący dodatkiem nr 2 do SIWZ ), który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. Złożenie w/w dodatku w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. 6) dołączyć wypełniony i zaparafowany projekt umowy. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. 7) złożyć oświadczenia dotyczące przedmiotu zamówienia według dodatku nr 7. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 7 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. 8) Wypełnić druk POTENCJAŁ KADROWY, tj wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest także wskazanie osób nadzorujących i kontrolujących pracę pracowników, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. 9) Wypełnić druk POTENCJAŁ TECHNICZNY tj. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 8 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. 10) wpłacić wadium w wysokości: - dla zadania nr 1- 12.000,00 zł - dla zadania nr 2- 2000,00 zł 11) Złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 400 000,00 zł. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt I.6.11 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełnić łącznie. 12) Wykonawca musi zagwarantować jakość wykonanych przez siebie dostaw, w szczególności: - gatunek drewna, - rodzaj lakieru i liczba powłok - jakość elementów wykończeniowych- okucia, zdobienia, uchwyty, listwy, - estetykę wykończenia- dopasowanie poszczególnych elementów, gładkość powierzchni, - jakość i estetykę wyposażenia trumny- elementy wyścielające Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonych zdjęć oraz próbek użytych materiałów. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu prawidłowego przygotowania oferty każda zapisana strona musi być opatrzona własnoręcznym podpisem z imienną pieczątką osoby upoważnionej do podpisywania dokumentów. Na ofertę składają się następujące dokumenty : 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY według dodatku 1 do SIWZ, 2) wypełniony FORMULARZ CENOWY według dodatku nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zmianami w dniu 04 września 2008 r. Dz. U. nr 171 poz. 1058)., według dodatku nr 3 do SIWZ, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 8) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 9) doświadczenie zawodowe według dodatku nr 5 do SIWZ - przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 zrealizowane dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia na poziomie minimalnym nie mniejszym niż: - dla zadania nr 1- 400 000,00 zł, - dla zadania nr 2- 70 000,00 zł Przedstawione przez wykonawcę doświadczenie zawodowe może obejmować łącznie wszystkie rodzaje przedmiotów dostawy, bądź mogą być przedstawiane w podziale na zadania- według dodatku nr 5 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane dokumenty podmioty mogą złożyć łącznie. 10) Potencjał techniczny, jakim dysponuje Wykonawca w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia według dodatku nr 8 do siwz 11) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia minimum 400 000,00 zł. 12) wypełniona i zaparafowana umowa - według dodatku nr 4 do SIWZ. 13) oświadczenia według dodatku nr 7 do SIWZ. 14) dowód wpłaty wadium. 15) Dostarczyć zdjęcia umożliwiające zamawiającemu zapoznanie się z wyglądem, kształtem oraz formą oferowanych trumien, obudów, krzyży i palików 16) Dostarczyć próbki użytych materiałów (podkłady drewniane, uchwyty, okucia, koronki, materiał obicia, wzory kolorów lakieru) 17) Dostarczyć atesty higieniczne na materiały użyte do produkcji trumien, wystawione przez upoważnione do takich badań laboratorium lub instytut naukowy z aktualnym okresem ważności. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : zamawiający oceni spełnianie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. Wzory formularzy wykazania warunków udziału w postępowaniu stanowią dodatki nr 1-8 do SIWZ. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4, 6, 7, 8 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1. a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2. natomiast zamiast dokumentu określonego w pkt. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 a) i 1 c) oraz w pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a) - c) zastępuje je się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - jakość i estetyka wykonania - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpgk.legnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego Legnica, ul. Nowodworska 60, pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1- dostawa trumien zgodnie z asortymentem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trumna dębowa:- luksusowa - 102 szt., standard - 341szt., ekskluzywna-6szt., standard dzielone wieko-13 szt., standard poszerzana- 6 szt. trumna sosnowa:- luksusowa-296 szt., dzielone wieko- 5 szt.,poszerzana- 8 szt., z metalowym wkładem-2 szt., standard- 71 szt. trumna opieka- 119 szt., trumienka dziecięca 60 cm- 43 szt., trumienka dziecięca 80 cm- 5 szt., trumienka dziecięca 100 cm- 3 szt., trumienka dziecięca 120 cm- 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość i estetyka wykonania - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2- dostawa krzyży, obudów nagrobnych i palików zgodnie z asortymentem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa krzyży, obudów nagrobnych i palików zgodnie z asortymentem: obramowanie pojedyncze- 656 szt., obramowanie podwójne- 33 szt., obramowanie małe- 21 szt., krzyże- 888 szt., paliki-10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.60.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość i estetyka wykonania - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.