To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-17
Gliwice: Transport dzieci-uczestników zajęć w ramach projektu Rozwijamy nasze kompetencje.
Numer ogłoszenia: 56161 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30935 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Gliwicach, ul. Aleksandra Gierymskiego 7, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 231-42-01, faks 0-32 231-42-01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport dzieci-uczestników zajęć w ramach projektu Rozwijamy nasze kompetencje..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Transport dzieci na zajęcia w ramach projektu Rozwijamy nasze kompetencje - współfinansowanego przez Unię Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany przez Unie Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3. Pojazd nr 1 - na 20 dzieci + opiekun zapewniony przez Wykonawce - 100 km dziennie Pojazd nr 2 - na 18 dzieci + opiekun zapewniony przez Wykonawce - 100 km dziennie Pojazd nr 3 - na 9 dzieci + opiekun zapewniony przez Wykonawce - 40 km dziennie. Suma dziennej ilości kilometrów może ulec zmianie (nie więcej niż o 50 km) w przypadku zmian adresów zamieszkania dzieci lub rotacji dzieci. 4. Przewoźnik jest zobowiazany w drodze do szkoły jechać po dzieci do ich miejsc wsiadania wraz z opiekunem/opiekunami i przywieźć do szkoły. W drodze do domu przewoźnik jest zobowiazany wraz z opiekunem/opiekunami zabrać dzieci ze szkoły i rozwieźć wraz z opiekunem/opiekunami wszystkie dzieci do ich miejsc wysiadania. Czas oczekiwania pojazdu na dziecko na przystanku: 5 minut TERMIN 26.02.2011 r., 26.03.2011 r., 9.04.2011 r., 14.05.2011 r. , 4.06.2011 r. (5 sobót), 27.06.2011 r. - 8.07.2011 r. (10 dni, od poniedziałku do piątku), sierpień 2011 r. - 5 dni (od poniedziałku do piątku), wrzesień - grudzień 2011 - 1 sobota w miesiącu, styczeń - czerwiec, oraz wrzesień - październik 2012 - 1 sobota w miesiącu, ferie 2012 - 5 dni (od poniedziałku do piątku), wakacje 2012 - 10 dni (przełom czerwca - lipca, od poniedziałku do piątku). Razem 47 dni. Do 15 lipca 2011 r. podane zostaną dokładne terminy na okres od VIII - XII 2011, do 15 grudnia 2011 r. podane zostaną dokładne terminy na okres od I - X 2012 r. 6. Dowóz dzieci na godzinę 9.00 do szkoły, rozwóz od godziny 15.30 ze szkoły. Harmonogram przewozu (trasa, przystanki, godziny) będą ustalone pisemnie w porozumieniu z Wykonawca najpóźniej na 7 dni przed pierwszymi zajęciami. Wszelkie zmiany w harmonogramie w przypadku zmian adresów zamieszkania dzieci lub rotacji dzieci w trakcie umowy będą podawane na 4 dni przed planowana zmiana. 7. Z wyprzedzeniem czterech dni roboczych dyrektor szkoły może odwołać kurs Pojazdu/Pojazdów nie ponosząc z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zgłoszenie odwołania kursu odbywa się na pisemnie za potwierdzeniem odbioru pisma. 8. Dowożone dzieci posiadają rożne rodzaje niepełnosprawności. W Pojazdach może być w sumie do 5 dzieciporuszających się na wózkach inwalidzkich. W przypadku dzieci na wózkach inwalidzkich Wykonawca jest zobowiazany, w przypadku braku warunków do zabezpieczenia dziecka na wózku inwalidzkim w Pojeździe, do przenoszenia dziecka z wózka inwalidzkiego do Pojazdu i z powrotem oraz zagwarantować takiemu dziecku bezpieczne warunki przejazdu zgodnie z prawem. Wykonawca zobowiazany jest również zabezpieczyć wózek inwalidzki dziecka niepełnosprawnego w Pojeździe. 9. Wykonawca jest zobowiazany do wyposażenia Pojazdów w środki łączności (np. telefon komórkowy) i mieć możliwość w czasie jazdy kontaktu z koordynatorem lub zastępca koordynatora. W razie nieprzewidzianej okoliczności uniemożliwiającej lub opóźniającej przejazd, kierowca lub opiekun jest zobowiazany natychmiast do powiadomienia rodziców/opiekunów dzieci i koordynatora lub zastępcę koordynatora. 10. Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z pózn. zm). 11. Wykonawca winien zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. 12. Wykonawca jest zobowiazany dbać o stan techniczny pojazdów. Oznakować go zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Wykonawca zobowiazany jest do przewożenia dzieci pojazdami zgodnie z obowiązującymi przepisami (każde dziecko zabezpieczone pasami bezpieczeństwa). 14. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz opiekę nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia (w tym pomoc dzieciom w czasie przewozu w zależności od zgłoszonych potrzeb oraz wejście/wyjście dziecka z pojazdu). 15. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów, 16. Wykonawca odpowiada za opiekę oraz bezpieczeństwo dzieci w drodze z pojazdu do budynku szkoły oraz w drodze z budynku szkoły do pojazdu. 17. W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym(Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z pózn. zm.), 18. Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia. 19. Wymagania wobec opiekuna zatrudnianego w dowozie przez Wykonawce: (1) Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do szkoły. (2) Obowiązki opiekuna: zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie jazdy pojazdem do szkoły oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy, pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazanie ich osobom wyznaczonym przez dyrektora szkoły, w przypadku dzieci niepełnosprawnych ruchowo opiekun zobowiazany jest do przenoszenia dziecka z wózka inwalidzkiego do pojazdu i z powrotem, opieka oraz zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w drodze z pojazdu do budynku szkoły oraz w drodze z budynku szkoły do pojazdu. (3) O liczbie opiekunów w pojeździe decyduje Wykonawca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Rozwijamy nasze kompetencje - współfinansowanego przez UE ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PELC WITOLD TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY S.C. PIOTR JAROSZ, WITOLD PELC
- Transport Osobowo-Towarowy s.c. P. Jarosz, W. Pelc, ul. Ziemowita 4B/6, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30456,00
Oferta z najniższą ceną: 30456,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45120,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.282.86.2024.EK
- [4WOG.1200.2712.98.2024] Świadczenie usługi restauracyjnej w formie przygotowana i dostarczenia czterech posiłków dziennie (śnia. II śnia. obiad, kolacja) dla żołnierzy z J. W. z podziałem na 5 cz.
- Opróżnienie ulicznych koszy na odpady w centrum miasta i pojemników na psie odchody na terenie miasta Gliwice
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Fizyków - dokumentacja projektowa
- 4WOG-1200.2712.101.2024 Monitoring węzłów cieplnych w podziale na 3 części
- 4WOG.1200.2712.99.2024 Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.