To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Warszawa: Dostawa mebli oraz sprzętu AGD
Numer ogłoszenia: 56111 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 256346 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, ul. Kaliskiego, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, fax 022 6837977.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli oraz sprzętu AGD.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli oraz sprzętu AGD
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.12.30 - Biurka drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.11.00 - Biurka Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.14.00 - Meble komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.40.00 - Meble komputerowe Oryginalny kod CPV: 36.13.33.13 - Stoliki Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.33.10 - Stoliki Oryginalny kod CPV: 36.11.22.00 - Fotele Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.31.00 - Fotele Oryginalny kod CPV: 36.11.50.00 - Krzesła Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 28.50.00.00 - Różne gotowe wyroby metalowe i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane Oryginalny kod CPV: 31.52.11.00 - Lampy na biurko Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.11.00 - Lampy na biurko Oryginalny kod CPV: 29.71.13.00 - Urządzenia elektrotermiczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.13.00 - Urządzenia elektrotermiczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 97971 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa mebli katalogowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Stolarski BRANDT Andrzej i Sławomir Brandt s.c., ul. Starogardzka 11, 83-212 Dąbrówka, Bobowo, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 47849.00
- Oferta z najniższą ceną: 47849.00 / oferta z najwyższą ceną: 81358.26
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa mebli niekatalogowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Stolarski BRANDT Andrzej i Sławomir Brandt s.c., ul. Starogardzka 11, 83-212 Dąbrówka, Bobowo, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17043.00
- Oferta z najniższą ceną: 17043.00 / oferta z najwyższą ceną: 26410.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa krzeseł i foteli.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wytwórnia Krzeseł Biurowych ERGO s.c. Marek i Michał Szczerbicz, ul. Ługwałdzka 9, 11-001 Dywity, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 26892.00
- Oferta z najniższą ceną: 26892.00 / oferta z najwyższą ceną: 46410.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa szaf metalowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOBO Datczuk Sp. Jawna, ul. Mickiewicza 92, 15-232 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5660.00
- Oferta z najniższą ceną: 5660.00 / oferta z najwyższą ceną: 6569.20
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu AGD.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IRAPOL Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 200, 02-457 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3600.00
- Oferta z najniższą ceną: 3600.00 / oferta z najwyższą ceną: 9500.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej - Bank Krwi.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 555 na terenie m. Siecień, gm. Brudzeń Duży, powiat płocki - nr postępowania 282/24
- RZP-52/IM/2024 Świadczenie usług serwisowych nad systemami AMMS Plus i Infomedica Plus firmy Asseco
- Świadczenie usługi wynajmu samochodu wraz z kierowcą do transportu krwi i jej składników dla Zespołu Medycznego w Warszawie.
- Zakup i sukcesywna dostawa wyposażenia meblowego
- Konserwacja klimatyzacji w budynku siedziby OR AMW w Szczecinie przy ul. Sambora 4
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni Fablab w Chrzanowie
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali terapii integracji sensorycznej (SI) oraz innego wyposażenia do nowego obiektu CMN znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- TPm-124/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
- D/86/2024 Zakup mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- dostawa mebli do Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kostrzynie nad Odrą
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
więcej: Lampy na biurko »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.