eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RaszynUtrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w roku 2015/2016.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-13

Raszyn: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w roku 2015/2016.
Numer ogłoszenia: 56080 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11412 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w roku 2015/2016..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w roku 2015/2016 z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 obejmuje: a) Wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Gminy Raszyn wraz z odbiorem odpadów zebranych selektywnie; b) Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn wraz z usuwaniem odpadów z koszy betonowych z wkładami metalowymi o poj. 45 l; c) Usuwanie i utylizacja odpadów z koszy ulicznych o poj. 45 - 50 l, 70 l oraz opróżnianie koszy ulicznych na psie odchody o poj. 50 l; d) Usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn - Wykaz przystanków autobusowych objętych usługą zawiera załącznik nr 1. - Wykaz koszy ulicznych objętych usługą zawiera załącznik nr 2. Na zadanie składa się wykonanie czynności: w zakresie ad. a) - podstawianie pojemników ich opróżnianie i wywóz w zakresie nieczystości stałych z terenu Urzędu Gminy, tj.: - 2 kontenery o poj. 7m3 - nie mniej niż 8 razy w miesiącu, opróżnianych na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego; - 2 pojemników do segregacji odpadów w tym: 1 pojemnik o poj. 1 100 l koloru żółtego (na papier, tworzywa sztuczne i metale), 1 pojemnik o poj. 240 l koloru białego (na szkło i opakowania szklane) Opróżnianych raz na dwa tygodnie w zakresie ad. b) 1/ sprzątanie i wywóz nieczystości z przystanków autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn tj.: - 67 szt. przystanków autobusowych wraz z opróżnianiem koszy betonowych z wkładami metalowymi o poj. 45l (w ilości 62 szt.): - 17 szt. przystanków - 4 razy w tygodniu, - 50 przystanków - 3 razy w tygodniu 2/ mycie wiat przystankowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn - 47 szt. - 1 raz w miesiącu, w zakresie ad. c) 1/ opróżnianie i wywóz śmieci z koszy ulicznych o pojemności 45 l oraz 50 l, tj: - 26 szt. ulicznych koszy betonowych z wkładami metalowymi - 3 razy w tygodniu, 2/ opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 70l, - 31 szt. ulicznych koszy betonowych z wkładami metalowymi - 3 razy w tygodniu 3/ opróżnianie koszy na psie odchody o pojemności 50l - 13 szt. - 3 razy w tygodniu. w zakresie ad. d) 1/ usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt wraz z ich utylizacją z terenu Gminy Raszyn, - ok. 20 szt. w trakcie trwania umowy - na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego. Wykaz przystanków autobusowych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera - załącznik nr 1.1, Wykaz koszy ulicznych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera - załącznik nr 1.2. Zadanie nr 2 obejmuje: Wywóz nieczystości płynnych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn w zakresie a) wywozu nieczystości płynnych z obiektów mieszkalnych komunalnych Gminy Raszyn (w tym jednego wolnostojącego WC), b) wywóz nieczystości płynnych obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej w Falentach. Szacowana łączna ilość wywożonych nieczystości ciekłych wynosi - 1 188m3 w okresie trwania umowy. Wykaz obiektów komunalnych objętych usługą zawiera - załącznik nr 2.1. Zadanie nr 3 obejmuje: Ustawienie wraz z serwisem przenośnych kabin sanitarnych (toalety WC) Zakres obejmuje: - postawienie wraz z serwisowaniem i utrzymaniem w czystości 3 sztuk kabin sanitarnych (WC) w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach. Kabiny sanitarne (WC) zostaną postawione: - teren parku Nad Raszynką w Raszynie - dwie toalety, - teren placu zabaw dla dzieci przy ul. Wybickiego w Raszynie - jedna toaleta. Zamawiający wymaga, aby serwisowanie kabin odbywało się 3 razy w tygodniu. Szacunkowa ilość opróżnień kabin sanitarnych - 288 razy. - postawienie wraz z serwisowaniem i utrzymaniem w czystości 5 sztuk kabin sanitarnych (WC) - (okolicznościowo, jednorazowo) w dniu 6 sierpnia 2015 r. na terenie Kościoła w Raszynie. Zadanie nr 4 obejmuje: Odbiór i wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn Zakres obejmuje: - postawienie, opróżnienia oraz wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn, - zapewnienie pojemników oraz kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów stałych. Częstotliwość opróżniania i rodzaj pojemników: - 1 kontener o poj. 7m3 - opróżniany 1 raz w tygodniu, - 15 pojemników 1100 l - opróżniany średnio 1 razy w tygodniu, - 7 pojemników 1100 l - opróżnianych średnio 2 razy w miesiącu, - 1 pojemniki 1100 l - opróżnianych średnio 2 razy w tygodniu, - 5 pojemniki 240l - opróżniany 1 raz w tygodniu, - 2 pojemniki 240l - opróżniany średnio 2 razy w miesiącu, - 3 pojemniki 110l - opróżniane 1 raz w tygodniu, - 50 szt. worków 120 l - na odpady zielone w okresie maj - wrzesień. Wykaz jednostek organizacyjnych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera - załącznik nr 4.1. Zadanie nr 5 obejmuje: Usuwanie wyrobów zawierających azbest Zakres obejmuje: - odbiór, transport i utylizacja odpadów zawierających azbest pochodzący z pokryć dachowych budynków położonych na terenie Gminy Raszyn. Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia w trakcie trwania umowy - 123 000kg. Zadanie nr 6 obejmuje: Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn oraz wywóz kontenerów z odpadami po wiosennych porządkach z terenu osiedla Falenty Zakres obejmuje: - zbieranie, załadunek oraz wywóz odpadów nielegalnie wyrzucanych - stanowiących tzw. dzikie wysypiska. Teren po zebraniu odpadów należy uporządkować. Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia - 2 613,91m3/ rok. - zbieranie, załadunek oraz wywóz kontenerów z odpadami po wiosennych porządkach z terenu osiedla Falenty. Szacunkowa ilość odpadów pochodzących z wiosennych porządków - 46,29m3/ rok..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.50.10.00 - 90.50.10.00 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 Wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Gminy Raszyn wraz z odbiorem odpadów zebranych selektywnie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIR-COM Stanisław Zajączkowski, ul. Krasickiego 65, 05-500 Nowa Iwiczna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243488,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245453,76

