eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KietrzWymiana stolarki okiennej w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury w Kietrzu, przy ul. Wojska Polskiego 20.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-19

Kietrz: Wymiana stolarki okiennej w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury w Kietrzu, przy ul. Wojska Polskiego 20.
Numer ogłoszenia: 56115 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kietrz, ul. 3-go Maja 1, 48-130 Kietrz, woj. opolskie, tel. 077 4854356, fax 077 4854359.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kietrz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury w Kietrzu, przy ul. Wojska Polskiego 20..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stan istniejący: Budynek wykonany jest w technologii murowanej, z cegły pełnej. Istniejące okna są skrzynkowe, podwójne o różnych rozmiarach , otwory okienne z węglarkami. Stan projektowany: Należy wymienić 42 sztuki okien drewnianych skrzynkowych na okna PVC zespolone dwuszybowe. Jedno okno należy zamurować, a cztery okna należy podmurować. Wymagania dotyczące okien: 1. Grubość szyb min. 4mm, 2. Konstrukcja : jednoramowa. 3. Materiał ościeżnic i skrzydeł: -kształtowniki z nieplastyfikowanego PVC , białe, wielokomorowe (min.5) systemowe, ze wzmocnieniem stalowym w ramie okna i skrzydła, - izolacyjność termiczna szklenia nie większa niż 1,0 W/(m2K), - izolacyjność termiczna konstrukcji ramy do 1,5 W/(m2K), - izolacyjność akustyczna 30-42 dB, - okucia - systemowe lub związane z systemem otwierane zgodnie z zestawieniem stolarki z możliwością rozszczelnienia okna przy zamkniętym skrzydle, - parapety zewnętrzne z blachy powlekanej (kolor uzgodnić z inwestorem), - parapety wewnętrzne z PCV komorowe-białe. Okna o łącznej powierzchni 87,28m2. Montaż parapetów wewnętrzych z PVC o dł. 57,05m Montaż parapetów zewnetrznych z blachy powlekanej proszkowo o dł. 52,85m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1).posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2).posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3).znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4).nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 1siwz 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i o nie wykluczeniu z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 2 siwz 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat zgodnie z załączonym wzorem- zał nr.3 siwz W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, polegających na posiadaniu doświadczenia w robotach budowlanych o wartości minimum 50 000 zł, gdzie w zakres robót wchodziła wymiana okien , zamawiający żąda następującego dokumentu: - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kietrz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. 3 go Maja 1 48-130 Kietrz Urząd Miejski w Kietrzu Referat Gospodarki Komunalnej Budownictwa i Drogownictwa Urzędu Miejskiego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kietrzu ul. 3 go Maja 1 sekretariat urzędu (pok. Nr 14).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.