Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-13
Łódź: Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji pracy socjalnej dla terenowych pracowników socjalnych realizujących zadania z zakresu ustawy o pomocy społecznej w bezpośrednim kontakcie z klientem
Numer ogłoszenia: 56066 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji pracy socjalnej dla terenowych pracowników socjalnych realizujących zadania z zakresu ustawy o pomocy społecznej w bezpośrednim kontakcie z klientem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji pracy socjalnej dla terenowych pracowników socjalnych realizujących zadania z zakresu ustawy o pomocy społecznej w bezpośrednim kontakcie z klientem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie superwizji dla 90 osób - terenowych pracowników socjalnych. 3. Zajęcia odbywać się będą dwa - trzy razy w miesiącu. 4.Każde zajęcia trwać będą 3 godziny zegarowe (całość szkolenia 27 godzin) dla każdej grupy, w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyjatkiem miesiąca lipca (6 grup, każda licząca 15 osób, z których każda odbędzie 9 cyklicznych spotkań , każde trwające 3 godziny). 5.Zajęcia nie mogą rozpoczynać się przed godziną 8.00 i kończyć później niż o godzinie 17.00. 6.Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. w Łodzi, ul. Paderewskiego 47. 7.Wykonawca przeprowadzi w ramach niniejszego postępowania 162 godziny superwizji pracy socjalnej. 8.Wykonawca w terminie 3 dni od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram szkolenia zawierający w szczególności rozbicie na poszczególne dni, godziny z podaniem nazwisk osób prowadzących poszczególne zajęcia superwizji i przedstawi go do akceptacji Zamawiającemu. 9. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim. 10.Superwizja swoim działaniem obejmować będzie tematykę metodyki pracy socjalnej z różnymi grupami beneficjentów oraz aspekty psychologiczne relacji z klientem pomocy społecznej. 11.Zajęcia prowadzone będą w oparciu o Grupę Balinta. 12.Zajęcia ukierunkowane będą na: 1)aktywizowanie osób uczestniczących w zajęciach w celu doskonalenia warsztatu pracy pracownika socjalnego w relacji terenowy pracownik socjalny - klient, 2)rozwijanie umiejętności poznawania klienta, jego ukrytych i jawnych potrzeb oraz motywacji i odmiennych wartości, 3)poszerzanie i nabywanie przez pracownika socjalnego umiejętności rozpoznawania i sterowania swoimi emocjami, głębszego poznawania własnych relacji i motywacji. 13.Zajęcia prowadzone będą w oparciu o doświadczenia własne uczestników z wykorzystaniem metod aktywizujących. 14.Prowadzący superwizje pracy socjalnej będzie bazował na zasobach uczestników wspólnie z nimi wypracowując możliwe modele rozwiązań. 15.Prowadzący superwizje pracy socjalnej wskaże braki i uzupełni wiedzę uczestników. 16.Superwizowani w trakcie zajęć będą dzielić się doświadczeniami, refleksjami i wiedzą. 17.Uczestnicy superwizji będą w trakcie zajęć doskonalić umiejętności: pracy w grupie, interpretowania i weryfikowania obserwacji prowadzonych w środowisku klienta, asertywnego współdziałania z klientem oraz będą doskonalić umiejętności w zakresie komunikacji społecznej. 18.Grupa udzieli wsparcia jej członkom. 19.Zajęcia będą zorganizowane w oparciu o zindywidualizowane podejście - konkretny przypadek pracy z klientem na podstawie przygotowanych przez terenowego pracownika socjalnego- superwizanta dokumentów . 20.Z obszaru prowadzonej superwizji zostaną wyłączone kwestie interpersonalne i zarządzania w relacji podwładny - przełożony. 21. Każde spotkanie grupy i realizowana na nim superwizja powinna zostać podsumowana i zakończona wnioskami w postaci informacji zwrotnej dla uczestników spotkania. 22.Wykonawca zapewni kadrę trenerską - co najmniej 3 osoby posiadające wykształcenie wyższe psychologiczne lub wyższe pedagogiczne i posiadające minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu grupowej superwizji pracy socjalnej. 23.Wykonawca zapewni materiały edukacyjne, flipchart lub tablicę, markery, pisaki, projektor oraz inne materiały niezbędne do przeprowadzenia superwizji. 24. Po zakończeniu każdych zajęć w terminie 7 dni Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listę obecności. 25. Cena podana przez Wykonawcę nie ulega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny brutto jedynie w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. 26.Wypłata wynagrodzenia nastąpi po zrealizowaniu superwizji, w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego dostarczonej do jego siedziby. 27. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 28. W przypadku rażącego naruszenia warunków umowy przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy bez wypowiedzenia. 29.Za rażące naruszenie warunków niniejszej umowy uważa się w szczególności: 1) dwukrotne nie przeprowadzenie zajęć z winy Wykonawcy w terminie wskazanym w harmonogramie szkoleń, 2) zatrudnienie przy realizacji niniejszej umowy kadry niezdolnej do przeprowadzenia szkolenia, 3) pobieranie opłat od uczestników, 4) trzykrotne spóźnienie w rozpoczęciu zajęć grupy, 5) nie realizowanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami określonymi w umowie. 30. Wymagania stawiane Wykonawcy: 30.1.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 30.2.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 30.3.Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych, numerów faksu i adresu poczty elektronicznej oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 31.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 32.Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe psychologiczne lub wyższe pedagogiczne i posiadają minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu grupowej superwizji pracy socjalnej. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomiczne innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunkó w, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającymi, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniuzamówienia,Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnianie warunków o których mowa w art.22 ust. 1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienie Wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ilość usług - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
ul. Piotrkowska 149, 90 - 440 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149, 90 - 440 Łódź sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia, warsztatów i webinarium"
- Szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Poświętne, jednostek podległych oraz specjalistyczne kursy i szkolenia dla pracowników działu IT w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.