Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-24
Rzeszów: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu - spawacz oraz zajęć aktywizacyjnych do wymienionego kursu w ramach projektu współfinansowanego przez UE - Poddziałanie 1.3.4 POKL.
Numer ogłoszenia: 56096 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rzeszowie , ul. Załęska 76, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8580700, faks 0-17 8535420.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu - spawacz oraz zajęć aktywizacyjnych do wymienionego kursu w ramach projektu współfinansowanego przez UE - Poddziałanie 1.3.4 POKL..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu - spawacz oraz zajęć aktywizacyjnych do wymienionego kursu w ramach projektu współfinansowanego przez UE - Poddziałanie 1.3.4 POKL. Opis przedmiotu zamówienia: Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80000000-4; usługi szkoleniowe 80500000-9; usługi szkolenia zawodowego 80530000-8; usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80570000-0. ZADANIE I, 1)Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu - spawacz dla 14 osób pozbawionych wolności w ramach projektu pn. Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2)Celem nauczania jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu. 3)Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami m.in. Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. z 2004r., Nr 37, poz. 337 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r., Nr 31, poz. 216). Program nauczania powinien zawierać 125 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna to 45 minut) i powinien składać się z zajęć teoretycznych i praktycznych. Program zajęć w zakresie kursu - spawacza opracuje i przedstawi Zamawiającemu Wykonawca, przed podpisaniem umowy. Wyżej wymieniony program powinien zawierać co najmniej: - nazwę i zakres kursu; - czas trwania i sposób organizacji kursu; - wymagania wstępne dla uczestników kursu; - cel kursu; - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej; - treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; - wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; - sposób sprawdzania efektów kursu. Kurs będzie realizowany sukcesywnie w dni powszednie w godzinach: 7:30 - 15:30. 4)Miejsce realizacji kursu: Zakład Karny w Rzeszowie. - zajęcia teoretyczne: sala szkoleń, - zajęcia praktyczne: teren wewnętrzny zakładu karnego. 5)Przedmiotowy kurs zostanie przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie BHP i ppoż. 6)Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia: - niezbędny sprzęt (mając na uwadze zapis ppkt. 7), - materiały szkoleniowe i odzież ochronną, których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem (odzież ochronna i materiały szkoleniowe z chwilą odebrania stają się własnością beneficjenta). Wykonawca oznaczy dokumentację szkoleniową oraz materiały dydaktyczne przekazywane uczestnikom kursu logotypami Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego. Wykonawca zapewni na własny koszt konieczny sprzęt oraz ilość i rodzaj materiałów niezbędnych do prawidłowego przebiegu kursu. -Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały niezbędne do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu, z zastrzeżeniem, że ich koszt będzie wynosić nie więcej niż 40 % całkowitej wartości brutto kursu. Materiały o których mowa powyżej muszą być zakupione wyłącznie na potrzeby kursu i nie mogą pochodzić z odzysku. Ilość materiałów przypadających na jednego uczestnika musi zapewnić ciągłe, samodzielne wykonywanie czynności związanych z nauką praktyczną, przez cały okres trwania kursu. Ilość materiałów w czasie zajęć praktycznych powinna uwzględniać wymogi jakie określa program kursu oraz odpowiadać zakresowi ćwiczeń praktycznych przewidzianych i realizowanych w ramach kursu. Materiały zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po zakończeniu przedmiotowego kursu. 7)Zamawiający udostępni uczestnikom kursu sprzęt oraz narzędzia zakupione z dofinansowania projektu, tj.: spawarka Minarc Tig 250 kompl. 8)Przeprowadzony kurs zakończy się egzaminem końcowym z zagadnień teoretycznych oraz praktycznych przewidzianych w programie kursu. Egzamin sprawdzający przeprowadzi stosowna komisja powołana przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Czasu trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. 9)Osoba, która uzyskała z egzaminu końcowego ocenę wyższą od oceny niedostatecznej, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 10)Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do dołączenia do faktury VAT (rachunku) kopii materiałów dydaktycznych, podpisanych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika z uwzględnieniem obowiązujących zasad ochrony danych osobowych. 