Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-15
Grudziądz: Dostawa narzędzi chirurgicznych ( w tym stomatologicznych i innych ) wielokrotnego użytku.
Numer ogłoszenia: 56115 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska - SP ZOZ , ul. Legionów 57, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6440953, faks 056 4613220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspl.grudziadz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi chirurgicznych ( w tym stomatologicznych i innych ) wielokrotnego użytku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi chirurgicznych ( w tym stomatologicznych i innych ) wielokrotnego użytku-3 zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.16.22.00-5, 33.16.50.00-4, 33.16.93.00-5, 44.51.22.00-4, 32.58.11.30-9, 31.71.11.40-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 4. nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 ( wg formuły spełnia-nie spełnia ) - ocena odnotowana zostanie na druku ZP-17, do protokołu postępowania ZP-2. Zgodnie z art. 22 ust 1uPzp , o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - sytuacji ekonomicznej i finansowej. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału - Wykonawca złoży oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków -Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 4. nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 ( wg formuły spełnia-nie spełnia ) - ocena odnotowana zostanie na druku ZP-17, do protokołu postępowania ZP-2. Zgodnie z art. 22 ust 1uPzp , o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - sytuacji ekonomicznej i finansowej. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału - Wykonawca złoży oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków -Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 4. nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 ( wg formuły spełnia-nie spełnia ) - ocena odnotowana zostanie na druku ZP-17, do protokołu postępowania ZP-2. Zgodnie z art. 22 ust 1uPzp , o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - sytuacji ekonomicznej i finansowej. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału - Wykonawca złoży oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków -Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 4. nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 ( wg formuły spełnia-nie spełnia ) - ocena odnotowana zostanie na druku ZP-17, do protokołu postępowania ZP-2. Zgodnie z art. 22 ust 1uPzp , o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - sytuacji ekonomicznej i finansowej. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału - Wykonawca złoży oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków -Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 4. nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 ( wg formuły spełnia-nie spełnia ) - ocena odnotowana zostanie na druku ZP-17, do protokołu postępowania ZP-2. Zgodnie z art. 22 ust 1uPzp , o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - sytuacji ekonomicznej i finansowej. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału - Wykonawca złoży oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków -Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: - Wykonawca musi posiadać dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu, na potwierdzenie tego wymogu Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o posiadaniu takich dokumentów zgodnie z obowiązującym prawem w zakresie przedmiotu zamówienia - oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4. 5.4 Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest również dołączyć do oferty: a) wypełniony formularz ofertowy z oświadczeniami - załącznik nr 2 do siwz b) zamawiający na podstawie art.36 ust.4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, (w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej), c) w przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art.23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty, d) w przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian pkt 1. wzoru umowy 1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszych ilości towaru niż wskazane w załączniku nr 1 na zasadach wskazanych w art. 145 uPzp. 1.6. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia czasu trwania umowy na okres do zrealizowania nie zakupionych ilości towaru. pkt 3 wzoru umowy 3.5. Strony ustalają w umowie, iż Zamawiający ma prawo do zrealizowania zamówienia mniejszej ilości towarów niż zawarta w umowie oraz nie wyczerpania kwoty umownej w okresie obowiązywania umowy, bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony wykonawcy. 3.7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość egzekwowania zakupu przedmiotu zamówienia, po obowiązujących cenach promocyjnych, ustalonych przez producentów, w danym okresie . 3.15. W przypadku niedostarczenia towaru w terminie (pkt 3.3), zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu u innego kontrahenta (bez uprzedniego powiadomienia Wykonawcy). W przypadku zakupu towaru u innego kontrahenta zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zwrotu różnicy pomiędzy ceną zakupu, a ceną wynikającą z oferty przetargowej wykonawcy (umowy) z doliczeniem kosztów zakupu. - Wykonawca dostaw zobowiązuje się dokonać wymiany przedmiotu umowy na fabrycznie nowy w sytuacji, gdy nastąpi 3 krotne uszkodzenie w okresie gwarancyjnym. Wymiana nastąpi nie póżniej, niż w terminie 2 tygodni, pkt 8 wzoru umowy 8.7. Zmiany cen jednostkowych zawarte w umowie mogą nastąpić jedynie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, jednak nie wcześniej niż po uzyskaniu pisemnej zgody od Zamawiającego. 8.8.Wzrost i obniżenie cen Wykonawcy wymaga odpowiedniego udokumentowania przez Wykonawcę i akceptacji Zamawiającego wyrażonej w pisemnym aneksie do umowy. 8.9.Wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbywać się z wyprzedzeniem, nie później niż 7 dni przed proponowaną zmianą cen. 8.10. Zamawiający wstrzyma zapłatę za przedmiot zamówienia w przypadku niedostarczenia dokumentów o których mowa w pkt. 3.6. pkt 9 wzoru umowy 9.2. Wykonawca nie może zaangażować do wykonania Umowy podwykonawców, którzy nie byli wymienieni w ofercie Wykonawcy na wykonanie Zamówienia Publicznego, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie. 9.3. Wykonawca zapewnia, że podwykonawcy będą przestrzegać wszelkich postanowień Umowy. 