To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-31
Ogłoszenie nr 56071 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
Warszawa: Dostawa opatrunku uciskowego do jednorazowego użytku; podkładów i
pokrowców na leżankę; ochraniaczy foliowych na obuwie; preparatu do dezynfekcji rąk; płynu do mycia rąk i ciała
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 4/D/2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny
14013034600000, ul.
ul. Koszykowa
78,
00671
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
261 845 557, faks
261 845 135, e-mail
zp@wckik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wckik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opatrunku uciskowego do jednorazowego użytku; podkładów i pokrowców na leżankę; ochraniaczy foliowych na obuwie; preparatu do dezynfekcji rąk; płynu do mycia rąk i ciała
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):4/D/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet r 1: Opatrunek uciskowy do jednorazowego użytku rozmiar XL.Wielkość zamówienia: 20000 sztuk Opis przedmiotu zamówienia: Jałowe opatrunki (plastry) do zatrzymywania krwawienia o wymiarach: - długość 69-92 mm, - szerokość 25-38 mm, - minimalna wielkość hemostatycznego wkładu chłonnego (spongostan) 15 x 20 mm. Hipoalergiczny, warstwa zewnętrzna nie może przepuszczać krwi.Czas dostawy do magazynu Zamawiającego - maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia przez wykonawcę. Wykonawca do każdej dostawy dołączy certyfikat kontroli jakości dla każdej serii. Wymagane dokumenty: deklaracja zgodności producenta, opisy/foldery oferowanego asortymentu, próbka oferowanego asortymentu w ilości 5 sztuk. Pakiet Nr 2:poz. 1: Podkład nieprzemakalny o wymiarach: 80-85x160-175cm Gruby, z grubą warstwą chłonną, nie wywołujący uczuleń i otarć naskórka. Kolor biały. Opakowanie maks. 100 sztuk.Wielkość zamówienia 725 sztuk;poz 2: Podkład ochronny bibułowo-foliowy na leżankę, szerokość 50cm. Perforowany poprzecznie co min. 35 cm max. 50 cm Długość 40-50m. Rolka z otworem przelotowym średnicy ok. 40mm. Do zamocowania na wałku. Wielkość zamówienia: 126 rolek; poz. 3:Pokrowiec na leżankę 70-80x220cm z włókniny polipropylowej o gramaturze 40g/m2. Zaszycia(zakładki) i dodatkowe wiązania. Koloru zielonego. Opakowanie maks. 50 sztuk.Wielkość zamówienia: 990 sztuk.Wymagane w ofercie dokumenty: deklaracja zgodności. Pakiet nr 3:Ochraniacze foliowe na obuwie, jednorazowego użytku z gumką. Materiał - folia PE Gramatura 0,03m. Kolor niebieski. Rozmiar standard. Pakowanie maks: 500 par. Wielkość zamówienia: 28000 par Wymagane w ofercie dokumenty: certyfikat CE, deklaracja zgodności producenta Pakiet Nr 4:Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, zawierający minimum dwa alkohole o przedłużonym działaniu do 3h z substancją chroniącą skórę przed wysychaniem. Spektrum działania: B, F, V (HBV, HIV, Rotavirus), TBc - 1 min. Opakowanie- maks. 5L. Wielkość zamówienia 93 litry.Okres ważności od dnia dostawy nie krótszy niż 6 miesięcy. Wymagane w ofercie dokumenty: instrukcja w języku polskim, pozwolenie na obrót produktem biobójczym posiadającym pozwolenie Ministra Zdrowia. Pakiet Nr 5:Płyn do mycia rąk i ciała o właściwościach pielęgnacyjnych. Opakowanie - maks. 1L. Wielkość zamówienia: 187 litrów.Okres ważności od dnia dostawy nie krótszy niż 12 miesięcy. Wymagane w ofercie dokumenty: świadectwo dopuszczenia do obrotu PZH lub dopuszczenie do obrotu jako kosmetyk zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001r. o kosmetykach lub potwierdzenie zgłoszenia kosmetyku w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (Portal CPNP)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33141110-4
Dodatkowe kody CPV:
39518000-6,
19520000-7,
33631600-8,
33741200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Opatrunek uciskowy do jednorazowego użytku rozmiar XL. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 9720,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Podkład nieprzemakalny, podkład ochronny, pokrowiec na leżankę |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4321.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4463,11 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Ochraniacze foliowe na obuwie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy. Uzasadnienie Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT967.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1004,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Płyn do mycia rąk i ciała o właściwościach pielęgnacyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1346.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1265,06 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.