Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-28
Połaniec: Remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Połaniec zniszczonych w wyniku powodzi:
1) Remont drogi gminnej nr 366125T Zdzieci Stare - Zdzieci Nowe
2) Remont drogi gminnej nr 366049T Łęg w kierunku PKP
3) Remont drogi gminnej nr 366086T w Wymysłowi
4) Remont drogi gminnej nr 366130T w Zdzieciach Starych
5) Remont drogi gminnej nr 366082T Połaniec - Podskalne
6) Remont drogi gminnej nr 366093T w Połańcu ul. Leśna
Numer ogłoszenia: 56124 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Połaniec , ul. Ruszczańska 27/218, 28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8650305, faks 015 8650328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polaniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Połaniec zniszczonych w wyniku powodzi: 1) Remont drogi gminnej nr 366125T Zdzieci Stare - Zdzieci Nowe 2) Remont drogi gminnej nr 366049T Łęg w kierunku PKP 3) Remont drogi gminnej nr 366086T w Wymysłowi 4) Remont drogi gminnej nr 366130T w Zdzieciach Starych 5) Remont drogi gminnej nr 366082T Połaniec - Podskalne 6) Remont drogi gminnej nr 366093T w Połańcu ul. Leśna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Remont drogi gminnej nr 366125T Zdzieci Stare - Zdzieci Nowe od km 1+585 do km 2+635 - wykonanie nawierzchni asfaltowej, przepustów i poboczy. 2) Remont drogi gminnej nr 366049T Łęg w kierunku PKP od km 0+000 do km 0+438 - wykonanie nawierzchni asfaltowej, przepustów i poboczy. 3) Remont drogi gminnej nr 366086T w Wymysłowi od km 0+250 do km 1+034 - wykonanie nawierzchni asfaltowej, podbudowy i poboczy. 4) Remont drogi gminnej nr 366130T w Zdzieciach Starych od km 1+489 do km 1+931 - wykonanie nawierzchni asfaltowej, podbudowy, przepustów i poboczy. 5) Remont drogi gminnej nr 366082T Połaniec - Podskalne od km 0+000 do km 0+250 - wykonanie nawierzchni asfaltowej, podbudowy i poboczy. 6) Remont drogi gminnej nr 366093T w Połańcu ul. Leśna od km 0+000 do km 1+100 - wykonanie nawierzchni asfaltowej i poboczy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Wykonanie nawierzchni asfaltowej, przepustów i poboczy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 24.000 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie jest określone przez Zamawiającego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto 500.000,00zł polegającej na remoncie dróg
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wielkość średniego rocznego zatrudnienia winna być na poziomie 20 osób oraz liczebności personelu kierowniczego - 2 osób - w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować: -co najmniej jedną osobę na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 roku nr 83, poz. 578 z późniejszymi zmianami), potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity w Dz. U. z 2006 roku nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa i przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, - co najmniej jedną osobę na stanowisko geodety, posiadającej uprawnienia geodezyjne do wykonania w/w zadania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany istotne Umowy mogą być dokonywane jedynie w sposób zgodny z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (art. 144) i mogą być wprowadzane w przypadku: 1. konieczności dokonania zmian projektowych, które są niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, wprowadzanych w trybie nadzoru autorskiego przeprowadzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego lub usuwania błędów w tej dokumentacji; 2. zmiany w zakresie i wykonywaniu Robót, wynikające z przeprowadzonych ekspertyz stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania wykopu, ekspertyz geotechnicznych oraz innych ekspertyz wskazujących na konieczność zmian sposobu wykonywania Robót, 3. zmiany, za zgodą Zamawiającego, zwiększenia Wartości Umowy, w przypadku gdy konieczność wzrostu Wartości Umowy będzie wynikać z istotnych okoliczności mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu Umowy. 4. ponadto Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiana terminu wykonania umowy: a) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: -klęski żywiołowe; -warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 00C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, -niewypały i niewybuchy; -wykopaliska archeologiczne; -odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.); -odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) b) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: -nieterminowe przekazanie Terenu Budowy przez Zamawiającego; -wstrzymanie Robót przez Zamawiającego; -wykonanie przez Zamawiającego robót budowlanych lub dostaw bez realizacji których Wykonawca nie może w sposób należyty wykonywać przedmiotu Umowy, z przekroczeniem terminów wskazanych dla wykonania tych robót lub dostaw; -konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji Umowy, w szczególności w projekcie budowlanym, projektach wykonawczych i przedmiarach robót; c) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: -przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; -odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego; d) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac w szczególności: -brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na Teren Budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych; -protesty mieszkańców; -przerwa w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu; e) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy, mimo iż zwłoka w wykonaniu Umowy będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli: -wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 20 dni przed upływem terminu wykonania umowy o niemożliwości ukończenia Robót w tej dacie; -Wykonawca zaproponuje nowy termin wykonania umowy; -wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie powstałego zwłoki, w tym przez przedłużenie okresu gwarancji. W takim przypadku Wartość Umowy może zostać obniżona o kwotę nie większą niż równowartość połowy kar umownych, które Wykonawca byłby zobowiązany zapłacić Zamawiającemu za zwłokę, lecz niższą niż kwota tych kar. f) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 4 pkt. 1 lit a) - e) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do wykonania przedmiotu Umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia Umowy: a) Zmiany technologiczne, w szczególności: -niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji Umowy, w szczególności w projekcie budowlanym oraz projekcie wykonawczym, a spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; -pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy; -pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji Umowy lub kosztów wykonywanych Robót, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, -konieczność zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane dokumentach Umowy, w szczególności w projekcie budowlanym i projekcie wykonawczym, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy, -odmienne od przyjętych w dokumentacji Umowy warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania Umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; -odmienne od przyjętych w dokumentacji Umowy warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) skutkujące niemożliwością wykonania Umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; -konieczność zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, Zmiany, o których mowa niniejszym punkcie nie mogą stanowić podstawy zwiększenia Wartości Umowy, z zastrzeżeniem postanowień zdania następnego. Wartość Umowy może ulec podwyższeniu o kwotę stanowiącą równowartość kosztów poniesionych w związku z wprowadzeniem zmian, o których mowa w tirecie drugim lub trzecim, jeżeli w okresie gwarancji, oszczędności w kosztach eksploatacji przedmiotu Umowy, uzyskane na skutek wprowadzenia tych zmian, przewyższą kwotę tej podwyżki. Zwiększona wartość umowy w tej części (podwyżka) będzie wypłacona dopiero po okresie gwarancji. Zmiany wskazywane w tirecie czwartym i siódmym będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu Umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Każda ze wskazywanych w tym punkcie zmian może być powiązana z obniżeniem Wartości Umowy. 3) Zmiany osobowe: a) zmiana osób, będących personelem Wykonawcy wskazanym w Ofercie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, na zasadach określonych w niniejszej Umowie; b) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje Umowę na innego dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z umową muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście. 4) Pozostałe zmiany: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umową; b) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy. W takim przypadku Wartość Umowy przysługująca Wykonawcy zostanie pomniejszona, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami. d) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości,o której mowa w art. 397 ksh. e) Zmiany w zakresie terminu obowiązywania gwarancji i sposobu zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. f) W przypadku zmiany terminu wykonania umowy zgodnie z niniejszym paragrafem, wskazany w § 16 ust. 9 termin do którego obowiązuje gwarancja ulegnie zmianie, zgodnie z zasadą wyrażoną § 16 ust. 9 g) W przypadku zmiany terminu wykonania umowy zgodnie z niniejszym paragrafem, wskazane w § 16 ust. 11 terminy zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy ulegną zmianie, zgodnie z zasadą wyrażoną 16 ust. 11.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polaniec.pl w Biuletynie Informacji Publicznej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Połańcu
ul. Ruszczańska 27
28-230 Połaniec
pokój 211.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Połańcu ul. Ruszczańska 27 28-230 Połaniec pokój 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane z zewnętrznych środków finansowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody, w tym m.in. nie otrzymania dotacji z przyczyny niedotrzymania terminu wykonania zadania przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu i nie podpisania umowy z wykonawcą w przypadku nie otrzymania zewnętrznych środków finansowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI POŁANIEC
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd dla Gminy Połaniec
- Budowa przydomowych przepompowni ścieków na terenie Gminy Połaniec
więcej: przetargi POŁANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.