To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Radzymin: Zakup i dostawa artykułów biurowych.
Numer ogłoszenia: 56177 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 28333 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Konstytucji 3 Maja, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, fax 022 7865037.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Artykuły biurowe, druki medyczne, druki akcydensowe, koperty do RTG
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 21.23.20.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 19149,14 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: artykuły biurowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GANDOLF Andrzej Kulesza, ul. Oszmeńska 7, 03-503 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10412.14
- Oferta z najniższą ceną: 10412.14 / oferta z najwyższą ceną: 10412.14
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Koperty.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Introligatorskie Kazimierz Łuniewski, ul. Nowa 1 B, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2555.00
- Oferta z najniższą ceną: 2555.00 / oferta z najwyższą ceną: 2559.56
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Druki akcydensowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Introligatorskie Kazimierz Łuniewski, ul. Nowa 1 B, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 920.00
- Oferta z najniższą ceną: 920.00 / oferta z najwyższą ceną: 1050.05
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Druki medyczne.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Introligatorskie Kazimierz Łuniewski, ul. Nowa 1 B, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5262.00
- Oferta z najniższą ceną: 5262.00 / oferta z najwyższą ceną: 5262.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI RADZYMIN
- Budowa oświetlenia ulicznego w ulicy Głównej w Rudzie.
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w okresie od 1 stycznia 2026 do 31 grudnia 2026 r.
- Modernizacja hali sportowej oraz zaplecza sanitarno-szatniowego w Radzymińskim Ośrodku Kultury i Sportu: Część 1. Remont podłogi sportowej Część 2. Remont zaplecza sanitarno-szatniowego
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Radzymin
- Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Radzymin
więcej: przetargi RADZYMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy
- Zakup i dostarczanie artykułów biurowych dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 4 Pakiety.
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim
- DOSTAWA MATERIAŁÓW KANCELARYJNYCH
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





