To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-31
Ogłoszenie nr 56170 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
Słupsk: Rozbudowa i przebudowa budynku edukacyjno-administracyjnego Zaborskiego Parku Krajobrazowego w miejscowości Charzykowy ul. Turystyczna 10.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu "EDUKACJA DLA PRZYRODY", Oś Priorytetowa 11: Środowisko, Działania: 11.4 Ochrona Różnorodności Biologicznej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 24893-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych, krajowy numer identyfikacyjny
22103768000000, ul.
ul. Poniatowskiego
,
76200
Słupsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
59 842 98 29, faks
59 842 98 29, e-mail
b.sikora@pomorskieparki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pomorskieparki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa budynku edukacyjno-administracyjnego Zaborskiego Parku Krajobrazowego w miejscowości Charzykowy ul. Turystyczna 10.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DAO.251.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania "Rozbudowa i przebudowa budynku edukacyjno-administracyjnego Zaborskiego Parku Krajobrazowego w miejscowości Charzykowy Ul. Turystyczna 10", na warunkach określonych w SIWZ wraz z załącznikami. W ramach zadania "Rozbudowa i przebudowa budynku edukacyjno-administracyjnego Zaborskiego Parku Krajobrazowego w miejscowości Charzykowy Ul. Turystyczna 10" Zamawiający przewiduje: 1)przebudowę z rozbudową budynku edukacyjno-administracyjnego Zaborskiego Parku Krajobrazowego zlokalizowanego na działce ewidencyjnej 231/1 o powierzchni 305,25 m2 w miejscowości Charzykowy przy ul. Turystyczna 10; 2)rozbudowę budynku o salę edukacyjną z pomieszczeniami sanitarnymi, kotłownią gazową, pomieszczeniem gospodarczym oraz zadaszeniem w formie tarasu z balustradą i możliwością stworzenia ogrodu edukacyjnego; rozbudowana część o powierzchni zabudowy 89,90 m2, kubaturze 649,2 m3, powierzchni użytkowej 153,46 m2; rozbudowa w formie dwóch kondygnacji z połączeniem komunikacyjnym z istniejącej klatki schodowej; z uwagi na małą powierzchnię działki planuje się zabudowę w granicy z działką 230 i 231/2; rozbudowana część obiektu składać się będzie z dwóch kondygnacji w tym jedna podziemna (wc kobiet, wc mężczyzn, kotłownia gazowa, pomieszczenie gospodarcze, pomieszczenie na pojemniki) oraz jedna nadziemna (pomieszczenie edukacyjne z sufitem akustycznym); 3)przebudowę istniejącego budynku w zakresie: przebudowa klatki schodowej (w celu połączenia komunikacyjnego obiektu istniejącego z częścią rozbudowaną należy wybudować dwa biegi schodowe z podestem do podpiwniczenia i z piętra na taras), zmiana przeznaczenia kotłowni na biuro obsługi, doprowadzenie obiektu do zgodności z obowiązującymi przepisami, w tym: dostosowanie istniejącej łazienki dla niepełnosprawnych oraz spełnienie wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego - izolacja ścian i dachu, odporność ogniowa stolarki okiennej i obudowy ścian zewnętrznych (wymiana i ujednolicenie stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej oraz stolarki okiennej, wymiana obudowy zewnętrznej istniejącego budynku z bloków drewnianych na impregnowane środkami spełniającymi wymagania ppoż. z drewna daglezjowego); wykonanie górnej część elewacji jako stylizowanej na ścianę szachulcową wg. rysunku w programie funkcjonalno-użytkowym; 4)w zakresie komunikacji - rozbiórkę istniejącego utwardzenia terenu oraz wykonanie nowego zgodnie z koncepcją zawartą w programie funkcjonalno-użytkowym, w tym wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych przy istniejącym wejściu do budynku; 5)w zakresie zieleni i zagospodarowania terenu - usunięcie istniejących na działce drzew (ewentualne zaadaptowanie do nowych warunków - decyzja projektanta w porozumieniu z zamawiającym); zamawiający posiada decyzję administracyjną na usunięcie drzew; rozbiórkę drewnianego ogrodzenia w granicy z działką 230 oraz rozbiórkę i przebudowę ogrodzenia w granicy z działką 231/2 na wysokości części rozbudowywanej; 6)w zakresie instalacji - przebudowę w niezbędnym zakresie istniejących instalacji oraz budowę nowych w dobudowanej części obiektu: wodociągowa, kanalizacja sanitarna, elektryczna i niskoprądowa, c.o. i c.w.u., gazowa - nowa dla całego obiektu - w tym wykonanie przyłącza gazowego, wentylacja mechaniczna z odzyskaniem ciepła - nowa dla całego obiektu (dla sal edukacyjnych wentylację mechaniczną z klimatyzacją i odzyskaniem ciepła), kanalizacja deszczowa - nowa dla całego obiektu, instalacja odgromowa. 7)Przy pracach projektowych należy uwzględnić tradycje architektoniczne południowych Kaszub. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa rozdział III SIWZ oraz załączniki do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45214000-0
Dodatkowe kody CPV:
71223000-7,
71240000-2,
71247000-1,
77211400-6,
45111200-0,
45111000-8,
45111300-1,
45400000-1,
45233253-7,
45300000-0,
45231300-8,
45231221-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT748160.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 917251.15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Obsługa serwisowa dla systemu laboratoryjnego wykorzystywanego w Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, Pracowni Mikrobiologii, Banku Krwi wraz z dostawą kodów kreskowych - nr 25/TP/2025
- Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do diagnostyki pacjentów Oddziału Hematologicznego i Onkologicznego w zakresie terapii celowanej z wykorzystaniem technik biologii molekularnej (qPCR)
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku -23/TP/2025
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- Dostawy ciasta i wyrobów ciastkarskich.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.