To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-21
Lipno: Usługi pralnicze dla Szpitala Lipno Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 56089 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32633 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Lipno sp. z o. o., ul. Nieszawska 6, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2880414, faks 54 2880280.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze dla Szpitala Lipno Sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług polegających na: a) praniu wodnym z dezynfekcją bielizny płaskiej szpitalnej białej i kolorowej (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, pokrowce), bielizny operacyjnej zielonej i niebieskiej, obszyć parawanów, firanek i zasłon, b) praniu wodnym z dezynfekcją odzieży fasonowej, koszul nocnych, pidżam, szlafroków, odzieży i bielizny operacyjnej zielonej i niebieskiej, ubrań roboczych, c) praniu wodnym z dezynfekcją bielizny noworodkowej i niemowlęcej wraz z pieluchami, d) czyszczeniu chemicznym odzieży która ze względu na skład surowcowy nie może być poddana praniu wodnemu, e) dezynfekcji komorowej materacy, poduszek, kocy, kołder, f) suszeniu, g) maglowaniu, h) prasowaniu, i) sortowaniu, j) automatycznym składaniu wzdłużno-poprzecznym bielizny płaskiej, k) automatycznym składaniu bielizny fasonowej, l) pakowaniu, m) transporcie od i do Zamawiającego, n) oznakowaniu bielizny fasonowej Zamawiającego w sposób umożliwiający automatyczne sortowanie na oddział, rodzaj i pracownika oraz archiwizowanie danych o ilości prań, o) drobnych naprawach krawieckich (m.in. przyszywanie guzików, zszywanie uszkodzonej odzieży i pościeli, wszywanie zamków błyskawicznych, itp.) 2. Szacowane ilości roczne asortymentu przeznaczone do prania: - bielizna szpitalna - 90 000 kg - odzież cywilna pacjentów - 3 000 kg 3. Pralnia wykonawcy, w której będą wykonywane usługi musi spełniać wymogi aktualnego Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą oraz aktualnego Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach. 4. Wykonawca musi używać w procesie prania odpowiednie środki piorące w zależności od stopnia zabrudzenia bielizny i odzieży. Pranie odzieży cywilnej pacjentów powinno zachodzić w kąpieli piorąco?-dezynfekcyjnej w temperaturze do 40 oC. Wykonawca musi posiadać atesty i certyfikaty Państwowego Zakładu Higieny na środki piorące używane w procesie prania. 5. Wykonywanie usługi pralniczej przez Wykonawcę następować będzie w terminie 24 godzin od momentu odbioru bielizny i odzieży. Odbiór brudnej bielizny, odzieży odbywać się będzie od poniedziałku do piątku od godz. 12:00 do 13:00. 6. Transport bielizny musi odbywać się samochodami z podzielonymi skrzyniami ładunkowymi na komory zamknięte lub osobnymi samochodami do bielizny czystej i brudnej posiadającymi aktualne pozytywne opinie stacji sanitarnej. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na okres trwania umowy 4 szt. wózków transportowych do składowania brudnej odzieży i bielizny. 8. Bielizna czysta podczas transportu do szpitala musi być zabezpieczona workami foliowym posiadającymi atest PZH lub równoważny, a dodatkowo w pojemnikach zamkniętych lub workach płóciennych przeznaczonych do przewozu bielizny. 9. Bielizna czysta . fasonowa dostarczana będzie na wieszakach zabezpieczonych workiem foliowym (pokrowcem), materace zabezpieczone będą workiem foliowym, posiadającymi atest PZH lub równoważny, przed wtórnym zakażeniem, zabrudzeniem. 10. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu odpowiednią ilość worków foliowych do transportu brudnej bielizny. 11. Wykonawca zobowiązany jest dokumentować potwierdzenia jakości prania i transportu, przedstawiając wyniki badań m.in. wymazy czystościowe z bielizny do kontroli przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli warunków prania i transportu bielizny bez uprzedzenia Wykonawcy. 13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania okresowo badań mikrobiologicznych (co najmniej jeden raz na kwartał). Odciski płytkowe lub w formie wymazów. 14. Po zakończonym procesie suszenia bielizny nie powinno być na niej drobnoustrojów chorobotwórczych. Próby powinny być pobierane z różnych miejsc. 15. Wykonawca prowadzi dokumentację z wykonywanych badań oraz innych czynności z zakresu kontroli jakości wykonywanych usług. 16. Wykonawca dostarcza zamawiającemu wyniki badań mikrobiologicznych przynajmniej jeden raz na kwartał. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania kontroli i badań czystości mikrobiologicznej bielizny w dowolnym czasie. W przypadku dodatnich wyników wykonawca każdorazowo ponosi pełne koszty badań. 18. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do przekazania protokołu dezynfekcji i mycia pojazdu przeznaczonego do transportu bielizny. 19. Wykonawca zapewnia możliwość osobnego prania wydzielonej bielizny oznaczonej: NOWORODKI, BIELIZNA SKAŻONA MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM. 20. Przedmiot zamówienia winien być realizowany zgodnie z normami jakościowymi, wynikającymi z systemu zapewnienia jakości opartego na normie europejskiej EN ISO 9001:2008 w zakresie świadczenia usług prania i dezynfekcji dla placówek służby zdrowia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.12.00 - Usługi prowadzenia pralni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
- Hollywood Textile Service Sp. z o.o., ul. Bojanowska 2A, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 260809,20
Oferta z najniższą ceną: 260809,20 / Oferta z najwyższą ceną: 260809,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w pierwszej połowie 2025 r.
- Budowa hali magazynowej
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przetarg krajowy na usługę pralniczą dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku.
- Wykonanie kompleksowych usług pralniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w 2025 roku
więcej: Usługi prowadzenia pralni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.