9.4. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie działania lub zaniechania swoich podwykonawców jak za swoje działania lub zaniechania. pkt 10 wzoru umowy 10.1. Jeśli w toku wykonywania Umowy Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności, które dają podstawę do oceny, że jakiekolwiek jego świadczenie nie zostanie wykonane w terminie, Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego na piśmie o niebezpieczeństwie wystąpienia opóźnienia. Zawiadomienie określi prawdopodobny czas opóźnienia i jego przyczynę. 10.2 Termin dostawy przez Wykonawcę ustalony w pkt 3.3 może zostać przedłużony: a) w przypadku zaistnienia Siły Wyższej; 10.3 O przypadku zaistnienia przyczyny określonej w pkt 10.2 a) Wykonawca poinformuje niezwłocznie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia zaistnienia powyższych przyczyn, wyznaczając nowy termin dostawy. 10.4 W przypadku braku pisemnej informacji, o której mowa w pkt 10.3 ze strony Wykonawcy, Wykonawca wyraża zgodę na obciążenie go karami gwarancyjnymi zgodnie z zapisem w pkt 10.6 lub różnicą ceny zgodnie z pkt 3.15 10.5.W przypadku, gdy opóźnienie Wykonawcy w spełnieniu świadczenia w całości lub w części wynosi co najmniej 30 dni, Zamawiający może odstąpić od Umowy, zachowując roszczenie o zapłatę kar gwarancyjnych należnych mu za okres od dnia powstania opóźnienia do dnia odstąpienia od Umowy. 10.6. Jedna ze Stron Umowy, niezależnie od pozostałych praw przysługujących jej w związku z naruszeniem przez drugą Stronę postanowień niniejszej Umowy, może odstąpić od Umowy za pisemnym powiadomieniem drugiej Strony, gdy: (a) wobec drugiej Strony otwarta zostanie likwidacja lub złożony zostanie wniosek o ogłoszenie jej upadłości; (b) jedna ze stron nie jest w stanie wykonać danego obowiązku ze względu na działanie Siły Wyższej. 10.7. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy (zgodnie z art. 145 ust. 1 upzp ), Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu dostawy Towarów do dnia odstąpienia od Umowy. 10.8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności : - podwyższenia cen jednostkowych przez Wykonawcę z naruszeniem trybu określonego pkt. 8.8.-8.12. niniejszej umowy, - innego rodzaju nienależytego wykonania umowy, w tym dostarczenia towaru niezgodnego z załącznikiem nr 1, niedostarczenia dokumentów z pkt 3.6; - dostarczenia towaru złej jakości; - w przypadku braku środków finansowych na pełną realizację umowy. 10.9. W razie niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty kar gwarancyjnych na rzecz Zamawiającego w wysokości: a) 10 % wartości niewykonanej lub nienależycie wykonanej umowy, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z winy Wykonawcy, b) 0,2 % niewykonanej lub nienależycie wykonanej umowy, za każdy dzień opóżnienia, nie więcej niż 100 % wartości zamówienia, c) 0,2 % wartości nienależycie wykonanej umowy w sposób inny niż poprzez opóźnienie, nie więcej niż 100 % wartości umowy. 2. Zamawiający może dochodzić od Wykonawcy na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego wysokość kar gwarancyjnych. 10.10..Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne : a) w razie nie uregulowania przez Zamawiającego płatności w wyznaczonym terminie umowy, Dostawca ma prawo naliczyć odsetki w wysokości ustawowej za każdy dzień zwłoki, po wyczerpaniu postępowania jak w pkt.8.9. i pkt. 9.5. pkt 11 wzoru umowy 11.1. Strona Umowy, która opóźnia się ze swoim świadczeniem wynikającym z niniejszej Umowy ze względu na działanie Siły Wyższej nie jest narażona na kary umowne 11.2. Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. 11.3. Każda ze Stron jest obowiązana do niezwłocznego zawiadomienia drugiej ze Stron o zajściu przypadku Siły Wyższej. O ile druga ze Stron nie wskaże inaczej na piśmie, Strona, która dokonała zawiadomienia będzie kontynuowała wykonywanie swoich obowiązków wynikających z Umowy, w takim zakresie, w jakim jest to praktycznie uzasadnione, jak również musi podjąć wszystkie alternatywne działania zmierzające do wykonania Umowy, których podjęcia nie wstrzymuje zdarzenie Siły Wyższej. 11.4. Z zastrzeżeniem pkt 10.7. lit. (b) , w przypadku ustania Siły Wyższej, Strony niezwłocznie przystąpią do realizacji swych obowiązków wynikających z Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ
86-300 Grudziądz
ul. Legionów 57 ( bud. nr 1, Ip., pok. nr 3 ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 11:30, miejsce: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ 86-300 Grudziądz ul. Legionów 57 ( bud. nr 1, Ip., pok. nr 3 ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa narzędzi chirurgicznych ( w tym stomatologicznych i innych ) wielokrotnego użytku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa narzędzi chirurgicznych ( w tym stomatologicznych i innych ) wielokrotnego użytku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.50.00-4, 33.16.93.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa narzędzi chirurgicznych ( w tym stomatologicznych i innych ) wielokrotnego użytku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria laryngologiczne do posiadanej diatermii ES 120..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.22.00-4, 32.58.11.30-9, 31.71.11.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych (w branży budowlanej) na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach MPGN
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych (w branży sanitarnej) na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
- Wykonanie usługi w zadaniu pod nazwą "Bezpieczniej na Mieszka - montaż monitoringu miejskiego (GBO 2024)".
- Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych na terenie gminy-miasto Grudziądz.
- Dostawa systemów i oprogramowania podnoszących poziom bezpieczeństwa, uwierzytelniania, analizy i ochrony sieci informatycznej w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa (...) ".
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- Dostawa jednorazowych elektrod combo do defibrylacji - 50 sztuk w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa narzędzi chirurgicznych, optyki artroskopowej i napędu ortopedycznego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa elektrod treningowych AED-100 sztuk w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Sukcesywne dostawy implantów i ostrzy ortopedycznych
więcej: Elektrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.