Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2018-05-25
Og³oszenie nr 561209-N-2018 z dnia 2018-05-25 r.
Celowy Zwi±zek Gmin R-XXI: Budowa instalacji fotowoltaicznych o mocy 0,4MW na dachach sortowni i kompostowni w RZGO w S³ajsinie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn Budowa instalacji fotowoltaicznych o mocy 0,4 MW na dachach sortowni i kompostowni w RZGO w S³ajsinie wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Celowy Zwi±zek Gmin R-XXI, krajowy numer identyfikacyjny
81254669600000, ul.
Plac Wolno¶ci
5
,
72200
Nowogard, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
91 5791920; 5791950, e-mail
czg@nowogard.pl; czg.ksiegowosc@nowogard.pl, faks
91 5791953,5791955.
Adres strony internetowej (URL): http://www.czg.nowogard.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
zwi±zek miêdzygminny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gminy.pomorzezachodnie.pl/zamowienia.dhtml
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gminy.pomorzezachodnie.pl/zamowienia.dhtml
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie osobi¶cie, poczt± tradycyjn±, przez pos³añca
Adres:
Celowy Zwi±zek Gmin R-XXI, S³ajsino 30, 72-200 Nowogard, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa instalacji fotowoltaicznych o mocy 0,4MW na dachach sortowni i kompostowni w RZGO w S³ajsinie
Numer referencyjny:
IZ.271.5.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa i rozruch oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznych, rozumianych jako fotowoltaiczny generator energii elektrycznej, do zasilania w energiê elektryczn± pochodz±c± ze ¼róde³ odnawialnych, linii technologicznych i pozosta³ych urz±dzeñ oraz zespo³u budynków. Kompletny system instalacji fotowoltaicznych o nominalnej mocy 400 kWp, z czego 350 kWp na dachu hali kompostowni i 50 kWp na dachu hali sortowni, ma na celu wytwarzanie oraz przesy³ energii elektrycznej do wspó³zasilania istniej±cej wewnêtrznej instalacji elektrycznej Regionalnego Zak³adu Gospodarowania Odpadami w S³ajsinie. Opisany wy¿ej system instalacji fotowoltaicznych wraz z urz±dzeniami peryferyjnymi (m. in. modu³y fotowoltaiczne wraz z konstrukcj± wsporcz±, pozosta³e przetworniki, AKPiA, okablowanie) zabudowany bêdzie na dachach sortowni i kompostowni posadowionych na dzia³ce o numerze geodezyjnym 66/10 karta mapy: obrêb 0040 S³ajsino, znajduj±cej siê pod adresem S³ajsino 30, gmina Nowogard". 3.4. Projektowana instalacja fotowoltaiczna sk³adaæ siê bêdzie z nastêpuj±cych elementów wyposa¿enia standardowego: - modu³ów fotowoltaicznych; - inwerterów (falowników); - systemów monta¿owych; - uk³adu kontrolno-pomiarowego i monitorowania. - uk³adu przy³±czeniowego do stacji Sn. 3.5. Zamawiaj±cy wymaga, aby, zgodnie z zasadami wspó³finansowania, tj. umo¿liwienie odprowadzania do sieci elektroenergetycznej operatora systemu dystrybucyjnego nadwy¿ek wygenerowanej energii elektrycznej i jej odsprzeda¿y, uk³ad sterowania we wspó³pracy z uk³adem kontroli mocy oraz uk³adem pomiarowym dostosowywa³ moc instalacji fotowoltaicznej do aktualnego zapotrzebowania zak³adu na moc, a nadwy¿ki wyprodukowanej energii by³y przekazywane poprzez stacjê Sn i uk³ad opomiarowania do zak³adu energetycznego (operatora i sprzedawcy Enea). Zadaniem uk³adu kontrolno-pomiarowego i monitorowania powinno byæ nad±¿ne sterowanie fotowoltaicznym generatorem energii elektrycznej w sposób niedopuszczaj±cy do przep³ywu generowanej energii elektrycznej w kierunku na sieæ elektroenergetyczn± operatora systemu dystrybucyjnego. 3.6. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie przez wykonawcê ka¿dego certyfikowanego i dopuszczonego do stosowania uk³adu sterowania, realizuj±cego wy¿ej opisan± funkcjê odprowadzania do sieci elektroenergetycznej operatora systemu dystrybucyjnego nadwy¿ek wygenerowanej energii elektrycznej, który bêdzie przyjêty przez niego. 3.7. Po stronie wykonawcy pozostaje uzgodnienie, z operatorem systemu dystrybucyjnego, systemu wymaganych zabezpieczeñ dla zastosowanego przez wykonawcê wy¿ej opisanego uk³adu sterowania, przy czym po stronie wykonawcy pozostaje zabudowanie tego systemu zabezpieczeñ. 3.8. Minimalny okres gwarancji liczony od daty podpisania protoko³u odbioru wynosi 60 miesiêcy. 3.9.. Minimalne gwarantowane wska¼niki stabilno¶ci parametrów pracy instalacji w zakresie uzysku energetycznego w okresie eksploatacji (inaczej: gwarancja wydajno¶ci lub liniowa gwarancja spadku mocy) wynosz±: - 97% mocy znamionowej po pierwszym roku eksploatacji; - 92% mocy znamionowej po dziesi±tym roku eksploatacji; 3.10. . Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±ce za³±cznik nr 1 do SIWZ. Przedmiar stanowi±cy element dokumentacji projektowej ma charakter wy³±cznie pomocniczy, prace budowlane nale¿y wykonaæ zgodnie z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowê, które s± integraln± czê¶ci± SIWZ. Dokumentacja projektowa zatwierdzona zosta³a decyzj± nr 707/2015 znak: WAB.6740.774.02.2015.MJa z dnia 24.11.2015r. Starosty Goleniowskiego - za³±cznik nr 10 do SIWZ. 3.11. W przypadku wyst±pienia w tre¶ci SIWZ i za³±cznikach do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwi±zañ, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê lub producenta, wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne i nale¿y czytaæ je jako takie lub równowa¿ne pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, ¿e zapewni± one uzyskanie parametrów nie gorszych od za³o¿onych.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