11)Wykonawca pokryje koszt badań lekarskich uczestników kursu spawacza, a także ubezpieczy z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania ww. kursu osoby (uczestników przedmiotowego kursu) wskazane przez Zakład Karny w Rzeszowie. Na zakończenie kursu przeprowadzona zostanie ankieta. Organizatorem powyższego kursu może być podmiot wymieniony w §1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r., Nr 31, poz. 216), który stanowi, że przez organizatora szkolenia należy rozumieć: publiczną i niepubliczną: placówkę kształcenia ustawicznego, placówkę kształcenia praktycznego oraz ośrodek dokształcania i doskonalenia zawodowego, prowadzące kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych, a także osobę prawną i fizyczną prowadzącą działalność oświatową, wymienioną w art. 83a ust. 2 ustawy, obejmującą prowadzenie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, dla której uzyskała akredytację, o której mowa w art. 68b ustawy. W związku z powyższym organizator kształcenia złoży wraz z dokumentacją oświadczenie stanowiące zał. nr 7 do SIWZ. ZADANIE II, Zajęcia aktywizacyjne w ilości 30 godzin dydaktycznych do kursu spawacza dla 15 osób pozbawionych wolności w ramach projektu pn. Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca oznaczy dokumentację szkoleniową oraz materiały dydaktyczne przekazywane uczestnikom kursu logotypami Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego. Wykonawca ubezpieczy uczestników zajęć aktywizacyjnych z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania ww. zajęć. Osoby (uczestnicy) przedmiotowego kursu wskazane zostaną przez Zakład Karny w Rzeszowie. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do dołączenia do faktury VAT (rachunku) kopii materiałów dydaktycznych, podpisanych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika z uwzględnieniem obowiązujących zasad ochrony danych osobowych. Zamówienie w zakresie ZADANIA II musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami m.in. Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. z 2004r., Nr 37, poz. 337 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r., Nr 31, poz. 216). W związku z powyższym organizator kształcenia złoży wraz z dokumentacją oświadczenie stanowiące zał. nr 7 do SIWZ. Osoba, która ukończy przedmiotowe zajęcia otrzyma zaświadczenie o ich ukończeniu wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Zajęcia będą realizowane sukcesywnie w dni powszednie w godzinach: 7:30 - 15:30. Zajęcia z zakresu aktywizacji mogą prowadzić doradcy zawodowi. Program zajęć aktywizacyjnych opracuje i przedstawi Zamawiającemu Wykonawca, przed podpisaniem umowy. Wyżej wymieniony program powinien zawierać co najmniej: - nazwę i zakres kursu; - czas trwania i sposób organizacji kursu; - wymagania wstępne dla uczestników kursu; - cel kursu; - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, - treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; - wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; - sposób sprawdzania efektów kursu. Na zakończenie zajęć przeprowadzona zostanie ankieta. Szczegółowe zapisy związane ze sposobem realizacji zamówienia i warunkami umowy zawiera załącznik nr 8 (projekt umowy na kurs) i załącznik nr 9 (projekt umowy na zajęcia aktywizacyjne) do niniejszej SIWZ. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z dwóch części stanowiących załączniki nr 1 i 2 (formularze cenowe) do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 7 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 5 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - Zał. nr 5 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania, że Wykonawca posiada uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, składa wraz z ofertą pisemne oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie sprawy - Zał. nr 7 do SIWZ, o treści: Oświadczam, że jestem organizatorem kształcenia w myśl §1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r., Nr 31, poz. 216). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się określonego w punkcie III.4.3.1) dokumentu, to Wykonawca zastępuje go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeśli dokumenty przedkładane są w formie kserokopii, Wykonawca lub upoważniony przedstawiciel potwierdza je za zgodność z oryginałem w formie pieczęci lub wpisanej formuły: za zgodność oraz pieczęci imiennej i podpisu. Jeżeli dokumenty podpisuje upoważniony przedstawiciel Wykonawcy należy przedłożyć do dokumentacji o zamówienie publiczne stosowne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia danej osoby do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki zmian określone zostały w projektach umów stanowiących załącznik nr 8 i 9 (kurs/zajęcia aktywizacyjne) do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w biurze podawczym Zakładu Karnego w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kurs - spawacza oraz zajęcia aktywizacyjne prowadzone będą w ramach projektu pn. Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy spełnić następujące warunki: a)Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. b)Ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. c)Określone w punkcie III.3.2) - III.3.5) warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Określony w punkcie III.3.1) i III.4.2) warunek udziału w postępowaniu musi spełniać każdy z Wykonawców oddzielnie. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy Pzp przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d)Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelkie wchodzące w skład oferty dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy. Szczegółowo informacje związane z dokumentami wymaganymi w niniejszym postępowaniu reguluje rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.