Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-05-21
Ogłoszenie nr 561486-N-2018 z dnia 2018-05-21 r.
Agencja Komunalna Sp. z o.o.: Dostawa sprężarki śrubowej zabudowanej w kontenerze wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla separatora opto- pneumatycznego z montażem oraz uruchomieniem
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Komunalna Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
27220393300000, ul.
ul. Kościelna
7
,
32620
Brzeszcze, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
322 111 247, e-mail
ak@ak.brzeszcze.pl, faks
322 111 543.
Adres strony internetowej (URL): ak.brzeszcze.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Gminna jednoosobowa spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
ak.brzeszcze.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprężarki śrubowej zabudowanej w kontenerze wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla separatora opto- pneumatycznego z montażem oraz uruchomieniem
Numer referencyjny:
13/ZP/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Sprężarka śrubowa zmienno-obrotowa (z falownikiem) na napędzie bezpośrednim a) wydajność: 1,30 - 5,80 m3/min b) ciśnienie robocze: min 10 bar c) moc silnika: maks 40 kW d) przyłącze 1 1/4 '' e) napęd bezpośredni f) głośność 70dB 2. Osuszacz chłodniczy zabudowany z filtrami a) Przepływ: minimum 6,60 m^3/min b) punkt rosy: 3oC c) przyłącze: 2'' d) zainstalowane filtry 1 / 0,01 mikrona (wstępny/dokładny) e) spust kondensatu 3. Zbiornik ciśnieniowy z kompletną armaturą a) pojemność 2000l. b) ciśnienie 12 Bar c) przyłącze 2 '' 4. Separator woda-olej SWO o wydajności minimum 8,0 m3/min 5. Automatyczny spust kondensatu AD ( bez strat powietrza) 6. Pozycje 1 - 5 zabudowane w kontenerze typu morskiego o wymiarach zewnętrznych maksimum: 6.058 x 2.438 x wys: 2.591 [mm] 7. Pneumatyka i kondensat: a) Wykonanie instalacji odprowadzenia kondensatu z urządzeń w kontenerze do separatora wodno olejowego. Woda z separatora trafiać będzie do zbiornika umieszczonego w kontenerze. Pojemność zbiornika: 3 x 20 litrów. b) Sprężarka podłączona do instalacji za pomocą węża pneumatycznego, eliminujących drgania. c) Osuszacz podłączony za pomocą obiegu zapasowego "by-pasu". To podłączenie zapewnić powinno ciągłą dostawę sprężonego powietrza z pominięciem urządzenia, w przypadku jego konserwacji lub awarii, bez konieczności odcinania sprężonego powietrza. d) Wykonanie króćca pomiędzy sprężarką a zbiornikiem do awaryjnego podłączenia sprężarki zastępczej w przypadku awarii z podpiętym wężem o średnicy 5/4'' o długości 3m. e) Zaizolowana rura łącząca kontener z pomieszczeniem pracy sortera f) Wykonanie podłączenia do zestawu przyłączeniowego firmy TOMRA zgodnie z rys - załącznik nr 9. g) W hali separatora wykonanie dodatkowego króćca przyłączeniowego do podłączenia węża pneumatycznego stosowanego do prac serwisowych w czasie wyłączenia separatora optycznego. 8. Wentylacja: a) Wyrzut powietrza ze sprężarki za pomocą systemu kanałów wentylacyjnych prostokątnych. b) Do wyrzutu montowany króciec elastyczny o przekroju prostokątnym, eliminujący drgania. c) Kanał wyrzutowy z jednej strony zakończony czerpnią ścienną z przepustnicą sterowaną za pomocą siłownika i termostatu - pozwalającą na wyrzut powietrza poza kontener w okresie letnim. d) Z drugiej strony zakończony przepustnicą, także sterowaną siłownikiem i termostatem - pozwalającą na dogrzewanie hali w okresie zimowym. e) Na kanale wyrzutowym wewnątrz kontenera zamontowana dodatkowa przepustnica sterowana za pomocą siłownika pozwalająca na dogrzewanie go zimą. f) Czerpnia świeżego powietrza prostokątna o powierzchni 0,72 - 1 m2 z przepustnicą sterowaną za pomocą siłownika. g) Uruchomienie sprężarki powoduje uruchomienie przepustnicy. h) Czerpnia zamontowana bezpośrednio do sprężarki wyposażona w filtr kasetowy. i) Czerpnia wyprowadzona na wysokość ok. 2 - 2,5m nad kontener przez dłuższą burtę kontenera 9. Instalacje elektryczne: a) Podłączenia elektryczne obejmują wykonanie rozdzielnicy elektrycznej z odpowiednim zabezpieczeniem kompresora. Wartość zabezpieczenia należy ustalić w porozumieniu z projektantem instalacji elektrycznej sortowni: PIRE Projekty i Roboty Elektryczne Paweł Płonka, ul. Tuwima 2, 32-651 Nowa Wieś, tel. 692960220, mail: pire.biuro@vp.pl b) Wstawienie grzejników zapewniających minimalną wymaganą temperaturę w sprężarkowni, c) montaż oświetlenia oraz montaż wyłączników nadprądowych do tych urządzeń. d) Zamontowanie gniazdek elektrycznych pod urządzenia, w tym osuszacz. e) Wykonanie automatyki do sterowania wentylacją. 