09331200-0 |
09332000-5 |
45311000-0 |
45311200-2 |
45223200-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 3 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
3 |
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji: Pocz±tek od dnia protokolarnego przekazania terenu robót przez zamawiaj±cego - do 5 dniu od daty podpisania umowy. Termin zakoñczenia robót budowlanych - 3 (trzy) miesi±ce od daty podpisania umowy. Za datê wykonania zamówienia uznaje siê datê odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
5.1.1.1. Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1.500.000 z³otych
5.1.1.2. Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 1.500.000 z³otych
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
5.1.2.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie instalacji fotowoltaicznych w tym co najmniej jedn± polegaj±c± na budowie instalacji fotowoltaicznej na dachu jednego budynku , o mocy co najmniej 200 kWp ka¿da.
5.1.2.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji nastêpuj±ce osoby:
Osoba przewidziana do pe³nienia funkcji Kierownika budowy posiadaj±ca:
- wykszta³cenie wy¿sze techniczne,
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ,
- minimum 5 letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót,
- szczególne do¶wiadczenie zawodowe, tj. kierowanie co najmniej jedn± budow± instalacji fotowoltaicznej o mocy 200 kWp na dachu budynku.
Osoba przewidziana do pe³nienia funkcji Kierownika robót posiadaj±ca:
- wykszta³cenie wy¿sze techniczne,
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ,
- minimum 5 letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót.
Osoba przewidziana do pe³nienia funkcji Instalatora OZE posiadaj±ca wa¿ny certyfikat Urzêdu Dozoru Technicznego - w zakresie systemów fotowoltaicznych.
Przez uprawnienia nale¿y rozumieæ uprawnienia wydane zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 11 wrze¶nia 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia tych funkcji oraz zrzeszona we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t. j. Dz. 112016 r. poz.1725) lub spe³niaj±ca warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), tj. osoba, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c± wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 7 15.12.2000 r, o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa ("¶wiadczenie us³ug transgranicznych").
UWAGA. Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji przez jedn± osobê w przypadku posiadania przez ni± kilku rodzajów wymaganych przez zamawiaj±cego uprawnieñ.
Wymagany okres do¶wiadczenia okre¶lony jako 2-letnie do¶wiadczenie nale¿y rozumieæ odpowiednio jako okres 24 miesiêcy faktycznego pe³nienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; 2) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
2) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 1.500.000 z³otych,
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku opisanego w pkt 5.1.2.1. SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty,
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku opisanego w pkt 5.1.2.2 SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotycz±cych kwoty, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci zawartych w ofertach, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (za³. nr 6), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie:
60 000,00 z³ (s³ownie z³otych: sze¶ædziesi±t tysiêcy)
9.2. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach:.
a) pieni±dzu
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci .
9.3. Wadium w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego
Bank Spó³dzielczy w Goleniowie o. Nowogard 46 9375 1012 4200 4978 2000 0150
9.4. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na ww. rachunku bankowym.
9.5. Za datê wniesienia wadium przyjmuje siê datê uznania rachunku zamawiaj±cego.
9.6. W ofercie nale¿y wskazaæ numer rachunku, na który nale¿y zwróciæ wadium.
9.7. Wadium wnoszone w gwarancjach lub porêczeniach nale¿y zdeponowaæ w siedzibie zamawiaj±cego w sekretariacie, CZG R-XXI, S³ajsino 30, 72-200 Nowogard, lub z³o¿yæ wraz z ofert± najpó¼niej w terminie sk³adania ofert.
