eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlceprofesjonalna i całodobowa ochrona osób i mienia w obiekcie O/ZUS w Siedlcach i obiektach podległych Inspektoratów



Ogłoszenie z dnia 2005-10-24

POZYCJA 56124

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Siedlce: profesjonalna i całodobowa ochrona osób i mienia w obiekcie O/ZUS w Siedlcach i obiektach podległych Inspektoratów

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach, do kontaktów: Jolanta Ignaciuk, ul. Browarna 12, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6401666, fax 025 6441090, e-mail: sie_zus_biuro@post.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: profesjonalna i całodobowa ochrona osób i mienia w obiekcie O/ZUS w Siedlcach i obiektach podległych Inspektoratów. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Profesjonalna i całodobowa ochrona osób i mienia na obszarze i w obiekcie O/ZUS w Siedlcach oraz na obszarach i w obiektach podległych Inspektoratów w Garwolinie,Mińsku Mazowieckim,Sokołowie Podlaskim i Węgrowie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedlce ul. Browarna 12, Garwolin ul. Kościuszki 38a, Mińsk Mazowiecki ul. Warszawska 84, Sokołów Podlaski ul. Piłsudskiego 2. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 21 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: spełniają warunki art22 ust1 ustawy pzp posiadają koncesję MSWiA na działalnośc zgodną z zamówieniem w ostatnich 3latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali min 2 zamówienia w sposób ciągły przez min.24 miesiące polegające na całodobowej ochronie osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych,jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie(Dz.U.z 2002r Nr75 poz.690)o pow. min 1000 m2 każdy dysponują min.1 osobą posiadającą licencje pracownika ochrony fizycznej II stopnia i osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej I stopnia w liczbie umożliwiającej realizację zamówienia,mają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min.70000zł i ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min.800000zł.Ocena spełniania warunków: odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności, Koncesji MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie zamowienia,informacja z KRK albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie art24 ust1 pkt 4-8w/w ustawy informacja z KRK w zakresie art24 ust1 pkt 9 w/w ustawy, zaświadczenia naczelnika US oraz O/ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Ośw. o spełnianiu warunków art22 ust1 w/w ustawy polisa lub dokument ubezpieczeniowy stwierdzający posiadanie w/w ubezpieczenia informacja banku stwierdzająca posiadanie w/w srodków finansowych lub zdolność kredytową wykaz zrealizowanych usług i pracowników, którzy będą realizować zamówienie licencje w/w pracowników dokument stwierdzający należyte wykonanie w/w usług.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.11.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 13.01.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.11.2005, godzina 12:30, O/ZUS w Siedlcach ul. Browarna 12 08-110 Siedlce pok. 236.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 18.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.