10. Zapewnienie obsługi polskojęzycznej na wszystkich etapach procedury serwisowej w okresie gwarancji, w języku polskim w dni robocze w godzinach od 8.00 do 18.00. 11. Gwarancja sprężarki włączając gwarancję na parametry pracy na okres co najmniej 36 miesięcy. 12. Gwarancja na pozostałe elementy: 24 miesiące 13. Zapewnienia serwisu gwarancyjnego z czasem reakcji i przystąpienia do usunięcia usterek przedstawiciela serwisu Wykonawcy w czasie maksymalnie do 24 godzin od otrzymania zgłoszenia (mail, telefon, fax) od przedstawiciela Zamawiającego z zapewnieniem obsługi polskojęzycznej. Planowane serwisy będą odbywać się w soboty. 14. Plan przeglądów: po 500 h, po 2000 h i po każdych następnych 2000 h. 15. Szacunkowy czas pracy urządzenia: 5000 h/rok 16. W przypadku planowanych serwisów wymienionych w pkt 14, roboczogodzina, koszty dojazdu serwisu oraz materiały eksploatacyjne w okresie gwarancji niewliczone w cenę. 17. W przypadku niemożności usunięcia awarii w ciągu dnia, w którym przystąpiono do naprawy lub braku możliwości naprawy na miejscu, Zamawiający żąda zapewnienia sprężarki / sprężarek zastępczych o parametrach przedmiotu zamówienia. Transport do 700 km w obie strony i posadowienie zapewnia Zamawiający. 18. Zapewnienie serwisu pogwarancyjnego płatnego z czasem reakcji i przystąpienia do usunięcia usterek przedstawiciela serwisu Wykonawcy w czasie maksymalnie do 24 godzin od otrzymania zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego z zapewnieniem obsługi polskojęzycznej. 19. Odległość siedziby serwisu od Siedziby Zamawiającego: maks 60 km. 20. Przeszkolenie 3 pracowników Zamawiającego w czasie rozruchów w uzgodnionym terminie przed podpisaniem protokołu odbioru oraz niezbędne konsultacje w trakcie przeprowadzania wizyt serwisowych o których mowa w pkt I ppkt 2 (maksimum 1 godz / dzień obsługi). II. Pozostałe wymagania 1. Dokumentacja DTR oraz Deklaracja Zgodności CE 2. Odbiór UDT przedmiotu zamówienia w imieniu Zamawiającego. Zamawiający w tym celu wystawi Wykonawcy niezbędne upoważnienie. 3. Badanie podłączenia pneumatycznego urządzeń / Ocena zgodności zestawu ciśnieniowego III. Pozostałe informacje 1. Sprężarka będzie współpracować z separatorem opto - pneumatycznym TITECH autosort [NIR1] [S-2800], rok produkcji 2012 dostarczonym przez TOMRA Sorting Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Ligocka 103, tel. 32 3526093, który ma obowiązek udzielić wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz, na późniejszym etapie, wykonywania przedmiotu dostawy 2. Uruchomienie separatora planowane jest na dzień 11.06.2018r. i na okres od 11.06.2018r do momentu uruchomienie urządzenia docelowego Zamawiający wymaga dostarczenia maszyny zastępczej o podobnych parametrach do maszyny docelowej. Maszyna zastępcza będzie posadowiona w namiocie, który zapewnia Zamawiający. 3. Zamawiający zapewnia przyłącze elektryczne.
II.5) Główny kod CPV: 42.12.34.00 - Sprężarki powietrza
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 56
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
56 |
II.9) Informacje dodatkowe: 56 dni kalendarzowych od podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że;
posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zakończył realizację, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- z podaniem rodzaju przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie, co najmniej 5 zadań polegających na dostawie sprężarki o parametrach nie mniejszych niż oferowana wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w tym jednego zadania dostawy sprężarki dla separatora optycznego marki TITECH / TOMRA o szerokości roboczej minimum 2800 mm stanowiącego wyposażenie instalacji do sortowania: odpadów komunalnych zmieszanych pochodzących z gospodarstw domowych, odpadów zbieranych selektywnie, paliwa RDF lub odpadów tworzyw sztucznych.
Uwaga 1:
Poprzez zakończenie realizacji zadania rozumie się, co najmniej dostawę, montaż, dobór i optymalizację parametrów pracy sprężarki.