  • Oferta z najniższą ceną: 245453,76 / Oferta z najwyższą ceną: 369994,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2: Wywóz nieczystości płynnych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIR-COM Stanisław Zajączkowski, ul. Krasickiego 65, 05-500 Nowa Iwiczna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21384,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22964,04

  • Oferta z najniższą ceną: 22964,04 / Oferta z najwyższą ceną: 32076,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 Ustawienie wraz z serwisem przenośnych kabin sanitarnych (toalety WC).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOI TOI Polska Sp. z o.o., ul. Płochocińska 29, 03-044 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3550,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6002,64

  • Oferta z najniższą ceną: 6002,64 / Oferta z najwyższą ceną: 7108,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 Odbiór i wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIR-COM Stanisław Zajączkowski, ul. Krasickiego 65, 05-500 Nowa Iwiczna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59755,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56134,08

  • Oferta z najniższą ceną: 56134,08 / Oferta z najwyższą ceną: 65901,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5 Usuwanie wyrobów zawierających azbest.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAMID Sp. J. Radosław Dec, ul. Na Skraju 109a, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83708,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55350,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55350,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6 Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn oraz wywóz kontenerów z odpadami po wiosennych porządkach z terenu osiedla Falenty.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIR-COM Stanisław Zajączkowski, ul. Krasickiego 65, 05-500 Nowa Iwiczna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170912,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111310,14

  • Oferta z najniższą ceną: 111310,14 / Oferta z najwyższą ceną: 143650,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.