Uwaga! Gwarancjê nale¿y zaadresowaæ na adres statutowy CZG R-XXI, to jest:
Celowy Zwi±zek Gmin R-XXI, Plac Wolno¶ci 5, 72-200 Nowogard
9.8. Z tre¶ci gwarancji i porêczeñ, musi wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, zobowi±zanie gwaranta do zap³aty na rzecz zamawiaj±cego kwoty okre¶lonej w gwarancji:
Je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
Je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
9.9. Zamawiaj±cy zwraca wadium, zgodnie z zapisami art. 46 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 20,00 |
stabilno¶æ parametrów pracy modu³ów | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony zgodnie ustalaj±, i¿ zakazuje siê wprowadzania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, chyba ¿e s± to zmiany przewidziane w niniejszej umowie. 1. Ka¿da zmiana postanowieñ niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku udokumentowanego wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiana terminu realizacji zamówienia: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególno¶ci: - klêskami ¿ywio³owymi, - warunkami atmosferycznymi odbiegaj±cymi od typowych dla danej pory roku, uniemo¿liwiaj±cymi prowadzenie prac, przeprowadzanie prób, sprawdzeñ oraz dokonywanie odbiorów; b) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: - wstrzymanie prac przez Zamawiaj±cego; - konieczno¶æ usuniêcia b³êdów - zmiana terminów realizacji przedmiotu zamówienia wynikaj±ca ze zmian w harmonogramie realizacji projektu, zmian do umowy o dofinansowanie projektu, lub wytycznych do projektu wydanych przez instytucjê zarz±dzaj±c±. c) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbli¿onych do organów administracji, w szczególno¶ci eksploatatorów infrastruktury, w szczególno¶ci: - przekroczenie zakre¶lonych przez prawo lub regulaminy, a je¶li takich regulacji nie ma - typowych w danych okoliczno¶ciach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.; - wydanie przez operatora sieci energetycznej wtp w terminie uniemo¿liwiaj±cym wykonanie umowy w zakre¶lonym terminie; - odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê; - odmow± udzielenia Zamawiaj±cemu dofinansowania Projektu; - zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji Projektu; - inn± okoliczno¶ci± prawn±, ekonomiczna lub techniczn± skutkuj±c± niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nienale¿ytym wykonaniem umowy zgodnie z siwz; - zmiany zakresu rzeczowego lub finansowego realizowanego Projektu; - konieczno¶ci± dostosowanie tre¶ci niniejszej Umowy do zasad przewidzianych w umowie o dofinansowanie podpisanej w ramach RPOWZ; - zmiany w umowie o dofinansowanie podpisan± w ramach RPOWZ; - zmiany ostatecznego terminu wykonania przedmiotu umowy wynikaj±ca z rezygnacji przez Zamawiaj±cego z czê¶ci prac; - zmiany wynagrodzenia, w sytuacji kiedy jest to korzystne dla Zamawiaj±cego lub wynika z obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug VAT; - na³o¿enia przez instytucje udzielaj±ce dofinansowania dodatkowych nie przewidzianych uprzednio zobowi±zañ; W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt. 1)a) - c), termin realizacji zamówienia mo¿e równie¿ ulec odpowiedniej zmianie o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 2) Pozosta³e zmiany spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z siwz b) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT; c) zmiana sposobu rozliczania przedmiotu umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu w ramach RPO WZ. d) zmniejszenie warto¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w nastêpstwie konieczno¶ci wy³±czenia z realizacji elementów przedmiotu umowy e) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty pracami; w takim przypadku zmiany w umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie lub usuniêcie kolizji. 3) Zmiany obowi±zuj±cych przepisów Prawa a) W przypadku pkt. 2)b zmiana stawki VAT dotyczyæ bêdzie wynagrodzenia wykonawcy, w czê¶ci, jakiej dotycz± te zmiany przepisów. b) W przypadku pkt. 2) c zmiany dostosuj± sposób rozliczeñ lub p³atno¶ci do wymogów zmienionej umowy o dofinansowanie lub nowych wytycznych dotycz±cych realizacji projektu. Wszystkie powy¿sze postanowienia w punktach 1), 2), 3) stanowi± katalog zmian, na które Strony mog± wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-06-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Wymiana wyk³adzin pod³ogowych w ramach zadañ: czê¶æ I - Modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 3 w Nowogardzie czê¶æ II - Modernizacja II Liceum Ogólnokszta³c±cego w Nowogardzie
- Dowóz uczniów niepe³nospr. z terenu gm. Nowogard do o¶r. w Radowie Wielkim, szko³y w Siedlicach oraz do pl. o¶wiatowych na terenie gminy Goleniów w terminie od 02 wrze¶nia 2024r. do 27 czerwca 2025r.
wiêcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokoñczenie przebudowy stadionu lekkoatletycznego wraz z boiskiem w ZSCKR im. J. Dziubiñskiej w Zduñskiej D±browie
- Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap IV z podzia³em na czê¶ci
- Remont pomieszczeñ w Szkole Podstawowej z Oddzia³ami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- Dostawa wraz z monta¿em o¶wietlenia w obiektach Uniwersytetu Jana D³ugosza w Czêstochowie
- Budowa drogi le¶nej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Le¶nictwie Strzelnica
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespo³u Szkó³ nr 1 w Milanówku "
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.