Ogłoszenie z dnia 2005-10-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: odwodnienie i zabezpieczenie Cmentarza Orląt we Lwowie (Ukraina)
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Rada Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa, do kontaktów: Sławomir Truszkowski, ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, tel. 022 628 69 47, fax 022 628 03 75, e-mail: rada@radaopwim.pl, www.radaopwim.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odwodnienie i zabezpieczenie Cmentarza Orląt we Lwowie (Ukraina). 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zestawienie zakresu rzeczowego robót: Kontrola istniejących ciągów kanalizacji poprzez płukanie i czyszczenie, Kamerowanie kolektorów deszczowych z ustaleniem ich stanu technicznego, Renowacja istniejących kanałów o śr. 160-400 mm, Drenaż metodą przewiertu horyzontalnego sterowanego, Odwodnienia i izolacja poszczególnych kwater, Zabezpieczenie i odwodnienie powierzchni muru cmentarnego za kaplicą, Odwodnienie powierzchniowe nawierzchni pomiędzy katakumbami a kaplicą, Uporządkowanie różnic poziomów i ścieżek odwodnienia powierzchniowego, Zabezpieczenie katakumb przed wodami opadowymi na dwóch poziomach, Zakres robót przy wykonywaniu sieci kanalizacyjnej obejmuje: Oznakowanie robót, Dostawę materiałów, Wykonanie prac przygotowawczych, Wykonanie wykopu w gruncie przy ścianie kwater, Ułożenie przewodów odwadniających, montaż rur drenażowych Wykonanie izolacji pionowej kwater i katakumb, Zasypanie i zagęszczenie wykopu, Odtworzenie nawierzchni po robotach, Przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Cmentarz Orląt - Lwów (Ukraina. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.24.11 - Rurociągi wody ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1 207 173,49 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.07.2006;
III.1) Wymagane wadium: 12 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 roboty budowlane obejmujące roboty sieciowe wykonywane w technologii bezwykopowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia wymagane do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. 5. Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia lub posłuży się podmiotami posiadającymi uprawnienia wymagane przepisami obowiązującymi w miejscu wykonania robót. 6. Wykonawca musi wykazać, że posiada następujące narzędzia i urządzenia: - wiertnica do technologii bezwykopowej HDD (Horizontal Directional Drilling). Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy 7. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych powyżej, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej "zamówieniem". d) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. e) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. i) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. j) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa zamiast wyżej wymienionych dokumentów odpowiednie dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645). Wszystkie oświadczenia, dokumenty i informacje składające się na wniosek muszą być sporządzone i złożone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz 177 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645). Kwalifikacja Wykonawców 1. Zamawiający za każde zrealizowane przez Wykonawcę z należytą starannością zamówienie, ponad wymagane minimum, przyzna po jednym punkcie. 2. W przypadku, gdy Wykonawców spełniających określone wyżej warunki będzie więcej niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy zdobędą najwyższą liczbę punktów - z zastrzeżeniem pkt.3. 3. W przypadku wykonawców, którzy uzyskali taką samą liczbę punktów, do udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem robót obejmujących roboty sieciowe wykonane w technologii bezwykopowej o wyższej wartości. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do wniosku musi być dołączony oryginał dokumentu zawierający pełnomocnictwo. W przypadku ustanowienia pełnomocnika przez wykonawcę ubiegającego o zamówienie samodzielnie oryginał pełnomocnictwa musi być dołączony do wniosku.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.11.2005 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.11.2005, godzina 13:30, Biuro Rady OPWiM, pok. 4109.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa ujęcia wody w Kaznowie Kolonii oraz w Kolechowicach Kolonii
- Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kaliska
- Inwestycja w zrównoważoną gospodarkę wodno - ściekową w Gminie Czarna Dąbrówka dla terenów poza aglomeracją POSTĘPOWANIE I
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami - ul. Bursztynowa, Al. Dębowa , ul. Orzechowa w Sobinie gm. Polkowice.
- PRZEBUDOWA DRÓG W REJONIE UL. ŻEROMSKIEGO I CURIE SKŁODOWSKIEJ W WOŁOWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.