Uwaga 2:
Zakres wymaganej dostawy może obejmować komplet urządzeń: sprężarka, przenośnik przyspieszający z komorą separacyjną i separator opto - pneumatyczny.
i. dysponuje co najmniej dwoma osobami przewidzianymi do pełnienia funkcji specjalista ds. montażu, uruchomienia, optymalizacji oraz serwisu sprężarek, posiadającymi następujące doświadczenie i kwalifikacje:
o znajomość języka: władanie językiem polskim w mowie i piśmie, stopień znajomości bardzo dobry - również w odniesieniu do języka technicznego. W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego wymagane jest załączenie certyfikatu/świadectwa/zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego znajomość języka na poziomie zaawansowanym tzw. C1 wydanym przez upoważnioną jednostkę. Kontakt telefoniczny ze specjalistą musi odbywać się w języku polskim,
o doświadczenie zawodowe - doświadczenie w zakresie serwisowania po przekazaniu do użytku/podpisaniu protokołu odbioru co najmniej 5 sprężarek o mocy nie mniejszej niż oferowana, przez okres min. 3 lat.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów poświadczających okoliczności o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy P.z.p.: 1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust.1 oraz art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy P.z.p. 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 13, 14, 21 ustawy P.z.p. wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składanie ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lun ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 25 ust.5 pkt. 1 ustawy P.z.p., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający zażąda następujących oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu;
1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00 zł
2) wykaz co najmniej 5 zadań polegających na dostawie sprężarki o parametrach nie mniejszych niż oferowana wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w tym jednego zadania dostawy sprężarki dla separatora optycznego marki TITECH / TOMRA o szerokości roboczej minimum 2800 mm stanowiącego wyposażenie instalacji do sortowania: odpadów komunalnych zmieszanych pochodzących z gospodarstw domowych, odpadów zbieranych selektywnie, paliwa RDF lub odpadów tworzyw sztucznych
z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie
Uwaga: zakres wymaganej dostawy może obejmować komplet urządzeń: sprężarka, przenośnik przyspieszający z komorą separacyjną i separator opto - pneumatyczny.
3) wykaz osób zgodnie z Załącznikiem Nr 7 Do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium.
2. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 3.000,00 PLN.
3. Wadium można wnieść w formie:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz 2015 poz. 978 i 1240).
4. Wadium w formie pieniężnej można wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Pekao S.A.: 53 1240 4155 1111 0000 4627 4942 z adnotacją: wadium do przetargu nr 13/ZP/2018.
5. Wadium w innych formach niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii (potwierdzonej za zgodność) załączone do oferty. Oryginał w/w dokumentu, który zostanie zwrócony na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Datą wniesienia wadium w formie przelewu jest data uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
8. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, lub, gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert, zostanie odrzucona.
9. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych, w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 80,00 |
gwarancja | 15,00 |
roboczogodzina | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy P.z.p. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić jeżeli będzie korzystna dla Zamawiającego lub konieczność zmiany terminu wynika z powodu wystąpienia okoliczności powodujących opóźnienie nie wynikających z winy Wykonawcy, których nie dało się przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, które zasadniczo lub całkowicie uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy. 2) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w związku ze zmianą obowiązującej stawki podatku VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmiany kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia o kwotę równa różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, 3) Zmiana specyfikacji techniczno - użytkowej w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmianę obowiązującego prawa, której nie dało się przewidzieć w dacie składania oferty. 4) Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska, odpowiedzialnych za realizację umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-29, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Przed podpisaniem umowy Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 5% ceny całkowitej podanej w ofercie i może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, a za zgodą zamawiającego zabezpieczenie może być wniesione również: 6) wekslach z poręczeniem wekslowym banku, 7) przez ustanowienie zastaw na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego, 8) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym. 3. Zabezpieczenie może być wniesione w jednym lub kilku wymienionych rodzajach. Zabezpieczenie wnoszone w gwarancji bankowej może być wystawione przez bank krajowy lub zagraniczny i potwierdzone przez bank krajowy. Zabezpieczenie w pieniądzu powinno być wpłacone przez Wykonawcę na ustalony z Zamawiającym rachunek bankowy. 4. Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone Wykonawcy w następujący sposób: 70% kwoty zostanie zwrócona wraz z odsetkami po potrąceniu kosztów prowadzenia rachunku i w ciągu 30 dni po ostatecznym odbiorze natomiast 30% kwoty z należytymi odsetkami zostanie zwrócona po upływie okresu gwarancji i usunięciu ewentualnych usterek - w terminie 14 dni po okresie gwarancji określonym w umowie. 1. Przedmiotowa realizacja jest rozbudową istniejącej linii technologicznej segregacji odpadów komunalnych. W trakcie montażu przedmiotu dostawy mogą na terenie sortowni odbywać się inne prace montażowe (montaż instalacji elektrycznej, AKPiA, hali separatora) 2. Dostawca ma obowiązek współpracy z wykonawcami pozostałych zadań 3. Dostawca ma obowiązek udzielić oferentom występujących w innych przetargach niezbędnych informacji potrzebnych im w trakcie przygotowania ofert do wykonania swoich zadań. 4. W związku z pkt 1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty, zapoznali się ze stanem istniejącym i dokonali wizji lokalnej na terenie ZGO w Brzeszczach ul. Graniczna 48. 5. Zebranie Wykonawców, którzy do dnia niniejszego ogłoszenia nie dokonali wizji lokalnej odbędzie w dniu 25 maja 2018r. o godz. 11:00 na terenie ZGO w Brzeszczach ul. Graniczna 48.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.